اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۴۵۸۵
۱۱ نظر
۵۸۹۰
۱۱ نظر
۵۸۹۰
پ

بهترین وب‌سایت‌ها برای زنان (۱)

وب‌سایت فوربس به طور سالانه فهرستی از یکصد وب‌سایت برتر زنان را معرفی می‌کند. این انتخاب بر اساس عملکرد سالانه و دایمی این وب‌سایت ها صورت می گیرد.

بهترین وب‌سایت‌ها برای زنان (1)





برترین ها: وب‌سایت فوربس به طور سالانه فهرستی از یکصد وب‌سایت برتر زنان را معرفی می‌کند. این انتخاب بر اساس عملکرد سالانه و دایمی این وب‌سایت ها صورت می گیرد.

این وب‌سایت ها چه دارند که جزو یکصد سایت برتر انتنخاب شده اند؟ اطلاعات، محتویات، طراحی، تعداد کاربران و بازدیدهای این سایت ها جزو اولویت های انتخاب آنها بوده است. این سایت ها باعث می شوند تا لبخند به لب های خانم ها بیاید و آنها را مجبور به تفکر می کنند. از همه مهم تر اینکه، از طریق اشتراک گذاری، همه زنان دنیا را با هم ارتباط می دهند. زنان در برخی از این سایت ها فرصت پیدا می کنند تا مسایل مختلفی را با یکدیگر - در سراسر جهان - به اشتراک بگذارند.

بهترین وب‌سایت‌ها برای زنان (1)

تقریبا همه ما می دانیم صفحه اصلی سایت نیویورک تایمز به اخبار دنیا اختصاص دارد. یا سایت فوربس بیشتر در حوزه بیزینس فعال است. اما این صد سایت به دنبال آموزش، ارایه اطلاعات و سرگرم کردن کاربران مونث دنیا هستند.

به طور مثال، وب سایت هایی همچون ۸۵ Broads، Forte Foundation و Catalyst همیشه تحقیقات و دیدگاه های بسیاری عالی ارایه می دهند. برای آشنایی بیشتر در مورد این سایت ها و حوزه فعالیت آنها با ما همراه باشید.

۲۰ Nothings

این بلاگ برای خانمی به نام «جسی روزِن» است. از سال ۲۰۰۷ میلادی، پست های روزن در حوزه های مختلف و انواع داستان، حکایت، توصیه و تفکرات بزرگان هستند و تقریبا از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را می توان در این بلاگ شخصی پیدا کرد.

بهترین وب‌سایت‌ها برای زنان (1)

۸۵ Broads

در بهار سال جاری، هنگامی که «مریل لینچ» مدیریت ارشد این وب سایت را به عهده گرفت، موج بزرگی در گروه های زنان در دنیای مجازی ایجاد کرد. ۸۵ Broad از سال ۱۹۹۷ میلادی کار خود را به عنوان یک گروه اجتماعی برای زنان آغاز کرد. این شبکه اجتماعی در حال حاضر بیش از ۳۰ هزار عضو فعال از ۱۳۰ کشور دنیا دارد.

بهترین وب‌سایت‌ها برای زنان (1)

Babble

این سایت در واقع اجتماعی برای خانم هایی است که به تازگی بچه دار شده اند و می خواهند به بهترین روش ممکن فرزندان خود را پرورش و رشد بدهند. در این وب سایت انواع مقاله های آموزشی، دستور پخت غذا، اخبار و منابع لازم را می توانید مطالعه و مشاهده کنید. در ضمن، وبلاگی به نام Strollerderby نیز دارد.

بهترین وب‌سایت‌ها برای زنان (1)

BlogHer

این بلاگ مخصوص خانم های سراسر دنیا، ۷ سال است که همچون یک مجله اینترنتی فعالیت دارد و همچنان نیز در حال توسعه و رشد است.

بهترین وب‌سایت‌ها برای زنان (1)

The Bloggess

بلاگ جنی لاسون در مورد عشق، مادر بودن و همه مسایل دیگری است که به زنان مرتبط است.

بهترین وب‌سایت‌ها برای زنان (1)

The Boss Network

این سایت در واقع اجتماع زنان کارآفرین است که در ارتباطات آنلاین، رویدادهای اینترنتی و مکالمات در حوزه های کاری یکدیگر را پشتیبانی می کنند.

بهترین وب‌سایت‌ها برای زنان (1)

The Bump

این سایت در زمینه کودک و بارداری است و مقاله های آموزشی و توصیه های مفید برای زنان و همسران آنها دارد. در این سایت می توانید انواع آموزش های لازم برای بارداری و ورزش ها و تمهیدات لازم برای بارداری را مطالعه کنید. در واقع اجتماع زنانی است که قصد بچه دار شدن دارند یا در حال حاضر فرزند دارند.

بهترین وب‌سایت‌ها برای زنان (1)

Catalyst

این وب سایت توسط گروه کاتالیست مدیریت می شود که هیچ گونه سود و درآمدی از این سایت ندارند. اعضای این وب سایت در مورد زنان فعال در حوزه بیزینس و کسب‌وکار تحقیق می کنند و بیشتر یک بلاگ الهام بخش است و همچون کاتالیزور عمل می کند.

بهترین وب‌سایت‌ها برای زنان (1)

Change the Ratio

این کمپین در واقع سایتی برای ارایه اخبار و مقاله در مورد موفقیت های زنان در کسب‌وکار است و همه فعالیت های الهام بخش و امیدوارکننده آنها را مطرح می کند تا تحریکی برای زنان دیگر در سراسر دنیا باشد.

بهترین وب‌سایت‌ها برای زنان (1)

Chic Ceo

این سایت زنانه تقریبا در همه زمینه ها از مادر بودن گرفته تا مزایا و معایب خرید محصولات مختلف را در خود دارد. اما تاکید اصلی آن روی ابزار قابل دانلود است. به همین دلیل، تعداد بازدید از این سایت بسیار بالا است.

بهترین وب‌سایت‌ها برای زنان (1)

City Girl Confidence

این بلاگ متعلق به «گریس کِلی» است و انواع مقاله و منابع مفید برای زنان در حوزه بهبود کسب و کار دارد. این وب سایت به زنان کمک می کند تا اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنند و در حوزه فعالیت خود درآمد بیشتر داشته باشند. همچنین در زمینه سلامت نیز مطالب مفیدی دارد.

بهترین وب‌سایت‌ها برای زنان (1)

Colored Girl Confidential

این اجتماع آنلاین زنانه در مورد مشکلات جنسیتی و نژادی فعال است و انواع توصیه و مقاله مفید برای زندگی و کار بهتر برای زنان دارد.

بهترین وب‌سایت‌ها برای زنان (1)

Corporette

این بلاگ در زمینه مد و سبک زندگی فعالیت دارد. همه زنان با هر نوع تیپ شخصیتی از وکیل، بانکدار، مدیر ارشد، مشاور گرفته تا کارمندان ساده می توانند از انواع مقاله ها و توصیه های این بلاگ بهره مند شوند.

بهترین وب‌سایت‌ها برای زنان (1)

Daily Worth

سایت مسایل مالی شخصی و کسب‌وکار زنان هر روز با انواع مقاله های مفید در زمینه بیزینس زنان آپ‌دیت می شود. بلاگی هم دارد که هر روز به‌روزرسانی می شود. شعار این سایت این سایت این است: «ما معتقدیم همه زنان باید به مسایل و حقوق مالی خود مشرف باشند و سلامت مالی خود رادر دست داشته باشند.»

بهترین وب‌سایت‌ها برای زنان (1)

Daily Mom Report

این سایت انواع مقاله، خبر و توصیه های بهداشتی برای مادران در رابطه با فرزندانشان دارد. در این سایت می توانید در مورد سلامت زنان و فرزندان آنها مطالب مفیدی مطالعه کنید.

بهترین وب‌سایت‌ها برای زنان (1)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ققنوس

      ما همین سایت میایم بهتر است

    • يه دوست

      مي شه لطفا بهترين وب سايتهاي ايراني مخصوص زنان رو هم معرفي كنيم (آخه ما كه زبانمون خيلي قوي نيست بايد چه كنيم؟)

    • خودم

      بوگو کدومش فیلتر نیس ما بریم سر بزنیم...از ایرانیاشم بگو...فارومای زنان هم زیاد داریم خیلیبدرد بخورن!

    • بدون نام

      سایت فارسی؟
      حتما از برترینها بهتر نیست.....

    • مشتاق

      این ها که فیلترند بابا!

    • بدون نام

      عالی ممنون

    • ترسو

      وب سایتهای ایرانی برای خانومها معرفی کنید.

    • بدون نام

      www.MadarShohar.com

    • آلبالو

      نی نی سایت

    • شاکی

      چه خوب می شد در ایران هم از این سایت ها وجود داشت
      مرسی از اطلاعات

    • يخ فروش جهنم

      سايت آشپزآنلاين فوق العاده است ولي نميدونم غذا چه چيز مبتذلي داره كه از 360 روز سال 359 روزش فيلتره !!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج