اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۲۵۶۵۸
۲ نظر
۲۸۰۶۸
۲ نظر
۲۸۰۶۸
پ

عجیب ترین زن و شوهرهای دنیا را بشناسید

وقتی پای همسران گینسی به میان می‌آید، انگار به سرزمین عجایب قدم گذاشته‌اید! اینجا حکایت از زن و شوهرهای عجیبی است که شاید هیچ‌وقت فکرش را هم نمی‌کردند سرنوشت جالبشان روزی به عنوان رکوردی جهانی دهان به دهان بچرخد و نقل روزنامه‌ها شود!

همشهری آنلاین: بیشترآنها بدون آنکه بخواهند، پا به دنیای گینس می‌گذارند و بساط خنده و تعجب چند میلیارد آدم را فراهم می‌کنند. این شما و این هم حکایت زن و شوهرهای بامزه گینسی!

همنام

 سریال هژیرها را یادتان می‌آید؟ این دو نفر ورژن تگزاسی هژیرها هستند! خانم و آقای کلی هیلدبرنت که هر دو دقیقا یک اسم و فامیل را دارند! این دو «کلی» همدیگر را از دنیای مجازی پیدا کرده‌اند و بهانه بامزه‌ای مثل نامشان باعث ازدواجشان شده است! 

عجیب ترین زن و شوهرهای دنیا را بشناسید

یک روز که «کلی» دختر در حال سرچ نامش در فیس بوک بود، به پروفایل «کلی» پسر برمی‌خورد! هشت ماه بعد «کلی»‌ها با هم ازدواج می‌کنند تا به نام «کلی به توان دو» معروف شوند. آنها رکورددار زوج همنام در گینس هستند.

طلاق کهنسالی

برتی و جسی وود، پیرترین زوج دنیا هستند که با طلاق دیرهنگامشان راهی گینس شدند. آنها در ۹۸ سالگی بعد از ۳۶ سال زندگی مشترک تصمیم گرفتند از هم جدا شوند! البته یک سال بعد از این طلاق برتی از دنیا رفت و جسی به خانه سالمندان منتقل شد و افسردگی گرفت! 

عجیب ترین زن و شوهرهای دنیا را بشناسید

 قبل از این زوج، ارلیر سیمون و آیدا استرن در سن ۹۷ و ۹۱ سالگی از هم جدا شدند و رکورد سال ۱۹۸۴گینس را به دست آوردند. آنها هم مثل جسی و برتی هیچ‌وقت دلیل جدایی‌شان را برای کسی توضیح ندادند.

خانم و آقای غول

غول پیکرترین زوج دنیا آنا سوان و مارتین برنر بیتس بودند. آنا سوان با دومتر و ۲۶سانتی‌متر قد با مارتین برنر بیتس دو متر و ۱۹سانتی‌متری ازدواج کرد. آنها که در قرن نوزدهم زندگی می‌کردند، بلندقدترین زوج تاریخ شناخته می‌شوند که هنوز کسی رکورد آنها را نشکسته است.

عجیب ترین زن و شوهرهای دنیا را بشناسید

 آنا که به خاطر قد بلندش در شهر انگشت‌نما شده بود، بعد از ازدواج با مارتین نه تنها از شر نگاه‌های متعجب مردم رها شد، بلکه مردم لندن او و شوهرش را به عنوان یک زوج خوشبخت و متناسب می‌شناختند. آنها آن‌قدر غول‌پیکر بودند که هر آدم عادی‌ای در کنارشان ریزنقش به نظر می‌آمد!

ازدواج هشتاد و سوم

لورن لابک و دیویدهاف بلیر عجیب‌ترین و نامتعادل‌ترین زوج دنیا هستند که با ۸۳ بار طلاق و ازدواج با همدیگر، رکورددار بیشترین تجدید پیمان هستند! آنها در سال ۲۰۰۴ برای هشتاد و سومین بار با هم ازدواج کردند و هنوز خبری از جدایی بعدی آنها به گوش نرسیده.

عجیب ترین زن و شوهرهای دنیا را بشناسید

این زوج خوشحال آمریکایی با هر بهانه کوچکی از هم جدا می‌شوند و به محض آنکه کدورتشان برطرف شد، دوباره با هم ازدواج می‌کنند! از نظر لورن و دیوید آنها هیچ مشکلی ندارند 
و فقط کمی زیادی احساساتی هستند!

طولانی‌ترین زندگی

 هلبرت و زلمایرا فیشر، کهنسال‌ترین زوجی هستند که تجربه ۸۶ سال زندگی مشترک را با یکدیگر دارند. این زوج آمریکایی به خاطر همین تعهد طولانی‌مدت که البته به یمن سن و سال زیادشان امکان‌پذیر شده، به گینس راه پیدا کرده‌اند. هلبرت ۱۰۵ سال دارد و زلمایر ۱۰۳ سال. آنها هنوز هم بعد از  ۸۶ سال دست در دست هم تلویزیون می‌بینند و جلوی در خانه‌شان می‌نشینند تا گذر ایام را از نزدیک تماشا کنند. این تنها سرگرمی این روزهای زوج کهنسال است!

عجیب ترین زن و شوهرهای دنیا را بشناسید

زلمایرا می‌گوید: هلبرت همیشه آن‌قدر مهربان و آرام بوده که حتی تفاوت مذهبی ما دو نفر فاصله‌ای بینمان نینداخته است. ما هنوز هم همدیگر را «ارباب» صدا می‌کنیم! آنها پنج فرزند و ده نوه دارند و با وجود مشکلات مالی که در تمام زندگی داشته‌اند، توانسته‌اند هر پنج فرزندشان را به دانشگاه بفرستند. این چیزی است که هلبرت به آن افتخار می‌کند

زوج آسمانخراش

بلندقدترین زن و شوهر زنده دنیا، ویلکو و کیشا بولتون هستند که مجموعا ۴۰۷ سانتی‌متر قد دارند! ویلکو اهل هلند است و ۲۰۷ سانتی‌متر قد دارد و کیشا اهل انگلستان است با ۱۹۸ سانتی‌متر بلندی. آنها این تفاهم قدی را بزرگ‌ترین شانس ازدواج خود می‌دانند!  کیشا و ویلکو که در کلوب قدبلندها با هم آشنا شده بودند، معتقدند که می‌توانند عجیب‌ترین و هماهنگ‌ترین زوج دنیا باشند.

عجیب ترین زن و شوهرهای دنیا را بشناسید

کیشا می‌گوید: «ویلکو جزو معدود مردانی بود که قد بلندتری از من داشت و این برای آنکه روی شناختنش وقت بگذارم کافی بود! » آنها چندماه قبل ازدواج کردند و به این‌ترتیب رکورددار بلندقدترین زوج زنده جهان در گینس شدند.

دامن دو کیلومتری

رکورد طولانی‌ترین لباس عروس دنیا را لینگ رونگ چینی به نام خود ثبت کرده است. لین ۲۵ ساله با لباس ۲۱۶۲ متری‌اش توانست رکورد قبلی را بشکند و عجیب‌ترین عروس دنیا لقب بگیرد. جالب اینکه این لباس عروس کار دست اقوام آقای داماد بوده است!

عجیب ترین زن و شوهرهای دنیا را بشناسید

  لین بعد از مهمانی دنباله لباسش را کمی کوتاه کرد تا به ۱۹۸۴ متر برسد. یعنی رقم سال تولدش! علاوه بر این، روی دنباله دامنش هم ۶۰۸ نگین، به نشانه یادبود ۶۰۸ روز نامزدی‌اش با ژائو پنگ چسبانده بود.  قبل از لین، یک عروس چینی دیگر هم لباسی با همین مشخصات برای خودش دست و پا کرد و از خیاط خواست تا دامنی ۲۰۰۸ متری برای او بدوزد. آن هم برای بزرگداشت سال ۲۰۰۸ که سال عروسی‌شان بود. این لباس بعد از مراسم عروسی در یک بازارچه خیریه فروخته شد تا هزینه‌های آن صرف نیازمندان شود.

همه شوهران لیندا!

لیندا ولفی یکی از عجیب‌ترین رکوردهای دنیا را دارد؛ رکورد بیشترین شوهر! او در عمر ۶۸ ساله‌اش ۲۳ بار ازدواج کرده که اولین آن در ۱۶ سالگی بوده است. او هنوز هم همسر اولش را بهترین شوهر خود می‌داند که طولانی‌ترین مدت زندگی مشترک را به مدت ۷ سال با او داشت.

عجیب ترین زن و شوهرهای دنیا را بشناسید

لیندا نام تمام شوهرانش را به یاد نمی‌آورد. با این حال می‌گوید: «من آدم خوش‌بختی نیستم. یک بار ازدواج کنید و همیشه به او وفادار بمانید».

شوهر یا پدر بزرگ؟

رکورد بیشترین تفاوت سنی را گراب جین وی در اختیار دارد. او وقتی ۱۸ ساله بود با یک سرباز قدیمی جنگ‌های داخلی آمریکا ازدواج کرد که ۶۳ سال از او بزرگ‌تر بود! آقای جان جین وی در زمان ازدواج ۸۱ ساله بود و چند سال بعد از ازدواجشان از دنیا رفت.

عجیب ترین زن و شوهرهای دنیا را بشناسید

 گراب که خودش هم هفت سال قبل در ۹۳ سالگی از دنیا رفت، بعد از جان هیچ وقت ازدواج نکرد  و در تمام عمر تنها از عشقی که به همسر پیرش داشت صحبت می‌کرد. او واقعا جان را  برای زندگی انتخاب کرده بود؛ بدون هیچ اجباری!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ثر یا رجایفر

      عالی

    • ناشناس

      سپاسگزار یم خیلللللللی جالب بود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج