اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۲۷۵۹۹
۱۴۰۲
۱۴۰۲
پ

حجاب با بگیر و ببند درست نمی‌شود!

علی رضایی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به جماران گفت: مجلس و دولت باید کمک کنند تا نارضایتی‌ها کاهش یابد، حق نداریم مردم را ناامید کنیم تا دشمنان خوشحال شوند و در زمین دشمن بازی کنیم. اما از سوی دیگر باید واقعیت‌ تلخ را بگوییم که امروز وضعیت اقتصادی مردم اصلا خوب نیست، وضعیت بخشی از مردم خوب است و بخشی دیگر ضعیف هستند و دخل و خرج آن‌ها با هم نمی‌خواند و اساسا درآمدی ندارند، دولت باید برای این‌ها فکری کند و کالاهای اساسی را درصدی کاهش دهد.

جماران: علی رضایی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به جماران گفت: مجلس و دولت باید کمک کنند تا نارضایتی‌ها کاهش یابد، حق نداریم مردم را ناامید کنیم تا دشمنان خوشحال شوند و در زمین دشمن بازی کنیم. اما از سوی دیگر باید واقعیت‌ تلخ را بگوییم که امروز وضعیت اقتصادی مردم اصلا خوب نیست، وضعیت بخشی از مردم خوب است و بخشی دیگر ضعیف هستند و دخل و خرج آن‌ها با هم نمی‌خواند و اساسا درآمدی ندارند، دولت باید برای این‌ها فکری کند و کالاهای اساسی را درصدی کاهش دهد.

علی رضایی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و نماینده‌ی شهر کرمانشاه در واکنش به اینکه مجلس تا امروز نشان داده بیشتر از معیشت مسأله حجاب و عفاف برای آن مهم بوده است، گفت: حجاب و عفاف و معیشت هرکدام در جای خود هستند؛ مقام معظم رهبری در سخنرانی فرمودند، امروز اقتصاد و فرهنگ دو مسأله مهم است. اقتصاد مربوط به معیشت مردم است، در بحث فرهنگ هم ما کشور اسلامی هستیم و تا جایی که ممکن است سخت گیری نکرده و با فرهنگ سازی حریم و حرمت خانواده‌ها محفوظ می‌شود. ما کشوری با اصالت و با تمدن هستیم و دشمن می‌خواهد با بی‌حرمتی‌ و هنجارشکنی‌، بدحجابی، بی‌حجابی و... به حریم خانواده آسیب وارد کند، اما من معتقدم با روش‌های قهری و با بگیر و ببند این مسأله درست نمی‌شود. مردم باید به دولت کمک کرده و همکاری و مشارکت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج