اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۵۸۴۱۱
۱۶ نظر
۵۰۰۷
۱۶ نظر
۵۰۰۷
پ

دستفروشان اجازه بساط در معابر پرتردد را ندارند

با نزدیک‌شدن به روزهای پایانی سال و افزایش خریدهای شب عید، شمار دستفروشان در خیابان‌ها و پیاده‌روها نیز بیشتر می‌شود، دستفروشانی که گرچه برخی از مسئولان معتقدند نباید مورد برخورد سلبی واقع شوند، اما حضورشان در برخی از معابر و نقاط موجب نارضایتی برخی از شهروندان شده است. در همین راستا نیز رییس پلیس پایتخت از طرحی ویژه برای این افراد خبر داده است.

خبرگزاری ایسنا: با نزدیک‌شدن به روزهای پایانی سال و افزایش خریدهای شب عید، شمار دستفروشان در خیابان‌ها و پیاده‌روها نیز بیشتر می‌شود، دستفروشانی که گرچه برخی از مسئولان معتقدند نباید مورد برخورد سلبی واقع شوند، اما حضورشان در برخی از معابر و نقاط موجب نارضایتی برخی از شهروندان شده است. در همین راستا نیز رییس پلیس پایتخت از طرحی ویژه برای این افراد خبر داده است.

سردار حسین رحیمی درباره اینکه آیا پلیس با فعالیت دستفروشان در روزهای پایانی سال برخورد خواهد کرد، گفت: با احترام به دستفروشان باید اعلام کنم که خیابان متعلق به همه مردم است و ما نمی‌توانیم اجازه دهیم که عده‌ای در محل تردد عابران پیاده، خودروها و مردم بساط پهن کنند، چرا که این موضوع سبب ایجاد گره‌های ترافیکی و همچنین ایجاد ناامنی در این مناطق می‌شود و موجبات نارضایتی مردم را نیز به دنبال دارد.

وی در عین حال برضرورت رعایت حقوق دستفروشان نیز تاکید کرد و گفت:‌ ما به شهرداری گفتیم بیایید در هماهنگی با یکدیگر طرح ساماندهی دستفروشان را آغاز کنیم و اتفاقا همین چند روز پیش هم آخرین جلسه آن را با مسئولان شهرداری برگزار کردیم و تدابیر لازم در این خصوص اتخاذ شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به ضرورت ساماندهی دستفروشان گفت:‌ ما بحث ساماندهی دستفروشان را داریم باید برای این افرادی که به شکل رسمی و قانونی و از سوی شهرداری معرفی می‌شوند، محل‌هایی به غیر معابر عمومی و محل رفت و آمد عابران پیاده و خودروها، پیش‌بینی شود تعبیه شود تا این افراد بتوانند در آنجا فعالیت کنند.

رحیمی درباره اینکه آیا پلیس به دست فروشان و بساط گستران اجازه حضور در معابر پرتردد و شلوغ در روزهای پایانی سال را خواهد داد، گفت: اصلا این اجازه را به این افراد نخواهیم داد و آنان باید در محل‌هایی که از سوی شهرداری در نظر گرفته شده فعالیت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناصری

      با سلام واحترام سردارجان متا سفانه در شهرستان ابادان(خوزستان) در خیابا ن لین یک در تمام سال
      خیابان اصلی از سوی دستفروشان اشغال شده وجای پارک نیست وونقش پلیس فقط جریمه کردن اتومبیلهاست زمان اعتراث میگوید به من ربطی مدارد وبه شهرداری ربط دارد ووومتاسفانه شهر بدون کلانتراست.لطفا بررسی فرمایید.متشکرم.

    • منصور

      شما برای ما ملت مگه نمیخواین جمع کنین ما میگیم نمیخوایم بزار کسب روزی کنند اینا بهانه است سردار!!!

    • عارف احمدپور

      سلام پلیس محترم اگه صداقت دارید نمی ذارید وسط خیابان در نعمت آباد میوه بفروشن پس لطفا دروغ نگید

    • بدون نام

      آخه کسی نیست به این مرد بگه دست فروش که توی جای کم رفت و آمد بساط نمیکنه. برو فکر چاره باش که ببین چطوری اینها هم باید امرار معاش کنند. نیست که خیلی استغال زایی کردند اونوقت توقع هم دارند.

    • بدون نام

      دستفروشان بابت مساحتی که اشغال می کنند با شهرداری قرارداد منعقد کرده اند و اجاره می دهند مضاف اینکه عده ای اصطلاحا" مافیا از آنها مواجب دریافت می کنند والا یک فرد عادی بدون طی این مراحل را اجازه‌نمی دهند برای مدت 5 دقیقه بساط کند تعجب می کنم چطور پلیس بی اطلاع است هرچند اشاره به مطلبی درست دارد و خیابان متعلق به عموم مردم است

    • بدون نام

      فقط می خواهند از این بدبختها هم پول بگیرن حرف اول فقط پول است نه مردم پدر مردم را در آوردین

    • بدون نام

      اره نون حلال در آوردن ممنوعه اما دزدی ازاده

      پاسخ ها

      • ........shanjani......

        '''' دست فروشها ' فقط در معابر کم رفت و آمد میتوانندبساط بگسترانند مانند ' کوه و بیابان!!!

      • وطن پرست ایرانی

        بیشترشون مخصوصادرموردمیوه وتره بارکم فروشی میکنند اگه باورنداری ازاین به بعد امتحان کن

    • شاپور خان از کرج

      سلام سردار جان من نه خودم دست فروشم نه کسی را میشناسم ولی میشه بگی چکار کنن دست فروشی قبل از ناموس فروشیه اگه این کار را نکنن پس ناموس فروشی کنن

    • م

      متاسفانه شهرداری با کرفتن رشوه از سد معبر حمایت میکنه

    • ازادگی برای خدا

      ... دروغگو تو میدونم راست میکی
      ببا خیابان هفده شهریور جنوبی و شمالی بعد نطق کن خجالت که نمیکشید

    • حمید موحد

      دستفروشان که بساط پهن میکنن فکر کنم برخورد باهاشون توسط اکیپ سد معبر شهرداری هست پلیس دخالت میکنه شهرداری نباید کاری داشته البته درست هست مردم که کار ندارن بساط پهن میکنن با این گفته پلیس تلویحی گفته خیابانهای کم تردد بلا مانع هست شورای شهر پی چیکار میکنه فقط جلسه و میوه وشیرنی و چای میل میکنن بالاخره باید یک هماهنگی برای برخورد دست فروشها بشه چون دائیم مثل قارچ همه جا هستن و اون محل یا معبر را در مالکیت خودشون دارن یعنی براشون حق ایجاد شده

    • بدون نام

      دروغ نگو دروغگو

    • بدون نام

      از کی تاحالا نیروی انتظامی واسه خودش حکم میده?شما مگه قانون گذارید? مسئول کسی دیگس دستور میده شما اجاره میکنید، البته میخواید تو این زمان انتخابات کنترل بیشتری داشته باشید داستانش چیز دیگس

    • بدون نام

      سلام.خسته نباشید.اهواز.داخل پیاده رو مغازه زدن.آب.برق هم دارن.چون شهرداری ازشون پول میگیره.چیزی به اسم پیاده رو تواین شهر پیدا نمیشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج