اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۱۸۱۹۶
۳۵۹۳
۳۵۹۳
پ

واتساپ در آستانه یک تغییر بزرگ

با اجرایی شدن این تغییر بزرگ در واتساپ، دیگر مجبور نخواهید بود برای ارتباط با افراد بیگانه در این پیامرسان، شماره موبایل خود را به آن‌ها بدهید.

گجت نیوز: در حال حاضر، ارتباط با سایر کاربران در اپلیکیشن واتساپ، مستلزم داشتن شماره تلفن آن‌هاست؛ ولی ظاهرا به‌زودی، این امکان از طریق نام کاربری هم فراهم خواهد شد. این تغییر بزرگ را WABetaInfo گزارش داده است؛ وب‌سایتی که امکانات آزمایشی واتساپ را رصد می‌کند.

واتساپ در آستانه یک تغییر بزرگ

استفاده از یوزرنیم به‌جای شماره تلفن، می‌تواند در حفظ بهتر حریم خصوصی کاربران موثر باشد؛ چرا که بسیاری از مردم بنا به دلایل مختلف، تمایل ندارند شماره موبایل شخصی خود را به هر کسی بدهند. وجود یک نام کاربری اختصاصی اما می‌تواند این مشکل را برطرف کند.

واتساپ در آستانه یک تغییر بزرگ

در ضمن، رمزگذاری سرتاسری هم به‌قوت خود باقی خواهد ماند و فقط دو طرف مکالمه می‌توانند به چت‌های مبتنی بر یوزرنیم، دسترسی داشته باشند.

البته این، راهکار تازه‌ای نیست و امتحان خود را در اپ‌های دیگری نظیر تلگرام و دیسکورد پس داده؛ واتساپ اما طبق معمول، دیرتر از همه دست به کار شده و فعلا در حال تست آن است.

هنوز جزئیات چندانی از این قابلیت جدید بیرون نیامده و مشخص نیست که مثلا امکان سرچ یوزرنیم‌ها هم وجود دارد یا خیر؟ ولی به‌هرحال، این اقدام WhatsApp را به فال نیک می‌گیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج