اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۹۹۶۹۰
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

هشدار طالبان پاکستان به برگزاری راهپیمایی روز زن

گروه طالبان پاکستان فعالان حقوق زنان را که در حال سازماندهی یک مراسم راهپیمایی به مناسبت «روز جهانی زن» در این کشور هستند، به توهین به مقدسات متهم کردند.

خبرگزاری مهر و به نقل از رویترز: گروه طالبان افغانستان روز جمعه با انتشار بیانیه‌ای فعالان حقوق زنان را که در حال سازماندهی یک مراسم راهپیمایی به مناسبت «روز جهانی زن» در این کشور هستند، تهدید کرده و آنها را به عمل شنیع و توهین به مقدسات متهم کردند.

هشدار طالبان پاکستان به برگزاری راهپیمایی روز زن

این بیانیه طالبان پاکستان پس از آن منتشر شد که سیلی از تصاویر و ویدئو کلیپ‌های پخش شده در رسانه‌های اجتماعی شرکت کنندگان در راهپیمایی هشتم مارس را در حال توهین به مقدسات اسلام نشان می‌دهد؛ اقدامی که از سوی فعالان حقوق زنان رد شد.

در بیانیه طالبان پاکستان خطاب به راهپیمایان آمده است: «ما می‌خواهیم به آن دسته از سازمان‌هایی که فعالانه در حال بسط و انتشار ابتذال و اعمال شنیع در پاکستان محبوبمان هستند، یک پیام بفرستیم. راه‌های خود را اصلاح کنید، مسلمانان جوان بسیاری اینجا هستند که می‌دانند چگونه از اسلام و حدودی که الله تعیین کرده است، حراست کنند».

گفتنی است، گروه‌های اسلام گرا روز جمعه در چندین شهر پاکستان با برگزاری تظاهراتی از دولت این کشور خواستند تا سازمان دهندگان راهپیمایی روز زن را به اتهام توهین به مقدسات تحت پیگرد قانونی قرار دهند.

شایان ذکر است که در کشور پاکستان، توهین به مقدسات با مجازات مرگ همراه است. هرچند پاکستان هرگز تاکنون این مجازات را اجرا نکرده است، افراد متعصب مذهبی اغلب اوقات افراد مظنون به کفرگویی و توهین به مقدسات را پیش از محاکمه در دادگاه به قتل می‌رسانند.

یکی از سازمان‌دهندگان این راهپیمایی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «تمام این اتهام‌ها کاملاً بی اساس و ناحق بوده و بخشی از کارزار بدخواهانه برای به سکوت کشاندن زنانی است که می‌خواهند درباره حقوق خود صحبت کنند».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      کشوری فلاکت زده ، با فرهنگی پایین و اصلاح ناپذیر در اینده نزدیک .

    • بدون نام

      طالبان رفقای جواد ظریف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج