جاباما
۱۲۸۰۸۴۴
۱ نظر
۱۸۴۸
۱ نظر
۱۸۴۸
پ

یک قابلیت کاربردی دیگر به واتساپ اضافه شد

با یک بروزرسانی جدید، اتصال چند گوشی اندرویدی به اکانت واتساپ – WhatsApp از طریق بخش Linked Devices امکان‌پذیر شد.

گجت‌نیوز نوشت: با یک بروزرسانی جدید، اتصال چند گوشی اندرویدی به اکانت واتساپ – WhatsApp از طریق بخش Linked Devices امکان‌پذیر شد.

پیام رسان واتس اپ قابلیت جدیدی را به بخش Linked Devices اضافه کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد چند دستگاهی اندرویدی را به یک اکانت واتساپ متصل کنند. تا پیش از این شما فقط می‌توانستید یک گوشی را به یک اکانت واتساپی وصل کنید.

واتساپ در سکوت خبری و بدون آنکه بخواهد از طریق یک پست وبلاگی یا پلی استور گوگل کاربران را مطلع کند، این ویژگی را به اپلیکیشن خودش اضافه کرده است. ما این قابلیت را روی سه دستگاه تست کردیم که شامل یک گوشی اصلی و دو گوشی جدید دیگر بود.

تا پیش از این شما می‌توانستید فقط کامپیوترها و لپ تاپ‌های خود را با استفاده از نسخه وب یا دسکتاپی واتساپ به اکانت خود متصل کنید. واتساپ همچنین اخیراً این امکان را فراهم کرده بود که تبلت اندرویدی خودتان را هم به اکانت خود وصل کنید. اما در مورد گوشی‌ها، محدودیت اتصال یک گوشی موبایل اندرویدی وجود داشت.

یک قابلیت کاربردی دیگر به واتساپ اضافه شد

اما حالا این قابلیت جدید به شما اجازه می‌دهد دستگاه‌های بیشتری را به این لیست اضافه کنید. البته برای استفاده از آن حتماً باید اپلیکیشن WhatsApp را روی دستگاه‌هایتان به آخرین نسخه بروزرسانی کرده باشید.

آموزش اتصال چند گوشی اندرویدی به اکانت واتساپ

برای این کار شما ابتدا باید اپلیکیشن را روی گوشی جدید خود نصب کرده و زبان برنامه را انتخاب کنید. سپس در صفحه مربوط به وارد کردن شماره تلفن، از بالای صفحه روی آیکون سه نقطه ضربه بزنید و گزینه Link a device را انتخاب کنید. واتساپ یک کد QR را به‌نمایش می‌گذارد که شما باید آن را با دستگاه اصلی خود اسکن کنید.

برای اسکن این کد، در گوشی اصلی اپلیکیشن واتساپ را اجرا کنید و از بالای صفحه روی آیکون سه نقطه بزنید، سپس گزینه Linked devices را انتخاب کنید و روی دکمه گزینه Link a device بزنید. سپس کدی که روی صفحه به‌نمایش گذاشته می‌شود را روی دستگاه جدید اسکن کنید.

وقتی کار تمام شد، واتساپ تمام پیام‌های شما را روی دستگاه جدید بارگذاری و با دیوایس اصلی‌تان همگام‌سازی می‌کند. اکنون گوشی اندرویدی جدید شما به‌عنوان یک دستگاه اندرویدی در فهرست محصولات متصل ظاهر می‌شود. شما می‌توانید دستگاه‌های دیگر را هم به‌همین شکل به اکانت خود اضافه کنید. این قابلیت در حال حاضر فقط برای کاربران اندروید امکان‌پذیر شده است. بنابراین اگر صاحب آیفون هستید و از نسخه iOS واتساپ استفاده می‌کنید، فعلاً باید منتظر بمانید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      مگه واتساپ فیلتر نبست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج