اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۰۳۳۵۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

تجمع‌های نیمه شعبان در تهران ممنوع شد

استاندار تهران از ممنوعیت تجمعات حضوری برنامه های نیمه شعبان در استان تهران خبر داد.

برنا: استاندار تهران از ممنوعیت تجمعات حضوری برنامه های نیمه شعبان در استان تهران خبر داد.

انوشیروان محسنی بندپی عصر شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و پیرو تأکیدات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از هرگونه تجمعی در ایام اعیاد شعبانیه پرهیز شود و شهروندان با برگزاری مراسم دعا در خانه‌های خود برای فرج صاحب الزمان (عج) دعا کنند.

تجمع‌های نیمه شعبان در تهران ممنوع شد

او با اشاره به شرایط شکننده استان تهران افزود: با توجه به تغییر رنگ برخی شهرستان‌های استان و نگرانی از نتایج سفرهای پرشمار نوروزی، رعایت کامل و دقیق پروتکل‌های بهداشتی ضروری است از این رو امسال در نیمه شعبان برنامه‌های مولودی خوانی و جشن به صورت تجمعات حضوری برگزار نشود.

استاندار تهران سپس با درخواست از شهروندان برای عدم سفر در روزهای آینده و پرهیز از دورهمی تاکید کرد: استمرار همکاری مردم و تلاش مسئولان برای مدیریت این بیماری ضروری است از این رو از شهروندان درخواست می‌شود ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی از هر گونه سفر غیرضروری اجتناب کنند.

محسنی بندپی با اشاره به وضعیت شهرهای استان تهران گفت: در حال حاضر ۶ شهر در استان تهران در وضعیت خطرناک قرار دارند که اکثر مراجعین به بیمارستان‌ها در دو شهر دماوند و فیروزکوه افراد غیربومی می‌باشند و به همه مردم و مسافران توصیه می‌کنیم که سفر خود را کوتاه کنند و الزامات بهداشتی و پروتکل‌ها را رعایت نمایند.

او با تاکید بر عدم سفر به شهروندان افزود: هرگونه دورهمی بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی سبب چرخش ویروس کرونا به ویژه کرونای انگلیسی می‌شود از این رو برای حفظ سلامت خود و هموطنان باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیریم.

استاندار تهران بیان داشت: هرگونه سهل انگاری و سفرهای غیر ضروری نگرانی‌ها نسبت به بازگشت مسافران و شیوع پیک دیگر کرونا در تهران را افزایش می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج