پس از سالها فاز یک آزادراه شمال افتتاح شد
قطعه یک آزادراه تهران-شمال امروز چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه به دستور رئیسجمهور و به صورت آزمایشی به بهرهبرداری رسید.
خبرگزاری ایسنا: با دستور رییس جمهور، از امروز عبور آزمایشی از منطقه یک آزادراه تهران-شمال آغاز شد.
مدیرعامل شرکت توسعه ساخت و زیربناهای حمل و نقل کشور که از صبح امروز برای نظارت بر عبور آزمایشی از آزادراه تهران-شمال در این پروژه حضور دارد، از تاکید وزیر راه و شهرسازی جهت آمادگی کامل پروژه برای افتتاح خبر داد و گفت: بر اساس دستور وزیر راه، باید تا ۳۰ بهمن ماه تمامی تجهیزات و ماشین آلات شرکت های پیمانکاری با اتمام کار خود از پروژه خارج شوند و مسیر برای افتتاح رسمی آماد شود.
وی گفت: فردا نیز این تردد آزمایشی انجام میشود و اوایل اسفندماه نیز قطعه یک آزادراه تهران - شمال افتتاح خواهد شد. تردد آزمایشی در این دو روز که هر روز دو ساعت خواهد بود برای خودروها رایگان است.
وی همچنین تاکید کرد عوارض عبور از قطعه یک آزادراه تهران - شمال به صورت الکترونیکی و شناور است و مبلغ آن زیر 50 هزار تومان خواهد بود!
خیرالله خادمی اظهار کرد: هماکنون تردد آزمایشی از قطعه یک آزادراه تهران - شمال آغاز شده است و تا ساعت 14 امروز ادامه دارد. همچنین فردا نیز در ساعت 12 تا 14 این تردد آزمایشی انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: البته پیشنهاد ما انجام تردد آزمایشی به مدت سه ساعت بود اما راهور به ما این مدت زمان را دو ساعت اعلام کرده بود.
مدیرعامل شرکت توسعه ساخت و زیربناهای حمل و نقل کشور همچنین دربارهی افتتاح رسمی آزادراه تهران - شمال، اظهار کرد: این آزادراه اوایل اسفندماه به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.
معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: عملیات اجرایی منطقه یک آزادراه تهران-شمال مدت هاست به اتمام رسیده و آنچه در حال انجام بود در ارتباط با ارتقای سطح ایمنی پروژه صورت می پذیرفت. این عبور آزمایشی هم در همین راستا و جهت تست مسیر، تجهیزات و موارد ایمنی است و بهرهبرداری رسمی با حضور رییس جمهور در اسفندماه خواهد بود.
خادمی با اشاره به توان بالای مهندسی داخل کشور اظهار داشت: آنچه امروز مشاهده می کنیم حاصل تلاش مهندسان ایرانی است که توانستند این پروژه عظیم رامطابق با استانداردهای روز دنیا به سرانجام برسانند.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه یادآور شد: بایست این مسئله را در نظر داشته باشید که ۸۰ درصد کار در منطقه یک آزادراه تهران-شمال از ابتدای سال ۱۳۹۴ تاکنون انجام شده؛ یعنی هر سال تقریبا به اندازه ۱۹ سال گذشته کار شده است.
وی ادامه داد: در طول این ۵سال به طور متوسط ۵۰۰۰ نفر به طور مستقیم با تعداد ۱۲۰۰ دستگاه ماشین آلات راهسازی در بالای ۱۰۰ جبهه کاری با تمام توان شبانهروز در این پروژه فعالیت کردند.
نظر کاربران
بسیار عالی.ممنون
پاسخ ها
چه خبره زیر پنجاه تومن از همه چی پول میسازن
یا خدا چقدر عوارض!!!!!!!!!!!!!!!
زامبی ها حمله
پاسخ ها
پرچمت لوت داد تا پایین یه نفری جای همه چرت گفتی
قبایل متفرقه حمله
پاسخ ها
بسه بابا ضایع
حداحافظ بقایای جنگلهای هیرکانی
پاسخ ها
خودتون بومی ها تخریب میکنید
گفتی چند بار
از این به بعد سی میلیون هر آخر هفته خراب میشن سر شمالیها
پاسخ ها
از خداشون بوده همیشه با ویلا و غذاهاشون پول در میارن راضی اند
اره پوست ملتو میکنن با غذاهای اشغال و نجومیشون
خدا حافظ جنگلهای هیرکانی سلام بیابانهای زامبی پرور
پاسخ ها
درخت ها رو نبرید پول نسازید درست میشه
خداحافظ گیلان
گیلان تمام شد
لعنت بر همه اتوبانها
پاسخ ها
احسنت
50 هزار تومان عوارض باید بدن تا بتونن از آزادراه استفاده کنن ؟؟؟!!!
آزاد راه یعنی آزادی دادن به زامبی های مهاجم
خوبه مسه کشور چین یهو تو یک هفته ی بیمارستان هزار تخته خوابه بر پا نمیکنین حالا ی قرنی هس ک میخاین ای جاده رو بکشین
تا کنون هیچ کدام از نظراتم را ندیدم ثبت بشه،،،چرا؟
پاسخ ها
در مورد منم همینه
بنابراین دیگه نظر نمیدم خخخخخخخ
مبارک
جان مادرت افتتاحنکنید 50هزارتومن عوارضی
این توان بالای تون کجاست. نمیتونید راههای ارتباطی استان گیلان باز کنید.
پاسخ ها
گیلان هم نتبودمیش
زیر ۵۰هزارتومن ؟؟؟؟؟؟....مگه میخاین ساندویچ بدیتون
بعد نیم قرن یه جاده ساختن منت هم میزارن اون وقت پنجاه هزار عوارض بر چه مبنایی این قیمت و درآوردید؟
چرااینقدرباریک
با این آزاد راه چه دزدهای که میلیاردر شدن سفره بزن به بدن حالشو ببر
ما خ استیم تردد کنیم راه ورود بسته بود از کدوم مسیر بازشده همون دو ساعت که ما ندیدیم در حالی که تو منطقه 22 چون سکونت داریم و دسترسی تمام وقت داریم به ورودی ها
۵۰۰۰۰ عوارص چه خبره نخواستیم بابا
خسته نباشند ممنون
همه ی امکانات برای پولدارها
ازاد راه به چه درد میخوره
ما همون جاده قدیم چالوس رو دوس داریم
لعنت به ازاد راههای بد قواره و زشت
گیلان هم خراب شد.
خداحافظ من
زنده باد
اين چيني ها از ما ياد بگيرند چيه ده روزه بيمارستان مي سازند اون بيمارستان بدرد نميخوره ميذاشتن خميرش ميرسيد قشنگ بعد 20 سال پخته وآماده ميشد
يه عده دزد سر گردنه ريختن ميخورن مي پاچن يه کسي هم نيست جوابگو باشه
زامبی به من حمله کرد
خودت بودی اومدی جاده خراب شد
هیرکانی نابود
خانه خراب
دنیا خراب
پاسخ ها
جاده ساختن نه برای آسایش ملت بلکه برای کاسبی بی چاره این ملت
بادرود...از اقتصاددانها درامورقیمتهااستفاده کنید وعاقلانه عمل کنید..اکنون قسمت کمی ازاتوبانتان
مورداستفاده قرارگرفته ومبلغ زیرپنجاه تومان عوارض قرارمی هید تاکنون فکر کرده اید که اگر اتوبان ۱۲۰ کیلومتری شما بپایان سید وچندسال نیزطولخواهد کسید باتورمی که شما ارید درنهایت تصورمیکنم حدود۲۵۰هزارتومان تا کوشکسرای مازندران که خط پایانتان میباشد نرخ عوارض خواهد شد ..ایا باین موضوع فکر کرده ای که شما خدمات ازاد راهی به مردم ارائه میدهید..یاجیب برای...انم ارزوست.
۲۰ ساله میخوان یه ازاد راه بسازه خدا میدونه چقدر لمبوندن
50هزارتومن ؟؟؟؟جان ؟؟؟اخی دلم کباب شد براتون ۱۰۰رندش کنید الابرکت اللع
مهندسین ایرانی هیچ توانایی خاصی ندارند پروژه ای که ۲۰سال طول بکشد ازعدم توانایی حکایت دارد مهندسین خارجی قادرند این مسیررادرمدت ۱۰سال تحویل دهند این ازعدم پیشرفت حکایت دارد سرعت درکاردرجهان امروز حرف اول رامیزند کشوری پیشرفته محسوب میشود که پروژه ها رادراسرع وقت به اتمام برساند پس ما هیچ پیشرفتی نکردیم پست رفت داشتیم اینطوری ما سالها ازپیشرفت عقب خواهیم افتاد اگرانقلاب نشده بوداین پروژه ۲۰سال پیش به دست توانای مهندسین خارجی افتتاح شده بود