اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۵۴۹۶۴
۳ نظر
۵۰۱۳
۳ نظر
۵۰۱۳
پ

ارائه انسولین با نسخه و آزمایش امکان‌پذیر است

سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: فردی که به داروخانه هلال احمر برای تحویل داروی انسولین مراجعه می‌کند باید دارای نسخه و برگ آزمایش معتبر باشد.

باشگاه خبرنگاران: سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: فردی که به داروخانه هلال احمر برای تحویل داروی انسولین مراجعه می‌کند باید دارای نسخه و برگ آزمایش معتبر باشد.

محمد نصیری سخنگوی جمعیت هلال احمر با اشاره به آخرین وضعیت انسولین در داروخانه‌های هلال احمر اظهار کرد: جمعیت هلال احمر برای ارائه انسولین بر اساس دستورالعمل هایی که وزارت بهداشت در عرضه دارو‌ها بیان می‌کند، عمل خواهد کرد. بنابراین فردی که به داروخانه هلال احمر برای تحویل داروی انسولین مراجعه می‌کند باید دارای نسخه معتبر و آزمایش با تاریخ به روز باشد.

او با اشاره به اینکه هم اکنون کمبودی در داروی انسولین در داروخانه‌های هلال احمر وجود ندارد، گفت: هر ساله بر اساس میزان سهمیه‌ای که معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی به ما اختصاص می‌دهد، انسولین توزیع می‌شود، امسال نیز به میزان سال گذشته به ما سهمیه دادند و هیچ تفاوتی با سال گذشته نداشته است.

سخنگوی جمعیت هلال احمر افزود: البته امسال تقاضای انسولین به دلیل کمبود‌های موجود در سایر داروخانه‌ها، بیشتر از سال گذشته بوده است و تعداد افراد بیشتری به داروخانه‌های هلال احمر برای تهیه انسولین مراجعه کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگرهرماه آزمایش میدن .افرادانسولینی.طبق نظردکترغددیاهمان دیابت آزمایش دوره ای دارند.و سپس در سازمان اسنادپزشکی ثبت میشن و طبق نسخه دکتر اینترنت ثبت ماهیانه انسولین دریافت می‌کنند.

    • بدون نام

      میخواهند جیب دکترهای آزمایشگاه را پرکنند

    • مرض قندی

      بنظر من کار از محکم کاری عیب پیدا نمیکنه . غیر از نسخه معتبر و برگه آزمایشگاه در هنگام مراجعه از بیماران آزمایش قند خون ناشتا و سپس قند خون دو ساعت بعد و آزمایش ادرار و مدفوع هم بگیرند . نتیجه که مثبت بود بعدش بگوئید انسولین مورد نظر شما فعلا موجود نیست برید بعدا بیایید .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج