اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۵۱۰۹
۸۱۴
۸۱۴
پ

ویدئوی دیده‌نشده از تولد کرگدن سیاه شرقی

باغ وحش چستر گفت کرگدن ماده و بچه او از زمان ورود جدانشدنی بودند. تولد این کرگدن در ساعت ۲:۴۵ بعد از ظهر روز ۱۲ نوامبر پس از حاملگی ۱۵ ماهه بود. اما اویسون، مدیر باغ وحش، گفت که بی صبرانه منتظر تولد بوده است.

فرارو: باغ وحش چستر گفت کرگدن ماده و بچه او از زمان ورود جدانشدنی بودند. تولد این کرگدن در ساعت ۲:۴۵ بعد از ظهر روز ۱۲ نوامبر پس از حاملگی ۱۵ ماهه بود. اما اویسون، مدیر باغ وحش، گفت که بی صبرانه منتظر تولد بوده است.

او گفت: برای یک کرگدن که در ساعات روشنایی روز به دنیا بیاید، کاملاً غیرمعمول است، ما واقعاً انتظار نداشتیم که درست جلوی چشم ما اتفاق بیفتد. وی افزود: این که بتوانیم شاهد ورود سالم گوساله به جهان، در مقابل چشمان خود باشیم، باورنکردنی‌ترین امتیاز بود.

اویسون گفت که برای مادر و نوزاد مهم است که زمانی را با هم پیوند دهند. تاکنون این جفت جدایی ناپذیر بوده اند و کوچولو به طور منظم تغذیه می‌کند و در حال حاضر اندازه و وزن خود را افزایش می‌دهد.

او بسیار کنجکاو و پر انرژی است، که دیدن آن بسیار عالی است.کرگدن سیاه شرقی توسط اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت (IUCN) به عنوان در معرض خطر انقراض فهرست شده است، به این معنی که احتمال انقراض آن در طبیعت بسیار زیاد است.

ویدئوی دیده‌نشده از تولد کرگدن سیاه شرقی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج