۱۳۷۰۳۸۷
۴۸۸۹
۴۸۸۹
پ

رپورتاژ آگهی

بسته بندی زعفران و مداد رنگی

همواره بسته بندی به محصول شما نمای ویژه ای می افزاید و موجب می شود تا خریدهای بعدی با حس اطمینان بیش تری نسبت به محصول مورد نظر شما در برابر سایر محصولات شود.

بسته بندی یکی از مهم ترین عوامل ، فروش ، محبوبیت و ماندگاری و علاوه بر این موارد مهمی که به آن اشاره کردیم محافظ محصول شما می باشد. توسط بسته بندی محصول شما شخصیت به آن افزوده مخی شود و این شخصیت گران یا ارزان توسط بسته بندی که برای محصول خود ارائه می نمایید ، تعیین می شود. همواره بسته بندی به محصول شما نمای ویژه ای می افزاید و موجب می شود تا خریدهای بعدی با حس اطمینان بیش تری نسبت به محصول مورد نظر شما در برابر سایر محصولات شود.

اهمیت بسته بندی در فروش محصول

بسته بندی خیلی مهم و تاثیر گذار در محصولی مثل زعفران و مدادرنگی می باشد. توسط بسته بندی شما محصولاتی که در این مطلب به آن اشاره کردیم که شامل مداد رنگی و زعفران بود ، ویژه سازی می کنید. به طور مثال زعفران و مداد رنگی از دسته محصولاتی هستند که نیازمند بینش و همچنین ویترینی برای جذب اطمینان شما می باشند. پس اگر از دسته تولیدکنندگان این دو محصول هستید ، و همچنین سایر محصولاتی همچون لوازم یدکی ، باطری و .. این مطلب را از دست ندهید.

بسته بندی زعفران و مداد رنگی

بسته بندی بلیستر برای زعفران و مدادرنگی و قطعات

زعفران و مدادرنگی و قطعات یدکی از دسته محصولاتی هستند که همواره نیاز به دیده شدن و معرفی به صورت تصویری می باشند و همچنین نیازمند بسته بندی هستند که هویت خود را به صورت ویژه ای جلوه دهند. بسته بندی که در این مطلب قصد داریم تا به شما معرفی نماییم بسته بندی بلیستر نام دارد. بسته بندی بلیستر تمام چیزی است که شما به آن نیاز دارید. بسته بندی بلیستر هم معرف محصول شما می باشد و هم در بخش مقاومت محافظت ویژه ای را از محصول شما خواهد نمود

بسته بندی زعفران و مداد رنگی

معرفی بسته بندی بلیستر

بسته بندی بلیستر توسط چسبی به نام چسب بلیستر انجام می شود. بسته بندی بلیستر نوعی بسته بندی وکیومی می باشد که با داشتن قابلیت فرم دادن می تواند نمای محصول شما را ایجاد نماید و می توانید در این نوع بسته بندی قالب محصول خود را توسط بلیستر ایجاد و اجرایی نمایید.

بسته بندی بلیستر را قطعا دیده اید . این نوع بسته بندی را در بسته بندی باطری ، بسته بندی مسواک ، بسته بندی قرص دیده اید. بسته بندی قرص را سال های زیادی دیده اید ، و در این نوع بسته بندی قرص به صورت قالب های بلیستر در نمای کار و با تلفیق ورق های آلومنیومی در بخش زیرین از قرص محافظت نموده و خیلی بهداشتی این فرآیند انجام میپذیرد.

به طور مثال در بسته بندی زعفران معمولا یک ظرف گرد یا مستطیلی را درون بسته بندی گلاسه و یا مقوایی جاگذاری می نمایند. این بسته بندی را می توانید در بسته بندی بلیستر افزایش دهید.بسته بندی بلیستر قالب مورد نظری را که شما نیازمند محصول خود هستید را به اجرا درآورده و توسط وکیوم فرمینگ اجرا می نماید

بسته بندی زعفران و مداد رنگی

سفارش بسته بندی بلیستر محصول

برای بسته بندی بلیستر محصولات در قابل بلیستر و دسته بندی بلیستر از دسته مجموعه هایی که در ایران می توان به اجرای چسب بلیستر به آن اشاره کرد می توان به مجتمع چاپ دمیرچی اشاره کرد. چاپ دمیرچی از دسته شرکت هایی چاپی در ایران می باشد که فناوری مربوط به بسته بندی بلیستر را با مواد فوق العاده مرغوب اجرا می نماید.

از ویژگی های مواد مورد استفاده در بسته بندی چسب بلیستر در مجموعه ی چاپ دمیرچی می توان به قابلیت چسبندگی بالای چسب بلیستر اشاره کرد.

همچنین از نمونه کارهای بسته بندی بلیستر چاپ دمیرچی می توان به نمونه کار چسب رازی که همه با آن آشنایی لازم را دارید و محصولات خمیربازی آریا اشاره کرد.

ویژگی های بسته بندی بلیستر

  1. استحکام چسبندگی بالا بر روی آلومینیوم: این چسب بلستر باید دارای استحکام چسبندگی بسیار بالا بر روی سطوح آلومینیومی باشد تا اطمینان حاصل شود که بسته‌بندی به درستی به سطوح آلومینیوم چسبیده و تا زمان مورد نیاز محصول را در حالت مطلوب نگه داشته باشد.
  2. مقاومت در برابر درجه حرارت عالی با حفظ انعطاف پذیری: این چسب باید مقاومت مناسبی در برابر دماهای بالا داشته باشد، به خصوص اگر محصول مورد استفاده در شرایط دمایی بالا قرار داشته باشد. همچنین باید انعطاف پذیری لازم را داشته باشد تا در تغییرات دما یا تغییرات انقباض و انبساط سطوح آلومینیوم به درستی عمل کند.
  3. رعایت مقررات و قوانین شیمیایی و ایمنی: این چسب بلستر باید تمامی مقررات و قوانین مرتبط با مواد شیمیایی و ایمنی را رعایت کند. این امر مهم است تا از لحاظ بهداشتی و ایمنی افرادی که با محصول در تماس هستند، هیچ مشکلی پیش نیاید.
  4. در دسترس بودن محصول برای دید مشتری: این مهم است که محصول به راحتی در بازار موجود و در دسترس مشتریان باشد تا اطمینان حاصل شود که مشتریان به راحتی به محصول دسترسی دارند و نیازهای خود را برآورده کنند.

بسته بندی زعفران و مداد رنگی

نتیجه گیری

بسته بندی محصول خود را فراموش نکنید. در این مطلب بسته بندی ویژه ی بلیستر را برای مداد رنگی و زعفران و لوازم یدکی معرفی نمودیم. بسته بندی بلیستر که با چسب بلیستر هم شناخته می شود ، سبب می شود اگر محصولی دارید که ایمنی برای آن خیلی مهم است مثل محصولاتی مثل فلش ، رم و هارد و .. این بسته بندی را فراموش نکنید. مجموعه چاپ دمیرچی ارائه دهنده تخصصی مواردچاپی همچون چاپ افست ، چب بلیستر و سایر عوامل چاپی در تهران می باشد ، می توانید تمامی امور چاپی را به چاپ دمیرچی برسانید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج