اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۲۹۴۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آخرین اخبار درباره وضعیت «جمشید دانایی فر»

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که این کمیسیون وضعیت جمشید دانایی‌فر یکی از پنج مرزبان گروگان گرفته شده توسط جیش‌العدل را پیگیری خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا: رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که این کمیسیون وضعیت جمشید دانایی‌فر یکی از پنج مرزبان گروگان گرفته شده توسط جیش‌العدل را پیگیری خواهد کرد.

علاءالدین بروجردی درباره اخبار ضد و نقیض منتشره مبنی بر پناهنده شدن دانایی‌فر به آمریکا، اظهار کرد: آنچه وزیر کشور اعلام کرده بود عدم تایید این خبر بود اما ما هنوز خبر نهایی را در این باره نداریم و بنا داریم وضعیت دانایی‌فر را پیگیری کنیم.

وی درباره اعلام گروهک جیش‌العدل مبنی بر به شهادت رساندن گروهبان دانایی‌فر، افزود: نظر کمیسیون امنیت ملی از روز اول این بود که موضوع کاملا مبهم است و ما هیچ وقت کشته شدن دانایی‌فر را تایید نکردیم زیرا اطلاعات اولیه‌ای که داشتیم هم این بود که موضوع مبهم است و برای روشن شدن واقعیت نیاز به زمان است.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان تاکید کرد که وزیر کشور با توجه به اینکه مسئول امنیت کشور است، مسئولیت مستقیم در این باره دارد.

پنج مرزبان ایرانی بهمن ماه سال گذشته توسط گروهک جیش‌العدل ربوده و به خاک پاکستان منتقل شدند و در فروردین ماه چهار نفر از آنها به کشور بازگردانده شدند اما گروهک جیش‌العدل اعلام کرده بود گروهبان دانایی‌فر را به شهادت رسانده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج