adexo3
۹۸۶۳۰۴
۸ نظر
۵۰۰۹
۸ نظر
۵۰۰۹
پ

مهران احمدی: به‌ خدا ما هم مالیات می‌دهیم

مهران احمدی در برنامه «دورهمی» از چسباندن واژه «سلبریتی» به هنرمندان گلایه کرد. بازیگر «پایتخت» تاکید کرد برخی افراد از این کلمه استفاده می‌کنند تا بین مردم و هنرمندان فاصله ایجاد کنند و از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

خبرآنلاین: مهران احمدی، بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون، شب گذشته (جمعه ۵ اردیبهشت) مهمان برنامه«دورهمی» با اجرای مهران مدیری بود و درباره سوء استفاده از کلمه سلبریتی و ماجرای پرداخت مالیات هنرمندان صحبت کرد.

مهران احمدی در پاسخ به سوال مجری برنامه که از او پرسید آیا «از جایگاهت راضی هستی»، گفت :«ما بعد از سی سال کارگری کردن در این حرفه، یک خانه و ماشین و زن و زندگی داریم که معمولا هر آدمی با کار کردن به این موارد دست پیدا می‌کند و اگر هم تا الان به آن نرسیده حتما اتفاقاتی مانع راه او شده است. ما خیلی آدم‌های پولداری نیستیم.

مهران احمدی: به‌ خدا ما هم مالیات می‌دهیم

جدیدا یک کلمه‌ای ساخته شده است به نام سلبریتی و از قصد این کار را کردند تا بین مردم و هنرمندان فاصله ایجاد کنند و ما هم می‌دانیم چه افرادی و با چه قصدی این کار را انجام داده‌اند. مثلا می‌آیند آدمی را که تاکسی دارد با مهران مدیری مقایسه می‌کنند و می‌گویند این مرد با یک تاکس زرد مالیات می‌دهد ولی مهران مدیری مالیات نمی‌دهد و این مقایسه از اساس اشتباه است، چرا که شغل و کار این دو نفر چه ربطی به هم دارد؟ ولی برخی این مقایسه‌ها را انجام می‌دهند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند.»

احمدی درباره تعداد بازیگرانی که از این راه امرار معاش می‌کنند گفت: «ما در بین این همه آدمی که در سینما هستند اعم از خانم و آقا، حدود ۷۰ نفر به طور حرفه‌ای از این راه امرار معاش می‌کنند، بقیه افراد یک کسب و کار دیگری دارند. خب می‌خواهید دور از جان، ما گورمان را گم کنیم برویم؟ ما داریم برای سه نسل خاطره‌سازی می‌کنیم. ضمن اینکه همه ما مشکل داریم. چه کسی گفته است که مهران احمدی یا هر کس دیگر در این حرفه الگوی دیگران است؟ چه کسی همچین دروغی را در جامعه رواج داده است؟ هیچ یک از ما این ادعاها را ندارد، ما الگوی خودمان هم نیستیم چه برسد به جامعه.»

او درباره واکنش‌های مردم به وضعیت پرداخت مالیات هنرمندان توضیح داد: «من پست می‌گذارم درباره بهار، زیر پست کامنت می‌گذارند تو برو مالیاتت را بده. به‌خدا ما مالیات می‌دهیم. ما مالیات می‌دهیم می‌دانید چه جوری؟ یک مالیات مستقیم داریم، یک مالیات غیر مستقیم، مالیات مستقیم این‌گونه است که یک نفر یک درآمدی دارد و در یک چهارچوبی از او مالیات می‌گیرند. اما ما زمانی که یک فیلم سینمایی را اکران می‌کنیم، از میزان فروش آن هم مالیات پرداخت می‌کنیم. وقتی یک تهیه‌کننده می‌خواهد قرار داد ببندد، به طور مثال به آقای مدیری می‌گوید ده میلیون پول قرارداد تو است و پانصد هزار تومان هم مالیات آن می‌شود. همان طور که گفتم، ما کلا هفتاد نفر در سینما هستیم که به طور کلی از این راه پول در می‌آوریم، زندگی می‌کنیم و مالیات هم می‌دهیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردم راست میگن مگه مهران مدیری بیل میزنه یا دنده صدغاز ول میکنه شما هم که تازه یه ساله مالیات میدی خودت را با ادمای زحمت کش مقایسه نکن تا تقی به توقی میشه میگین ما میریم خوب برو توهم لنگه سحر قریشی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تازه مالیاتشونم مستقیم نیست یعنی خودشون خود اظهاری میکنن خودشون اعلام میکنن حقوقشون فلان قدر بوده پارسال بعد مالیات کم میکنن یعنی فکر میکنی اینا که خودشون و همیشه به نداری میزنن میان بگن میلیاردی حقوق میگیرن ؟ یا چند صد میلیون فقط بخاطر چند ماه .گرفتن ؟

    • بدون نام

      آخه تو کی هستی که بخوای بری یانری الکی خودتون بزرگ میکنین شماها آخرهمتون مشخص یکی یکی خودتون خراب میکنین پس زودتربرو

    • بدون نام

      معلومه راننده محترم تاکسی نباید با شما مقایسه بشه
      آقا ی غرب پرست همه جای دنیا بازیگران بیشترین مالیات رو میدن
      ایران بالعکس
      شما سوگلی دولت هستید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با این پول هایی که به مدیری می دهند بهترین سریال میشود ساخت بر نامه مدیری کجا جذابت دارد از اینکه یک نفر را دعوت کنیم چند تا بچه داری چکار می کنی همسرت چکاره از این حرفها فقط مردم را سر کار گذاشتند

    • بدون نام

      یکی از بیمحتواترین و بی مزه ترین کسل کننده ترین ابتدایی ترین برنامه های تلویزیون همین دورهمیه، چندقسمتشو دیدم دریغ از یه نیشخند خیر سرش طنزه مثلا!!

    • بازنشسته

      مهران مدیری دیگه بسشه، ویلای لواسان و ماشین لاکچری و ....

    • بدون نام

      آقای مهران احمدی خوبه بازیگر محبوب و دوس داشتنی ای هم نیستی ک اینجوری دور برداشتی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج