۱۳۳۲۶۴۳
۳۵۸۱
۳۵۸۱
پ

محتوای حمایت‌شده

بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران کجاست؟

بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران هم اکنون خدمات مفیدی را در رابطه با زیبایی و احیای مژه ارائه می‌دهد.

قطعاً می‌دانید که امروزه با به کارگیری روش‌های متد مختلف، خانم‌ها به دنبال زیبایی بصری هستند. یکی از روش‌های احیای زیبایی اکستنشن مژه است که به یک روش خاص صورت می‌گیرد و البته مستلزم نکات بسیار زیادی نیز می‌باشد. شما کاربرانی که به دنبال زیبایی مژه‌های خود هستید و می‌خواهید همانند نگینی زیبا بدرخشید، جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این روش جدید ادامه مطالب را بخوانید.

بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران کجاست؟

اکستنشن مژه پرستو

برنده مسابقات اکستنشن مژه 

در کشور روسیه ۲۰۲۳

۰۹۱۹۵۰۴۸۰۱۵

۰۹۱۲۷۹۸۰۲۲۱

شغل پر درآمد

ما در مرکز تخصصی اکستنشن مژه پرستو صفر تا صد اکستنشن مژه رو به شما آموزش میدیم

طول دوره vip و خصوصی ما دو ماه هست

و میتونی حسابی حرفه ای بشی و به بالاترین سطح ممکن برسی

همراه آموزش کارورزی رایگان داریم و میتونید حداقل ۲ روز در هفته و ‌‌یا هر روز روی مدل زنده تمرین کنید

در کنار ما و اینکه مدل رو خود سالن به هنرجو میده دیگه چی بهتر از این

بعد از آموزش تو بزرگترین مرکز اکستنشن مژه در ایران میتونی استخدام بشی و کارتو شروع کنی

بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران

داشتن مژه‌های زیبا، بلند و پرپشت یکی از رویاهای افرادی است که دارای مژه‌های بی‌نظم، کوتاه و کم پشت هستند. هم اکنون بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران، با ارائه خدمات مفید زیبایی ‌های ارزشمندی را برای زیبا کردن شما عزیزان ارائه می‌دهد. دوره استفاده از ریمیل‌های حجم دهنده، سرم تقویت مژه و حتی فرمژه تمام شده است. اکستنشن مژه به عنوان یک روش جدید دارای محبوبیت بسیار زیادی می‌باشد که البته مزایای زیادی نیز دارد. البته این روش نیز می‌توان گفت یک روش برای کاشت مژه‌های مصنوعی و نیمه دائمی است که مژه‌های شما را تیره‌تر، بلندتر و پشت پرپشت‌تر جلوه می‌دهد. این مژه‌ها را به صورت تکی و با کمک چسب مخصوصی می‌چسبانند. توجه داشته باشید که در سالن‌های زیبایی، مواد و همچنین کیفیت مواد مورد استفاده برای اکستنشن متفاوت است.

در بهترین مرکز اکستنشن مژه تهران از بهترین مواد با کیفیت و زیر نظر افراد متخصص و حرفه‌ای این کار صورت می‌گیرد. معمولا از خز مصنوعی، الیاف مصنوعی، الیاف ابریشم و خز واقعی در سالن‌های زیبایی مژه با رنگ و طول‌های متنوع برای کاشت مژه استفاده می‌کنند. کیفیت کار این مجموعه فوق العاده عالی بوده و به همین سبب صاحب شهرت و اعتبار بسیار زیادی نیز می‌باشد.

بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران کجاست؟

بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران کجاست؟

نمونه های بیشتر را از اینستاگرام ببینید.

@extensionparastoo

انواع اکستنشن مژه

در بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران هم اکنون از روش‌های بسیار مختلفی برای احیای مژه استفاده می‌کنند. البته در تمامی این روش‌ها از مژه‌های ابریشمی، مصنوعی و طبیعی استفاده می‌شود که هر یک کیفیت و ماندگاری متفاوت‌تری نیز خواهند داشت. شما باید اکستنشن‌هایی را انتخاب کنید که دارای رنگ تیره‌تر، کیفیت بهتر، ضخامت بیشتر و طول بلندتر هستند. اما مدل‌های مختلف اکستنشن که از نظر ظاهری با یکدیگر متفاوت می‌باشند، شامل:

• اکستنشن کلاسیک نمونه‌ای از انواع روش‌های کاشت مژه است. برای هر یک از مژه‌های طبیعی در این روش تنها از یک تار اکستنشن استفاده می‌کنند و به همین سبب ظاهر آن نیز طبیعی‌تر جلوه می‌دهد. این مدل، معمولاً مژه‌های شما را پرپشت اما با ظاهری طبیعی‌تر نشان می‌دهد و به عنوان محبوب‌ترین روش‌های پرطرفدار است.

• اکستنشن گربه‌ای به عنوان یکی از روش‌های پرطرفدار در بین نسل جوان است. هر چقدر به سمت چشم نزدیک‌تر شوید مژه‌ها را پرپشت‌تر می کنند. در این روش معمولاً در دو طرف بیرونی مژه اکستنشن‌های بیشتری چسبیده می‌شود تا با ضخامت بیشتر و پرپشت‌تر شود. تمامی افرادی که دوست دارند چشم‌هایی گربه‌ای داشته باشند بجای عمل زیبایی که دارای عوارض بسیار زیادی است، می‌توانند اکستنشن مژه گربه‌ای را انجام دهند. در عمل چشم پلک بالایی اگرچه به حالت گربه‌ای درآمده اما خوابیده می‌شود: اما با استفاده از اکستنشن گربه‌ای چشم‌های شما درشت‌تر و به حالت طبیعی‌تر خواهد بود.

بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران کجاست؟

• اکستنشن والیوم مدل دیگری از انواع اکستنشن‌ها برای پر حجم و پرپشت کردن مژه‌ها می‌باشد. در این روش روی هر تار مژه طبیعی شما بین یک تا چندین تار اکستنشن می‌چسبانند تا مژه‌های شما بیشتر شده و پرپشت‌تر جلوه دهد.

• اکستنشن رنگی جزو اکستنشن‌های به روز و محبوب بین نوجوانان است. بر اساس رنگ پوست، رنگ ابرو و رنگ مو معمولا از اکستنشن مژه رنگی برای پرپشت کردن مژه‌ها استفاده می‌کنند.

مراحل اکستنشن مژه

برای اکستنشن مژه باید گام‌های بسیاری را پیش رو گرفت. هر یک از این گام‌ها با رعایت نکات مهم و البته زیر نظر افراد کاربلد و حرفه‌ای باید انجام شود. اکستنشن مژه در بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران و سایر مراکز شامل گام‌های متعددی است. این روش کاشت مژه تنها نیاز به یک جلسه دارد که معمولاً هم برای هر چشم ۸۰ تا ۱۴۰ تار مژه بسته به نوع مدل مژه استفاده می‌کنند. این تارها نیز با کمک چسب‌های مخصوص نیمه دائمی چسبانده می‌شوند که هرگز باعث آسیب رسیدن به مژه نیز نخواهند شد. البته متخصصین کاربلد ابتدا شرایط و نکات مهم بعد از اکستنشن را به شما می‌گویند: چنانچه حساسیتی داشته باشید، هرگز اجازه کاشت مژه به شما را نخواهند داد. اما در غیر این صورت در رابطه با طول مژه و میزان پرپشت بودن و فر بودن آن توضیحاتی ارائه می‌شود و یک‌ مدل اکستنشن مژه انتخاب می‌گردد.

• اطراف چشم توسط یک شوینده مناسب بایستی تمیز شود. در واقع صورت یا اطراف چشم شما باید فاقد هرگونه چربی، ماده آرایشی و غیره باشد. پس البته شما نیز باید بدون آرایش به این مراکز مراجعه کنید تا کار آنها راحت‌تر شود و البته سریع‌تر پیش برود.

• توجه کنید که در طول مدت اکستنشن چشم‌های شما به حالت بسته باقی خواهد ماند که معمولاً هم برای اکستنشن مژه دو ساعت زمان نیاز است. البته بسته به نوع چسب نیز این زمان متفاوت خواهد بود. در این مرحله از یک ژل مخصوص زیر چشم استفاده می‌کنند که به قسمت رویه مژه پایینی چشم آن را می‌زنند. در نتیجه در قسمت زیر چشم نیز یک نوارچسب مخصوص قرار می‌گیرد تا آرایشگر بهتر بتواند تارهای مژه را مشاهده کند. این چسب بر روی مژه قرار نمی‌گیرد و می‌توان حتی به راحتی آن را جدا کرد.

بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران کجاست؟

گام های مهم اکستنشن مژه

• پس از زدن چسب نوبت به اکستنشن‌ها است. توسط موچین مخصوصی انتهای تارهای مژه مصنوعی را پس از قرار دادن در داخل چسب به مژه‌ها می‌چسبانند. بر اساس نوع مدل اکستنشنی که انتخاب کرده‌اید روی مژه‌های طبیعی یک یا چندین مژه اکستنشن چسبانده می‌شود.

• باید صبر کنید تا چسب‌ها خشک شوند و پس از ۱۰ دقیقه که چسب کاملاً خشک شد یک چسب مخصوص برای زیر مژه استفاده می‌شود. در این مرحله باید دقت داشته باشید که اگر موقع باز کردن چشم‌ها احساس چسبندگی بین پلک‌ها دارید، باید حتماً به آرایشگر اطلاع دهید تا چسب را توسط مواد مخصوصی پاک کند. حتی در صورت وجود درد در هر قسمت از پلک و مژه بایستی با آرایشگر صحبت داشته باشید.

بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران کجاست؟

• در پایان کار نیز چسبی که بر قسمت پلک پایین به عنوان پس زمینه به رنگ سفید زده شده را به آرامی برمی‌دارید. اکنون در صورت نبود هیچ مشکلی مژه‌های شما را توسط یک شانه کوچک و مخصوصی مرتب خواهند کرد.

• می‌توانید به راحتی پلک بزنید و در صورتی که مشکلی به هنگام پلک زدن نداشتید می‌توانید از سالن خارج شوید.

نتیجه

اکستنشن مژه جزو روش‌های جدید و اما بسیار پرطرفداری است که به منظور داشتن مژه‌های زیبا و پرپشت با استقبال زیادی مواجه است. قطعاً شما هم به دنبال یک روش مناسب با مزایای زیاد و ماندگاری بالا هستید. با کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با روش‌های مختلف پرپشت کردن مژه و بلند کردن آنها، می‌دانید که اکستنشن مژه جزو بهترین‌ها و مقرون به صرفه‌ترین‌ها محسوب می‌شود. اما اینکه این روش تحت نظر چه کسانی و در چه مجموعه‌ای صورت بگیرد نیز اهمیت دارد. در بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران می‌توانید زیر نظر بهترین افراد حرفه‌ای مژه‌های زیبایی برای خود بسازید. هزینه اکستنشن مژه در این مجموعه شناخته شده و معتبر بسیار ارزان است و با در نظر قرار دادن کیفیت کار قطعاً شما هم جزو مشتریان دائمی این سالن زیبایی خواهید بود.

بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران کجاست؟

مرکز تخصصی اکستنشن و کاشت مژه پرستو

  • با مدیریت پرستو پوراحمد
  • ورود تضمینی به بازار کار
  • اکستنشن مژه تار به تار به سبک روسی
  • آموزش تضمینی اکستنشن و کاشت مژه با مدرک بین المللی
  • مستر لش استودیو روسیه
  • عضو آکادمی فی اروپا
  • محدوده سهروردی
  • برنده مسابقات  اکستنشن مژه 
  • در کشور روسیه ۲۰۲۳

بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران کجاست؟

همین حالا تماس بگیرید.

۰۹۱۹۵۰۴۸۰۱۵

۰۹۱۲۷۹۸۰۲۲۱

بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران کجاست؟

نمونه های بیشتر را از اینستاگرام ببینید.

@extensionparastoo

بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران کجاست؟

 شریعتی بالاتر از چهار راه قصر، نبش هویزه (بر شریعتی)، پلاک ٨٢٦ ، طبقه سوم، واحد ٥

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج