اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۸۸۹۳۴
۱۱۶۸
۱۱۶۸
پ

بهترین روش پیکرتراشی کدام است؟

بهترین روش پیکرتراشی ممکن است برای بسیاری از افراد انتخاب دشواری محسوب شود. برای انتخاب بهترین روش پیکرتراشی بهتر است با انواع این روش‌ها آشنا شوید.

انتخاب بهترین روش پیکرتراشی می تواند به تمامی افراد کمک کند تا از شر چربی های اضافه برای همیشه خلاص شوند.

داشتن اندام ایده آل و مناسب برای هر یک از افراد از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است. همانطور که می دانید چاقی بیش از حد می ‌تواند باعث به وجود آمدن بیماری های متعددی شود از این رو اکثر افراد امروزه سعی می کنند برای داشتن اندام مناسب از رژیم های غذایی مختلفی استفاده نمایند، اما در برخی مواقع این چربی های اضافه در قسمت کمر و پشت قرار گرفته و رژیم غذایی کاربردی روی آن ندارد و با انجام این کار می‌ توانید تنها قسمتی از چربی های اضافه بدن را به طور کامل از بین ببرید.

این امکان وجود دارد که در صورت قطع رژیم غذایی به طور مجدد چاقی شما باز گردد به همین دلیل سعی شده به روش های دیگر مانند عمل جراحی رجوع کنند. یکی از جدیدترین روش های به کار گرفته شده برای از بین بردن چربی های بافت اضافی بدن پیکر تراشی می باشد که البته پس از انجام این عمل نیز باید یک رژیم غذایی مناسب داشته باشید.

بهترین روش پیکرتراشی کدام است؟

در حالت کلی منظور از بهترین روش پیکرتراشی روش های تهاجمی و غیرتهاجمی است که به کمک آن ها می توانید قسمت های مختلف بدن را لاغر کرده و به شکل دلخواه در آورید. در ادامه قصد داریم برای شما مطالب بیشتری در رابطه با بهترین روش پیکرتراشی بیان کنیم پس با ما همراه باشید.

منظور از پیکر تراشی چیست؟

در مطالب فوق نیز به توضیح این موضوع پرداختیم که دستیابی به اندام وزن مناسب برای هر فردی از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است و به همین دلیل این راهکارهای متنوعی برای آن قرار داده اند که شامل شیوه های تهاجمی و غیرتهاجمی می ‌شود.

روش پیکرتراشی به عنوان یکی از رایج ترین روش ها جهت رسیدن به وزن و تناسب اندام است. به کمک این روش می توانید هر قسمت از بدن خود را به شکل دلخواه تغییر دهید. در حالت کلی بهترین روش پیکر تراشی این امتیاز را در اختیار افراد قرار می‌ دهد که چربی‌ های موضعی بدن آن ها به طور کلی از بین برود و در حین جراحی نیز به هیچ عنوان آسیبی به بافت ها و سیستم عصبی بدن وارد نخواهند شد.

این امکان فراهم است تا از روش پیکرتراشی برای حذف چربی نواحی های خاص بدن استفاده نمایید و لازم به ذکر است بیان کنیم شامل زیر مجموعه های زیادی می‌ شود و یکی از معروف ‌ترین آن که احتمالاً در دفعات مکرر شنیده باشید لیپوماتیک است.

پیشنهاد می دهیم قبل از انجام پیکرتراشی حتماً رژیم غذایی و فعالیت بدنی مناسبی داشته باشید و اگر از ِآن نتیجه مناسب دریافت نکردید برای انجام عمل اقدام کنید. پیش از انجام این عمل باید به کلینیک مراجعه کنید تا جراح دستورالعمل‌های مربوط به پیکر تراشی را در اختیار شما قرار دهد.

عمل پیکر تراشی به چه صورت انجام می شود؟

پیش از توضیح روش چگونگی انجام پیکر تراشی باید بیان کنیم که استفاده از این روش دارای حساسیت فوق العاده بالایی است و به همین دلیل جراح مورد نظر باید از تجربه و دانش بالایی برخوردار باشد. جهت تخلیه چربی های موضعی از دستگاه مخصوص و پیشرفته استفاده می شود که به کمک لوله کانولا و کمترین برش آن را وارد بافت چربی ناحیه مورد نظر شما خواهند کرد، پس از آنکه لوله کانولا به ناحیه مورد نظر وارد شد در این مرحله دستگاه شروع به تخلیه چربی ها می کند. باید بیان کنیم که دستگاه پیکر تراشی با انجام یک سری حرکت های ارتعاشی، دورانی و عقب و جلو کردن اقدام به خارج کردن چربی ها می کند.

این مورد که قرار است کدام اندام تخلیه چربی شود بستگی به درخواست و سلیقه شخص و همچنین نظر پزشک متخصص دارد. در انجام پیکرتراشی چربی های خارج شده از بدن به هیچ عنوان از بین نمی روند. پس با در نظر گرفتن این موضوع بعد از جراحی امکان تزریق چربی ها به نواحی مختلف بدن وجود دارد. معمولاً برای روش های مختلف پیکرتراشی از بیهوشی عمومی استفاده نمی شود مگر در صورتی که پزشک تشخیص دهد لازم است به کمک بیهوشی عمل انجام شود.

بهترین روش پیکرتراشی کدام است؟

معرفی بهترین روش پیکر تراشی

معمولاً عمل پیکرتراشی را با استفاده از روش های مختلفی انجام می دهند که این مورد به اندام و تشخیص پزشک بستگی دارد. در ادامه قصد داریم به معرفی بهترین روش پیکرتراشی بپردازیم.

روش لیپوماتیک

بسیاری از افراد با این روش آشنایی لازم را دارند و به خوبی مطلع هستند لیپوماتیک به عنوان یکی از معروف ترین روش های پیکر تراشی و تخلیه چربی و لاغری از طرفداران بالایی نیز برخوردار می باشد. در روش لیپوماتیک به هیچ عنوان برشی در محل مورد نظر ایجاد نمی شود. میله و دستگاه تخلیه چربی از طریق ایجاد یکسری سوراخ ‌ها وارد ناحیه مورد نظر خواهد شد.

یکی از مهمترین ویژگی و مزیت این روش می‌ توان به قابلیت استفاده از چربی در نقاط مختلف بدن اشاره کرد. لازم به ذکر است بیان کنیم تمامی مراقبت های لازم پس از عمل باید به بهترین نحو ممکن رعایت شود. از مزایای ویژه این روش می ‌توان به سرعت بالا در حذف چربی، بدون احتیاج به بیهوشی، پس از تخلیه چربی نیاز به بستری نیست، انجام عمل به صورت سرپایی و استفاده از چربی تخلیه شده برای سایر اندام های دیگر بدن اشاره کرد.

روش لیپوست

لیپوست نیز به عنوان یکی دیگر از بهترین روش پیکرتراشی است. برای این روش از یک دستگاه خاص که دارای دو تکنیک لرزش و TLA می‌ باشد استفاده خواهند کرد‌. هر دو تکنیک نام برده شده به صورت حرکات رفت و برگشتی عمل می ‌کنند و با پشت سر گذاشتن این مرحله سلول‌ های چربی به راحتی از بافت جدا خواهند شد و در نهایت اثری از آن ها باقی نمی ماند. جراح متخصص لیپوست را با استفاده از بی حسی موضعی انجام می دهد. در این روش نیز چربی های خارج شده باز هم قابلیت استفاده مجدد را برای فرد به دنبال دارد. افرادی که قصد دارند پیکرتراشی را با استفاده از روش لیپوست انجام دهند باید از این موضوع نیز اطلاع داشته باشند که لازم است برای تکمیل فرایند حداقل چند جلسه به کلینیک مراجعه کنند. از مهمترین مزیت روش نام برده شده می‌ توان به ایمنی بالای آن اشاره کرد. به طور کلی هیچ نوع آسیبی به فرد وارد نخواهد شد.

بهترین روش پیکرتراشی کدام است؟

روش ابدومینوپلاستی

چنانچه چربی های اضافه شکم و پهلو حالت افتاده و آویزان پیدا کنند، به کمک روش ابدومینوپلاستی آن را خارج خواهند کرد و در نهایت پوست اضافه شکم را نیز به کمک جراحی بر می ‌دارند و شکم شما کاملاً صاف و کشیده خواهد شد.

سخن پایانی

همانطور که ملاحضه کردید در رابطه با بهترین روش پیکرتراشی موارد متفاوتی را در اختیار شما قرار دادیم و در پایان نیز باید یادآور این موضوع شویم که جهت انجام عمل پیکرتراشی در ابتدا باید به کلینیک معتبر و شناخته شده مراجعه کنید. شاید برای بسیاری این سوال به وجود آمده باشد که چگونه می توانیم مرکز تخصصی مناسب برای پیکرتراشی پیدا کنیم و در پاسخ باید بگوییم که امروزه با توجه به این مورد که در عصر ارتباطات و اینترنت قرار گرفته ایم به خوبی می توانید از طریق سایت در رابطه با کلینیک مورد نظر تحقیقات لازم را انجام دهید یا حتی اگر به این مورد شک دارید در وهله اول باید به مرکز تخصصی مراجعه فرمایید و در آنجا با پزشک و افرادی که پیکرتراشی انجام دادند صحبت های لازم را به عمل آورید و در صورت کسب اطمینان برای عمل اقدام کنید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج