اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۰۹۵۳۴
۲۱۸
۲۱۸
پ

خرید اقساطی بیمه بدنه و شخص ثالث بدون چک و سفته

وقتی به خرید بیمه بدنه و شخص ثالث فکر می‌کنید، احتمالا تصویر انتظار در اداره‌های شلوغ و کاغذبازی‌های طولانی در ذهنتان شکل می‌گیرد، ولی با امکان خرید آنلاین و قسطی بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث می‌توانید در مدت‌زمان کم و بدون چک و سفته ماشینتان را بیمه کنید. در سایت ازکی امکان خرید آنلاین بیمه بدنه و شخص ثالث وجود دارد، حالا ازکی‌وام امکان خرید اقساطی بیمه با سفته‌ آنلاین را هم فراهم کرده است. در این مقاله، ضرورت بیمه‌ شخص ثالث و بدنه و نحوه خرید بیمه اقساطی در ازکی‌وام را توضیح می‌دهیم.

 

خرید اقساطی بیمه بدنه و شخص ثالث بدون چک و سفته

 

چرا به بیمه‌ شخص ثالث و بدنه احتیاج دارید؟

مهم‌ترین کار بعد از خرید خودرو، تهیه بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه است. طبق قانون همه‌ی خودروها به بیمه شخص ثالث احتیاج دارند. در صورتی‌که برای ماشینتان بیمه شخص ثالث تهیه نکنید، باید جریمه‌های سنگینی پرداخت کنید. بیمه بدنه هم برای جبران خسارت‌های وارد‌شده به بدنه خودرو هنگام تصادف است. درصورتی‌که بخواهید بیمه بدنه و شخص ثالث را به صورت کلی خریداری کنید، باید هزینه‌ زیادی را پرداخت کنید؛ ولی با استفاده از خدمات خرید بدون چک و سفته در سایت ازکی‌وام، خرید بیمه شخص ثالث و بدنه با احراز هویت و امضای الکترونیکی انجام می‌شود.

بیمه بدنه چه خسارت‌هایی را پوشش می‌دهد؟

بیمه بدنه اجباری نیست، ولی به دلیل گرانی قطعات خودرو به این بیمه احتیاج دارید. اگر خودروی شما جزو خودروهای خارجی و کمیاب است، باید بیمه بدنه تهیه کنید. بیمه بدنه خودرو حوادثی مثل سرقت، خسارت حین نقل و انتقال، خسارت ناشی از انفجار، آتش‌سوزی و صاعقه، خسارت‌های چرخ و باتری را تا ۵۰ درصد پوشش می‌دهد. قیمت بیمه بدنه با توجه به مشخصات خودرو تعیین می‌شود. موارد زیر جزو پوشش‌های تکمیلی بیمه بدنه خودرو هستند:

  • خسارت‌های ناشی از بلایای طبیعی
  • خسارت‌های ناشی پاشیده‌شدن رنگ، مواد اسیدی و مواد شیمیایی
  • شکستن شیشه به دلیل تغییرات دمایی یا متراکم‌شدن هوای داخل خودرو
  • پوشش نوسانات قیمت خودرو
  • حذف فرانشیز بیمه بدنه
  • خسارات ناشی از کشیده‌شدن وسایل تیز مثل میخ
  • پوشش ایاب و ذهاب خودرو به دلیل غیرقابل استفاده‌بودن وسیله نقلیه بر اثر حادثه
  • پوشش ترانزیت

موارد زیر جزو بیمه بدنه قرار نمی‌گیرند:

  • خسارت‌های عمدی بیمه‌گذار یا راننده
  • خسارت‌های ناشی از حمل بار بیش‌ازحد
  • خسارت‌های ناشی جنگ، شورش، اعتصاب یا تهاجم
  • خسارت‌های واردشده در زمان بکسل‌کردن ماشین
  • خسارت‌هایی که از طرف راننده‌ تازه‌کار یا بدون گواهینامه وارد شده است.

مزیت‌های خرید قسطی بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث

با خرید اقساطی بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه، لازم نیست هزینه‌های سنگین پرداخت کنید، کافی است بخشی از مبلغ بیمه را بدهید و بقیه‌ هزینه‌ها را در بازه‌های زمانی مشخص پرداخت کنید. ازکی‌وام امکان خرید قسطی بیمه شخص ثالث و بدنه را فراهم کرده است و شما می‌توانید بدون سفته و چک این بیمه‌ها را تهیه کنید. به‌علاوه، برای خرید قسطی به ضامن هم احتیاجی ندارید. همچنین، خرید قسطی بیمه ماشین به شما اجازه می‌دهد که در زمان و هزینه صرفه‌جویی کنید. در نهایت اینکه با خرید قسطی، لازم نیست در شرایط تورمی کشور، پس‌انداز خودتان را خرج کنید.

خرید اقساطی بیمه بدنه و شخص ثالث بدون چک و سفته

شرایط خرید قسطی بیمه بدنه و شخص ثالث

برای خرید اقساطی بیمه بدنه و شخص ثالث به شرایط خاصی احتیاج نیست و دیگر مثل گذشته به ضامن و چک و سفته احتیاج ندارید. ازکی‌وام امکان خرید قسطی بیمه ماشین را با بدون سفته و چک فراهم کرده است. شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن به‌راحتی درخواست بیمه خود را ثبت و دفترچه بیمه خود را دریافت کنید.

نحوه‌ خرید بیمه اقساطی در ازکی‌وام

برای خرید اقساطی بیمه بدنه و شخص ثالث، در ابتدا باید به سایت ازکی مراجعه کنید و نوع بیمه را انتخاب کنید. بعد از واردکردن نوع ماشین و مشخصات آن، گزینه‌ پرداخت فعال می‌شود. در این قسمت، گزینه «خرید اقساطی بدون چک ازکی‌وام» را انتخاب کرده و روی درگاه ازکی‌وام کلیک کنید. در این مرحله، به پنل ازکی‌وام هدایت می‌‌شوید و می‌توانید خرید قسطی بیمه بدنه و شخص ثالث را تکمیل کنید. در سایت ازکی‌وام، باید مرحله احراز هویت را انجام دهید. این مرحله با واردکردن شماره تماس و کد ملی انجام می‌شود. بعد از تایید احراز هویت، امضای الکترونیکی شما ساخته می‌شود و می‌توانید هزینه عملیات و سفته آنلاین را پرداخت کنید. در نهایت، بیمه‌نامه شما صادر می‌شود و می‌توانید هزینه آن را در زمان‌های مشخصی پرداخت کنید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج