۶۶۳۱۵
۱۴ نظر
۵۰۱۲
۱۴ نظر
۵۰۱۲
پ

آلبوم های جدید موسیقی پاپ

بازار انتشار آلبوم های موسیقی دوباره داغ شده و ستاره های موسیقی پاپ یکی پس از دیگری آلبوم هایشان را منتشر می کنند. آلبوم هایی که اکثر آنها نتوانسته در حد اسم و رسم خواننده هایشان موفق ظاهر شود و در تکرار موفقیت های قبلی خواننده ها ناموفق بوده است.

آلبوم های جدید موسیقی پاپ

روزنامه تماشا: بازار انتشار آلبوم های موسیقی دوباره داغ شده و ستاره های موسیقی پاپ یکی پس از دیگری آلبوم هایشان را منتشر می کنند. آلبوم هایی که اکثر آنها نتوانسته در حد اسم و رسم خواننده هایشان موفق ظاهر شود و در تکرار موفقیت های قبلی خواننده ها ناموفق بوده است.

در روزهای اخیر آلبوم هایی مثل «اکسیژن» با یک جهانبخش، «لعنت به من» مازیار فلاحی، «دوست دارم» گروه سون، «بی تابی» امیر یگانه و ... وارد بازار موسیقی شده که هر کدام با واکنش ها و نظرات متفاوتی همراه بوده است. آیا ستاره های رگ خواب مخاطب را گم کرده اند؟

«اکسیژن» من و بارون 2 ؟!

بابک جهانبخش از آن دست خواننده هایی است که مسیر ستاره شدن را آهسته و پیوسته و قدم به قدم طی کرده و به قول معروف ره صد ساله را یک شبه طی نکرده است. او روزهای سختی را پشت سر گذاشت و آلبوم به آلبوم تلاش کرد تا بتواند مخاطبین بیشتری برای خود دست و پا کند. بابک که کنسرت هایش را با اجرا در سالن نه چندان بزرگ اریکه ایرانیان آغاز کرد، تابستان سال گذشته با انتشار «من و بارون» وارد دنیای جدیدی شد و به سرعت توانست سالن همایش های برج میلاد را پر کند و به یکی از ستاره های موفق موسیقی پاپ تبدیل شود.

آلبوم های جدید موسیقی پاپ

«من و بارون» آنقدر خوب بود که تقریبا همه قطعات آن موردتوجه علاقمندان به موسیقی قرار گرفت و قطعه من و بارون که توسط بابک و رضا صادقی اجرا شده بود در جشن موسیقی ما به عنوان هیت ترین آهنگ سال معرفی شد!

با این تفاسیر «من و بارون» توقع مخاطبین را از بابک به شدت افزایش داد و همه منتظر بودند تا از جهانبخش یک آلبوم فوق العاده دیگر دشت کنند. حالا چند هفته ای است که «اکسیژن» منتشر شده! آلبومی کحه ۱۲ قطعه داشت و پیش از این جهانبخش ابراز امیدواری کرده بود که «من و بارون ۲» باشد.

اگرچه «اکسیژن» در مجموع آلبوم متوسط رو به بالایی است و مخصوصا در بخش ملودی و ترانه حرف هایی برای گفتن دارد اما هرگز نمی توان آن را با «من و بارون» و اتفاقاتی خوبی که برای بابک رقم زد مقایسه کرد. بابک در «اکسیژن» دست به ریسک خطرناکی زده و در تراک ۵ به سراغ آهنگ در سبک و سیاق «جز» رفته! ریسکی که حتی می توانست باعث ریزش برخی از مخاطبان بابک شود اما خوشبختانه «اکسیژن» چند قطعه خوب مثل تراک ۲ و ۶ و ۷ دارد که دل طرفداران جهانبخش را به دست آورده و باعث شده آنها هنوز هم به داشتن ستاره ای مثل بابک افتخار کنند.


لعنت به من ...

بدون تعارف باید گفت که مازیار فلاحی نتوانست در «لعنت به من» انتظارات را برآورده کند. خواننده ای که با حضور در مقام خواننده و آهنگساز تیتراژ فیلم سینمایی «مجنون لیلی» و بعد حضور در سریال «قلب یخی» به عنوان خواننده توانست خود را به عنوان یک فوق ستاره معرفی کند، این بار آلبومی منتشر کرده که چنگی به دل نمی زند.

«لعنت به من» مازیار از آنجایی که اکثر ترانه و ملودی هایش متعلق به خود اوست به نوعی درگیر تکرار شده! تکراری که مدتی است بر کارهای آقای فلاحی سایه انداخته و اگر می خواهد ستاره ای دست نیافتنی باقی بماند، باید فکری به حال این تکرار کند.

آلبوم های جدید موسیقی پاپ

یکی از ضعف های این آلبوم استفاده از ۳ آهنگ تکراری در میان آهنگ هاست. آهنگ هایی که اتفاقا می توان از آنها به عنوان آهنگ های قابل قبول آلبوم هم یاد کرد. آهنگ هایی که در کنار تراک ۱، ۴، ۵ و ۱۴ باعث شده «لعنت به من» را یک آلبوم ضعیف ننامیم.

مازیار ستاره ای با اخلاق و پرطرفدار است که در همین چند سال اندکی که در بازار موسیقی کشور فعالیت داشته توانسته به محبوبیت زیادی دست پیدا کند و اجراهای زیادی هم در تهران و شهرستان ها برگزار کرده است. اجراهایی که به نظر می رسد حجم زیاد آنها باعث شده نتواند روی آلبوم جدیدش متمرکز باشد و به همین دلیل هم «لعنت به من» آلبوم متوسطی از آب درآمده است.


«بی تابی» شروعی نو برای یگانه...

امیر یگانه چند سال پیش اولین آلبوم رسمی خود را با حضور سیروان خسروی به عنوان تنظیم کننده همه قطعات وارد بازار کرد. آلبومی که به موفقیت چندانی دست پیدا نکرد و باعث شد امیر به نوعی از کار دلزده شود. دلزدگی که یگانه را به سمت انتشار تک آهنگ سوق داد. تک آهنگ هایی مثل «حس» که اتفاقا در زمان خود جزو هیت ترین آهنگ های روز بودند نام امیر یگانه را دوباره بر سر زبان ها انداخت و باعث شد امیر نسبت به آینده حرفه ای خود کمی امیدوارتر شود.

آلبوم های جدید موسیقی پاپ

چند هفته پیش آلبوم دوم یگانه یعنی «بی تابی» وارد بازار شد که در این آشفته بازار موسیقی آلبوم قابل قبولی به حساب می آید. اگر هنوز این آلبوم را نشنیده اید به شما پیشنهاد می دهیم تراک ۲، ۳ و ۱۰ آن را از دست ندهید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Tannaz

      پس گروه سون چی؟!؟

      پاسخ ها

      • جودي آبوت

        يه راهي پيش رو بذار يكم بهم فرصت بده براي عاشق تر شدن خودت بهم جرات بده ..

    • میثم

      اتفاقا آلبوم اکسیژن ، فوق العاده ست ، شاید آلبوم منو بارون مقداری بهتر باشه ، ولی همین آلبوم اکسیژن از آلبوم های خوانندگان دیگه ، فاصله زیادی داره و برتره .

    • پدرام

      فقط امیر یگانه

    • سها

      شاید البوم لعنت به من فوق العاده نبود ولی حداقل چیزی که میدونم اینه که درگیر تکرار نشده!
      لعنت به من خیلی خوب بود،اینو میشه از واکنشهای مردم تشخیص داد

    • حسین

      همین تکرار های مازیار ترانه هاش رو قشنگ کرده وگرنه محسن یگانه هم همه جور مدلی خونده که یکی از یکی بدتره. این سبک خاص مازیار رو طرفداراش واقعا میپسندن.
      اتفاقا به نظر من ترک های 5 و 13 و 14 ضعیفتر نسبت به بقیه ترک های آلبوم مازیار هستند.
      هر کس نظر شخصی خودش رو داره شما نمیتونی نظر خودت رو در مورد آلبوم ها نظر همه قرار بدی.

      ♥ just Maziyar ♥

      پاسخ ها

      • سرهنگ آدامسی

        هنرمندی که همیشه فقط خودشو تکرار کنه و جرات نوآوری نداشته باشه از ترس اینکه نکنه مردم خوششون نیاد و بهم دری وری بگن! خیلی زود تموم میشه منظورم آقای فلاحی نیست کلی میگم شما هم بهتره یه تجدید نظری داشته باشی

    • رضا

      از بین آلبوم هایی که منتشر شده ، اکسیژن از همشون بهتره.به امید آلبوم جدید علی عبدالمالکی.

    • maryam

      به نظر من آلبوم لعنت به من خیلی خوب بود من احساس مازیار رو خیلی دوس دارممم و این چیزی هست که تو تمام آهنگاش مشترکه و طرفدار ها هم از تکرارش راضی هستند تازه خیلی سعی کرده بود متفاوت باشه و کلی آهنگ شاد داشت که من غمگین هاش رو ترجیح می دم

    • مانا

      آلبوم لعنت به من فوق العاده بود.کی میگه بد بود؟کی میگه انتظاراتو برآورده نکرد؟کی میگه درگیر تکرار شد؟حتی اگه تکرار هم شده باشه،سبک مازیاره و هوادارش میپسندنش.لااقل مثل بعضیا آهنگاشو تو سبک خواننده های دیگه نخوند.مثل بابک جهانبخش که تراک5تو سبک آهنگای سیروانه.فقط اینو بدونین که با این حرفا که آلبوم انتظاراتو براورده نکرد و درگیر تکرار شد،نمیتونین نظر اونایی که عاشقانه مازیار و شخصیتش و صداشو دوست دارن رو عوض کنین.مازیار هر کاری هم بکنه عزیزه.منم اون مترسکی که،شدم عاشق کلاغا،آدما رو دوست ندارم،عاشق شمام کلاغا...

    • الهه

      ببخشید ولی این حرفا فقط نظر خودتونه وگرنه آلبوم لعنت به من فوق العده زیبا بود به هیچ وجه تکراری نبود و دلیل اینکه بعضی از آهنگهاش مثل لعنت به من تکراری بود این بود که مازیار به مخاطب هاش اهمیت میده و میگه که این حق رو دارن که آهنگ رو با کیفیت اورجینال گوش بدن.

    • رهگذر

      لعنت به من ازهمه بهتر بود بقیه مثل اکسیژن خیلیییییییی شاد بود اما اونم خوب بود

    • دنیا

      شما نمیتونین به خواننده های دیگه توهین نکنین این طوری بی شخصیتی خودتون نشون میدین

    • rezeman

      مازیار فلاحی سلطان احساس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج