اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۶۰۱۵۲
۲۹۸۲
۲۹۸۲
پ

توضیحات نظام وظیفه درباره معافیت جدید سربازی

معاون اجتماعی و سخنگوی سازمان وظیفه عمومی گفت: خالکوبی عامل معافیت از سربازی نیست و افراد در صورت داشتن بیماری های اعصاب و روان شمول معافیت سربازی قرار می گیرند.

ایسنا: معاون اجتماعی و سخنگوی سازمان وظیفه عمومی گفت: خالکوبی عامل معافیت از سربازی نیست و افراد در صورت داشتن بیماری های اعصاب و روان شمول معافیت سربازی قرار می گیرند.

توضیحات نظام وظیفه درباره معافیت جدید سربازی

حسین زاهدی در ادامه گفت: اخیرا در فضای مجازی شایعاتی مطرح و برداشت های غلطی در خصوص معافیت پزشکی به واسطه خالکوبی انتشار پیدا کرده است در حالی که خالکوبی عامل معافیت از سربازی نیست و افراد ذکوری که دارای خالکوبی و تتو باشند، مثل سایر مشمولانی که به سن مشمولیت می رسند، می بایست برای اعزام به خدمت توسط پزشکان معتمد سازمان وظیفه عمومی معاینه و به خدمت سربازی اعزام شوند.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سخنگوی سازمان وظیفه عمومی گفت: در صورت تشخیص پزشک مبنی بر دارا بودن  بیماری های اعصاب و روان  که به خود یا دیگران آسیب جدی وارد می کنند، افراد بدون خالکوبی و یا دارای خالکوبی به کمیسیون پزشکی اعصاب و روان ارجاع می شوند و توسط روانشناسان و پزشکان اعصاب و روان بررسی دقیق شده ودر صورت تایید شورای پزشکی در شمول معافیت از سربازی قرار می گیرند و در غیر این صورت به خدمت سربازی اعزام می شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج