۱۳۴۸۰۸۵
۳۶۰۵
۳۶۰۵
پ

رپورتاژ آگهی

معرفی بهترین لپ تاپ های ایسوس ارزان قیمت

قیمت لپ تاپ در سال‌های اخیر، افزایش قابل‌توجهی داشته است. این در حالی است که پدیده‌هایی مانند کسب‌وکار آنلاین، آموزش مجازی و دورکاری، ما را روزبه‌روز به این ابزار نیازمندتر کرده‌اند.

معرفی بهترین لپ تاپ های ایسوس ارزان قیمت

خبر خوب این است که برند ایسوس از معدود برندهایی است که هنوز هم لپتاپ‌های ارزان قیمت خوبی دارد. در این مقاله، ۶ مورد از بهترین آنها ازجمله مدل‌های معروف لپ تاپ X۵۱۵ ایسوس را بررسی می‌کنیم. قیمت این محصولات در زمان نگارش این مقاله، بین ۱۴ تا ۲۵ میلیون تومان است. با ما همراه شده و در پایان با بودجه‌ای حداقلی، لپتاپ متناسب با نیاز و نوع کاربری خود خریداری کنید.

لپ تاپ ایسوس مدل Vivobook X1500EAi3 111G4

یکی از مدل‌های ارزان لپ تاپ ایسوس با قیمت زیر ۱۵ میلیون تومان، Vivobook X1500EAi3 11GG4 است. محصولی که برای کاربری عمومی و پخش مدیا طراحی شده است. در ابتدا باید به پردازنده‌ی Core i3 این لپ تاپ اشاره کنیم که دو هسته‌ای است و در بازه‌ی فرکانسی سه تا ۴٫۱ گیگاهرتز کار می‌کند. این محصول، چهار گیگابایت ظرفیت حافظه RAM دارد که در کنار CPU، توان لازم برای پردازش کارهای متوسط و معمول مانند نگارش، تماشای مدیا، جستجو در اینترنت و ادیت‌های ساده‌ی عکس را ارائه می‌دهد.

نمایشگر لپ تاپ ایسوس Vivobook X1500EAi3 111G4 ۱۵٫۶ اینچی و از نوع IPS است. رزولوشن آن هم در محدوده‌ی Full HD با ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. اگر قصد خرید انواع مدلهای لپتاپ ایسوس در رده‌ی قیمتی زیر ۱۵ میلیون تومان را دارید، این لپ تاپ یکی از بهترین گزینه‌های‌تان خواهد بود. ۲۵۶ گیگابایت ظرفیت حافظه SSD،‌ چهار پورت USB، یک پورت HDMI و کارت گرافیک Intel از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند.

لپ تاپ X515EA Corei3 1115G4

معرفی بهترین لپ تاپ های ایسوس ارزان قیمت

به‌طورکلی در سری لپ تاپ X515 ایسوس ، مدل‌های ارزان قیمت و کارآمدی می‌توان یافت. یکی از آنها X515EA Corei3 1115G4 است. محصولی با CPU دو هسته‌ای Core i3 با بازه‌ی فرکانسی سه تا ۴٫۱ گیگاهرتز از نوع 1115G4 که برای کاربری عمومی و پخش مدیا طراحی شده است. ویژگی‌های بارز این محصول که آن را دو تا سه میلیون تومانی نسبت به مدل قبلی گران‌تر می‌کنند، رم ۲۰ گیگابایتی و SSD ۵۱۲ گیگابایتی آن هستند. سخت‌افزارهایی که ظرفیت پردازش برنامه‌ها و ذخیره‌سازی داده‌های لپ تاپ را به‌ترتیب پنج برابر و دو برابر کرده‌اند.

صفحه نمایش این لپ تاپ X515 ایسوس، ۱۵٫۶ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ است و از تکنولوژی TN استفاده می‌کند. این تکنولوژی البته نسبت به IPS عملکرد ضعیف‌تری دارد. بااین‌حال، این نقطه‌ضعف را ویژگی ضد نور این نمایشگر و بهره‌مندی آن از نور پس‌زمینه‌ی LED با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و روشنایی ۲۰۰ نیت جبران می‌کنند. دوربین VGA، میکروفون و اسپیکر با پشتیبانی کورتانا، وای‌فای ۵ و درگاه‌های اتصال کامل از دیگر ویژگی‌های لپ تاپ X515EA Corei3 1115G4 هستند.

لپ تاپ ایسوس مدل Vivobook X509Fa i3

معرفی بهترین لپ تاپ های ایسوس ارزان قیمت

برای خرید انواع مدلهای لپتاپ ایسوس در رده‌ی قیمتی زیر ۲۰ میلیون تومان، عمدتا باید سری Vivobook این برند را مدنظر قرار دهید. مدل Vivobook X509Fa i3 محصولی با پردازنده‌ی Core i3 دو هسته‌ای از مدل 8145U است. CPU این لپ تاپ در بازه‌ی فرکانسی ۲٫۱ تا ۳٫۹ گیگاهرتز عمل می‌کند که در کنار رم هشت گیگابایتی آن، برای انجام اموری مانند تماشای مدیا، کار با نرم‌افزارهای آفیس و جستجو در اینترنت کافی است. صفحه نمایش Vivobook X509Fa i3 مانند دو مدل قبلی، ۱۵٫۶ اینچی با رزولوشن HD ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل است.

تا به اینجا، این محصول نسبت به دو رقیب قبلی خود ضعیف‌تر عمل کرده است. بنابراین شاید بپرسید چرا قیمت بیشتری دارد؟ پاسخ این سوال در ویژگی‌های زیر نهفته است:

  • صفحه‌نمایش لمسی
  • حافظه‌ی داخلی SSD یک ترابایتی
  • پردازنده‌ی گرافیکی یکپارچه اینتل از مدل UHD Graphics
  • برخورداری صفحه نمایش از پنل IPS WV که سبب افزایش زاویه‌ی دید می‌شود.

این محصول نیز مانند لپ تاپ X515 ایسوس و Vivobook X1500EAi3 111G4 از پورت‌های نسبتا کامل به جز VGA، اسپیکر و میکروفون داخلی با پشتیبانی کورتانا، دوربین VGA و بلوتوث ۵ برخوردار است.

لپ تاپ ایسوس مدل Vivobook 15 X1504 i3 1215U

گزینه‌ی بعدی ما برای خرید انواع مدلهای لپتاپ ایسوس با قیمت ارزان، مدل Vivobook 15 X1504 i3 1215U این برند است. محصولی که پردازنده‌ای مشابه گزینه‌های قبلی داشته و از رم چهار گیگابایتی برخوردار است. ظرفیت یک ترابایتی فضای ذخیره‌سازی، از نوع SSD این لپ تاپ نیز از ویژگی‌های بارز آن محسوب می‌شود. علاوه بر این، این محصول، یک صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی با تکنولوژی IPS دارد که از تصاویر با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ یعنی در محدوده‌ی فول اچ‌دی پشتیبانی می‌کند. این ویژگی‌ها Vivobook 15 X1504 i3 1215U را برای کاربری‌ها روزمره ایده‌آل کرده‌اند.

گرافیک پیشرفته‌ی اینتل UHD، پورت‌های کامل، طراحی زیبا و ظریف، دوربین HD، کیبورد Backlit، میکروفون و اسپیکر استریوی دارای پشتیبانی کورتانا، پشتیبانی از بلوتوث نسخه ۵ و وای‌فای ۸۰۲٫۱۱ از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند.

لپ تاپ X515 ایسوس مدل Epi3 1115g4

پنجمین گزینه‌ی ما در لیست خرید انواع مدلهای لپتاپ ایسوس ارزان قیمت مدل X515 Epi 1115g4 است. از معدود محصولات این برند در رده‌ی قیمت اقتصادی که با حافظه‌ی داخلی HDD‌ با ظرفیت یک ترابایت عرضه شده است. البته این محصول، یک SSD ۵۱۲ گیگابایتی نیز دارد. CPU این لپ تاپ نیز Core i3‌ و دو هسته‌ای است که به‌همراه RAM ۱۲ گیگابایتی قدرتمند آن، پردازش چند برنامه‌ی همزمان نسبتا سنگین را امکان‌پذیر می‌کند. فرکانس عملکرد CPU نیز سه تا ۴٫۱ گیگاهرتز است.

این مدل لپ تاپ X515 ایسوس یک کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس با پردازنده‌ی اختصاصی دو گیگابایتی دارد که کاملا راضی‌کننده به‌نظر می‌رسد. نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی این محصول، قابلیت پخش تصاویر با رزولوشن HD یا ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل را با نسبت تصویر ۹ به ۱۶ ارائه می‌کند. صفحه‌نمایشی ضد نور با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و روشنایی ۲۰۰ نیت که کاملا برای تماشای ویدیو و ادیت عکس است.

لپ تاپ X515 ایسوس مدل Epi3 1115g4 درگاه‌های اتصال کامل، دوربین VGA، تاچ‌پد Backlit و اسپیکر و میکروفون داخلی دارد.

لپ تاپ ایسوس Vivobook X515EP-ej005WI5

معرفی بهترین لپ تاپ های ایسوس ارزان قیمت

شاید تا اینجا نگران شده باشید که با بودجه‌ی اندک تنها می‌توانید لپتاپ‌های Core i3 ایسوس را بخرید. اما Vivobook X515EP-ej005WI5 این نگرانی را رفع می‌کند. محصولی با cpu چهار هسته‌ای core i5 که قادر به پردازش داده‌ها با فرکانس ۲٫۴ تا ۴٫۲ گیگاهرتز است. دیگر ویژگی مهم این CPU، هشت رشته یا Thread آن است که قدرت پردازش‌های همزمان آن را افزایش می‌دهد. این لپ تاپ، همچنین رم ۱۶ گیگابایتی دارد که کاملا برای انجام پردازش‌های سنگین و برخی بازی‌های ویدیویی کافی است.

صفحه نمایش این لپ تاپ X515 ایسوس ، ۱۵٫۶ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است که آن را در رده‌ی نمایشگرهای Full HD قرار می‌دهد. این نمایشگر نرخ نوسازی تصویر ۶۰ هرتز، روشنایی ۲۰۰ نیت را ارائه کرده و پنل آن نیز LED-backlit LCD است.

از دیگر ویژگی‌های لپ تاپ X515 ایسوس مدل EP-ej005w15 موارد زیر هستند:

  • کارت گرافیک GeForce MX۳۳۰ GDDR۵ با دو گیگابایت پردازنده‌ی اختصاصی
  • SSD ۵۱۲ گیگابایتی
  • چهار درگاه USB
  • پشتیبانی تاچ‌پد از فرمان‌های چندلمسی
  • وب‌کم VGA
  • صفحه نمایش IPS ضد نور

سخن آخر درباره خرید انواع مدلهای لپتاپ ایسوس

همانطورکه در این مقاله خواندیم با بودجه‌ی زیر ۲۵ میلیون تومان برای خرید لپ تاپ ایسوس در تابستان ۱۴۰۲، بیشتر گزینه‌ها Core i3 هستند. اما این محصولات عمدتا رم‌های قدرتمند و نمایشگرهای باکیفیتی دارند. هنگام خرید انواع مدلهای لپتاپ ایسوس به اصالت کالا و گارانتی آن توجه کنید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج