اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۹۶۵۴
۲ نظر
۵۰۲۶
۲ نظر
۵۰۲۶
پ

۹ ساختمانی که شبیه محصولات خود هستند

برخی از کارخانه ها، فروشگاه ها یا حتی موزه ها و رستوران ها تمایل دارند در ظاهر ساختمانشان تغییراتی ایجاد کنند تا هر رهگذری متوجه شود آنها چه محصولی تولید می کنند یا در چه زمینه ای فعال هستند.

9 ساختمانی که شبیه محصولات خود هستند





برترین ها: برخی از کارخانه ها، فروشگاه ها یا حتی موزه ها و رستوران ها تمایل دارند در ظاهر ساختمانشان تغییراتی ایجاد کنند تا هر رهگذری متوجه شود آنها چه محصولی تولید می کنند یا در چه زمینه ای فعال هستند. تعداد این نوع ساختمان ها کم نیست و ما 9 نمونه از جالب ترین آنها را برای شما انتخاب کرده ایم.

9 ساختمانی که شبیه محصولات خود هستند

The Donut Hole - لپونته، کالیفرنیا، آمریکا

در منطقه لپونته ایالت فلوریدا در آمریکا، یک فروشگاه نان و شیرینی جالب توجه وجود دارد. این فروشگاه از سال ۱۹۶۸ میلادی تاکنون در این منطقه دونات و پیراشکی می فروشد و جذابیت زیاد آن، دونات های بسیاری بزرگی است که در ورودی نانوایی خود قرار داده است. این دونات ها از جنس فایبرگلاس هستند و حدود ۸ متر ارتفاع دارند.

9 ساختمانی که شبیه محصولات خود هستند

The Big Pineapple، آفریقای جنوبی

بزرگ ترین آناناس جهان در روستای کوچکی در Bathurst در آفریقای جنوبی قرار دارد. این آناناس در واقع ساختمان کارخانه تولید انواع محصولات آناناسی است. این ساختمان حدود ۱۷ متر ارتفاع دارد و در ایالت Summerhill واقع شده است و سه طبقه دارد که شامل سالن کنفرانس ۶۰ نفری، فروشگاه محصولات آناناسی، موزه اختصاصی مرکبات و عرشه ای با چشم انداز ۳۶۰ درجه دارد.

این آناناس بزرگ در خلال سال های ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۲ میلادی از استیل و برنز ساخته شده است. نمای بیرونی ساختمان نیز از جنس فایبرگلاس است.

9 ساختمانی که شبیه محصولات خود هستند

موزه توالت فرنگی، کره جنوبی

این ساختمان در سال ۲۰۰۷ میلادی به عنوان یک خانه شخصی در همکاری با انجمن توالت جهانی در دو طبقه و به شکل توالت فرنگی بسیار عظیم ساخته شد. اما در حال حاضر این ساختمان تغییر کاربری داده و به موزه توالت تبدیل شده است. این بنا در سوان در کره جنوبی قرار دارد. مساحت ساختمان این موزه ۴۱۹ متر مربع است و در پارک فرهنگی دستشویی قرار دارد. در این موزه، آثار هنری مربوط به توالت، لگن های اروپایی و انواع مدل های توالت در سراسر دنیا را می توان تماشا کرد.

9 ساختمانی که شبیه محصولات خود هستند

موزه چای Meitan ، چین

روستای Meitan در ایالت Guizhou در چین یکی از بهترین مناطق برای تولید چای سبز به شمار می رود. به همین دلیل شاید چندان عجیب نباشد که ساختمانی به شکل قوری و فنجان را در این منطقه ببینید. این قوری بزرگ و فنجان آن در واقع یک موزه اختصاصی چای و همه محصولات مرتبط به چای و هتلی برای اقامت گردشگران هستند. این قوری حدود ۲۳ متر ارتفاع دارد و به عنوان بزرگ ترین قوری جهان نیز نام آن ثبت شده است.
9 ساختمانی که شبیه محصولات خود هستند

کفاشی کفش بزرگ، Bakersfield، ایالت کالیفرنیا، آمریکا

در دنیا انواع ساختمان های مختلف به شکل کفش وجود دارند. اما کفش بزرگی که در بیکرزفیلد کالیفرنیا ساخته شده است، تنها کفشی است که داخل آن تعمیرات کفش انجام می شود. این ساختمان در سال ۱۹۴۷ میلادی با طول ۹ متر ساخته شده است. بندهای کفش که سقف ساختمان را تشکیل می دهند نیز از ۱۵ متر طناب تهیه شده است.

9 ساختمانی که شبیه محصولات خود هستند

سازمان شیلات و توسعه علم پرورش ماهی ملی، هند

این ماهی بزرگ در واقع یک ساختمان ۴ طبقه است که در سال ۲۰۱۲ میلادی به سفارش سازمان شیلات Rajendranager در هند ساخته شده است. در دل این ماهی بزرگ، افراد بسیاری برای توسعه فناوری های مرتبط به ماهی گیری و زندگی دریایی در تلاش و خدمت هستند. ورودی ساختمان در زیر فلس های نقره ای قرار دارد.

9 ساختمانی که شبیه محصولات خود هستند

بولدوزر غول‌پیکر، مرکز تجهیزات ساختمانی، کالیفرنیا آمریکا

این ساختمان بسیار جالب توجه در منطقه ترولاک در ایالت کالیفرنیا قرار دارد و در سال ۱۹۷۶ میلادی ساخته شده است. این شرکت ماشین های بزرگ برای ساختمان سازی کرایه می دهد. نمای آن نشان دهنده یک بولدوزر Cat D۵ بزرگ است که در دو طبقه و ۲۱ متر ارتفاع دارد.

9 ساختمانی که شبیه محصولات خود هستند

گیتار بزرگ، ایالت تنسی آمریکا

گیتار بزرگ در بریستول ایالت تنسی بزرگ ترین فروشگاه لوازم موسیقی به شکل گیتار در جهان است. این گیتار ۲۱ متر ارتفاع دارد و در واقع یک موزه بزرگ است که مردم می توانند انواع وسایل و ابزار موسیقی را در آن تماشا کنند. این ساختمان در سال ۱۹۸۳ میلادی و سه طبقه ساخته شده است.

9 ساختمانی که شبیه محصولات خود هستند

محل فروش هات‌داگ، ایالت کلورادو آمریکا

این ساختمان شبیه هات داگ بزرگی ساخته شده است که در نان ساندویچی قرار دارد. روی آن نیز سس خردل و چاشنی ریخته شده است. کلورادو همیشه برای ارایه غذاهای چرب در آمریکا شهرت دارد. این ساختمان در سال ۱۹۶۶ میلادی ساخته شده است و تا پیش از سال ۲۰۰۶ میلادی در دنور قرار داشت. پس از آن سال تغییر مکان داد و به Bailey آورده شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما هم ساختمون داریم اونا هم دارن.خدا شانس بده.فقط ادعا داریم

    • عماد

      بى انصاف اينقدر بيگانه پرست نباش خودوم چقدر هنر داريم چشماتو باز كن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج