۱۳۱۳۷۰۹
۲۲۵۳
۲۲۵۳
پ

طلسم سریال سرزمین کهن شکست

رئیس مرکز سیمافیلم با نام بردن از ۹ سریال جدیدی که قرار است در سال ۱۴۰۲ از تلویزیون پخش شوند، در همین ارتباط از آماده‌سازی سریال کمال تبریزی برای رسیدن به آنتن خبر داد و تاکید کرد که سریال عیاری از تلویزیون پخش نخواهد شد.

ایسنا: نشست خبری مهدی نقویان ـ رئیس مرکز سیمافیلم ـ به منظور معرفی سریال‌های جدید صداوسیما صبح امروز (۳۱ اردیبهشت ماه) با حضور نمایندگان رسانه‌ها در ساختمان این مرکز برگزار شد.

در جریان این نشست نقویان از پخش ۹ سریال در سال جاری از تلویزیون خبر داد.

طلاق، عاشورا، سرزمین مادری، نیکان، ضد، مستوران، سوران، نائله و سنجرخان از جمله سریال‌هایی است که توسط رییس مرکز سیمافیلم برای پخش در سال ۱۴۰۲ نام برده شد.

به گفته رئیس سیمافیلم سریال «سرزمین مادری» به‌زودی روی آنتن خواهد رفت.

نقویان در پاسخ به پرسشی مبنی بر سرنوشت سریال کیانوش عیاری ـ ۸۷ متر ـ توضیح داد: در مورد این سریال تصمیم‌گیری‌هایی که انجام شده بر این قرار است که به خارج از تلویزیون واگذار شود.

به گفته وی سریال «۸۷ متر» سریال از تلویزیون پخش نخواهد شد.

طلسم سریال سرزمین کهن شکست

رییس مرکز سیمافیلم اظهار کرد: صداوسیما در حال رایزنی با پلتفرم‌هاست و مشکل اصلی بحث مالی است نه محتوا که باید کار به فروش برسد.

نقویان در پاسخ به پرسشی دیگر مبنی بر اینکه از کدام کارگردانان مطرح سینما قرار است در پروژه‌های بزرگ و الف‌ویژه صداوسیما استفاد شود؟ چنین بیان کرد: سریال‌های الف ویژه، کارگردانان مطرح می‌خواهند اما ریل‌گذاری ما موازی است بر استفاده از کارگردان جوان در کنار کارگردانان مطرح؛ بر این سیاست‌گذاری توجه داریم. ضمن اینکه اگر بر سلبریتی‌زدایی تاکید داریم، به این معنی نیست که از هنرمندان استفاده نشود.

وی سپس در این ارتباط از سریال‌های «پوریای ولی» مسعود جعفری جوزانی و «حضرت معصومه(س)» جواد افشار، به عنوان مجموعه‌هایی نام برد که توسط کارگردانان باسابقه و قدیمی تولید می‌شوند. 

نقویان در ادامه این نشست از ساخت هشت سریال جدید در تلویزیون خبر داد و در این زمینه از سریال‌های «سلمان فارسی»، «محرمانه»، «بازپرس»، «مهیار عیار»، «رخنه»، «رحیل»، «بچه محل» و «هادی» نام برد که در تلویزیون در حال تولید هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج