اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۸۲۵۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

انتقاد تند مشاور احمدی‌ نژاد از دولت روحانی

علي اكبر جوانفكر، مشاور رسانه‌اي محمود احمدي‌نژاد در يادداشتي انتقادي از عملكرد دولت روحاني در مذاكرات هسته‌اي بعد از اشاره به پيشينه و افق مذاكرات هسته‌اي نوشت: سوال از دولت يازدهم و به خصوص رييس‌جمهور محترم اين است كه با اتكا به كدام عامل قدرت، به نمايندگي از سوي ملت بزرگ ايران به گفت‌وگو با گروه ۱+۵ پرداخته‌ايد؟

خبرگزاری آریا: علي اكبر جوانفكر، مشاور رسانه‌اي محمود احمدي‌نژاد در يادداشتي انتقادي از عملكرد دولت روحاني در مذاكرات هسته‌اي بعد از اشاره به پيشينه و افق مذاكرات هسته‌اي نوشت: سوال از دولت يازدهم و به خصوص رييس‌جمهور محترم اين است كه با اتكا به كدام عامل قدرت، به نمايندگي از سوي ملت بزرگ ايران به گفت‌وگو با گروه ۱+۵ پرداخته‌ايد؟

جوانفكر با «ساده انگارانه» خواندن رويكرد مذاكره‌كنندگان ايراني پرسيده است: آيا وقت آن نرسيده است كه دولت محترم به اشتباه فاحش خود در مسير طي شده و شتابزده بودن و ناپختگي‌اش در ورود به مذاكرات اذعان كند و دستگاه ديپلماسي خارجي دولت كنوني به پيشگاه ملت ايران عذر تقصيرآورد ؟

وي با اشاره به شيوه مذاكره و ديپلماسي دولت احمدي‌نژاد كه آن را «مدون و دقيق» خوانده، مدعي شده كه دولت يازدهم فرصت‌هاي استثنايي را در اين كارزار از دست داده است.

وي سياست خارجي دولت را «شتابزده» و «محصول بي‌تدبيري غيرقابل انكار در تشخيص صحيح شرايط لازم براي انجام مذاكره» مي‌داند و طرح بحث خالي بودن خزانه و ركود و تورم لجام‌گسيخته را نيز «ناحق» عنوان مي‌كند. وي همچنين مدعي شده كه «دولت كنوني» در مذاكرات هسته‌اي «مردم را در عمل از صحنه اثرگذاري در دفاع از حقوق قانوني و بين‌المللي خود كنار گذاشته است.»

جوانفكر ادامه داده است كه «دولت يازدهم مردم را كاملا نامحرم فرض كرده است تا آنجا كه آشكارا و مجدانه از آگاه كردن افكار عمومي نسبت به جزييات مذاكرات پرهيز مي‌كند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اي جان بر اين تحليل جوانفكر. عجب اعجوبه اي هستي و كسي خبر نداشت.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج