اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۴۷۸۷۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ضرغامی برای وزارت باید برنامه جامع‌تری ارائه می‌کرد

نماینده مردم ملکان در مجلس گفت: «ضرغامی» سال‌ها در مناصب مدیریتی به عنوان کارگزار نظام حضور داشته و به مشکلات مناطق محروم آشناست از این رو انتظار داشتیم برنامه جامع تری ارائه می کرد.

خبرگزاری مهر: نماینده مردم ملکان در مجلس گفت: «ضرغامی» سال‌ها در مناصب مدیریتی به عنوان کارگزار نظام حضور داشته و به مشکلات مناطق محروم آشناست از این رو انتظار داشتیم برنامه جامع تری ارائه می کرد.

در جلسه علنی نوبت عصر روز سه شنبه دوم شهریور مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی رای اعتماد به وزرای کابینه سیزدهم، سیدعلی موسوی نماینده مردم ملکان در مخالفت با «عزت الله ضرغامی» وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی و گردشگری گفت: جنابعالی به عنوان وزیر تحول گرا معرفی شدید اما تخصص و احاطه لازم را در بحث صنایع دستی ندارید و برنامه ای برای صادرات فرش دستباف ارائه نشده است در حالی که دو میلیون نفر در بخش قالیبافی مشغول هستند و با گرانی مواد اولیه و مشکلات فروش محصولات شان دست و پنجه نرم می کنند.

وی خطاب به ضرغامی،افزود: رئیس سابق صدا و سیما، انقلابی جریان ساز، قشر روستایی که خانه های خود را به بوم گردی تبدیل کرده اند به شما امید بسته اند از این قشر استفاده کنید. چه زمانی ایران را جزو رتبه های نخست جهانی از نظر گردشگری قرار خواهید داد.

نماینده مردم ملکان در مجلس با بیان اینکه گردشگری روستایی کمترین ضرر را برای محیط زیست دارد، گفت: صنایع دستی مانع مهاجرت روستاییان می شود چه برنامه کوتاه مدت و بلند مدتی برای گسترش گردشگری روستایی دارید.

موسوی اظهار داشت: با چه برنامه ای، خانه های بومگردی را سازماندهی کرده و به نتیجه می رسانید. عدم وجود برنامه برای روستاهای مرزی از نقاط ضعف برنامه های شماست.

وی گفت: ضرغامی سال ها در مناصب مدیریتی به عنوان کارگزار نظام حضور داشته و به مشکلات مناطق محروم و عدم توزیع عادلانه بودجه آشناست، انتظار داشتیم برنامه جامع تری ارائه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج