۱۳۷۸۰۶۰
۱۵۵
۱۵۵
پ

رپورتاژ آگهی

راهکارهایی برای سفر ارزان به اسپانیا

در این مقاله راهکارهایی جهت پایین آوردن هزینه‌های سفر با تور اروپا را مورد بررسی قرار دهد. این راهکارها در عمل راهکارهای ساده‌ای هستند اما باعث کاهش چشم‌گیر هزینه‌های سفر شما خواهند بود.

راهکارهایی برای سفر ارزان به اسپانیا

راهکارهایی برای سفر ارزان به اسپانیا

تور اروپا یکی از تورهای بسیار پر طرفدار در بین تمامی گردشگران در سراسر دنیا است. اسپانیا هم یکی از کشورهای اروپایی بسیار محبوب است که همه ساله در تمامی فصول گردشگران بی‌شماری را به سمت خود جذب می‌کند. اما هزینه سفر با تور اروپا معمولا بالا است و گاها سبب می‌شود بسیاری از گردشگران از سفر خود منصرف شوند.

رز آبی، نوید دهنده خبری خوش برای شماست و قصد دارد در این مقاله راهکارهایی جهت پایین آوردن هزینه‌های سفر با تور اروپا را مورد بررسی قرار دهد. این راهکارها در عمل راهکارهای ساده‌ای هستند اما باعث کاهش چشم‌گیر هزینه‌های سفر شما خواهند بود.

در ادامه ابتدا مختصری در مورد تور اسپانیا توضیح داده می‌شود. سپس همه آنچه باید قبل از خرید تور اروپا تابستان بدانید آورده می‌شود. در نهایت نیز عوامل موثر بر قیمت تور اسپانیا بررسی خواهد شد.

راهکارهایی برای سفر ارزان به اسپانیا

رزورتور اسپانیا؛ راهکاری ارزان برای سفر

تور اسپانیا به دو صورت تورهای تکی و ترکیبی همه ساله در ماه‌های مختلف سال برگزار می‌شود. البته اکثر گردشگران تمایل دارند که در فصل بهار و تابستان به اسپانیا بروند. چراکه در این فصل‌ها امکان استفاده از تفریحات آبی در سواحل اسپانیا وجود دارد و اسپانیا بهترین آب و هوا را در این فصول دارد. البته اسپانیا در فصل پاییز نیز سرمای شدیدی ندارد و صرفا بیشتر بارندگی است و همین امر ممکن است کمی برای گردشگران آزاردهنده باشد.

پیشنهاد ما این است که برای سفر تفریحی به این کشور حتما از تور اسپانیا استفاده کنید. چراکه سفر با تور می‌تواند یک برنامه‌ریزی‌ دقیق برای سفرتان داشته باشد و شما می‌توانید در کمترین زمان بیشترین بهره را از سفر خود ببرید. به عنوان مثال، مکان‌های گردشگری انتخابی تور اسپانیا، مکان‌های شناخته شده‌ای هستند که می‌توانند تا 90 درصد گردشگران را راضی نگه دارند. از طرفی دیگر معمولا در تورهای مسافرتی، گشت‌وگذارهای شهری با تورلیدرهای دو زبانه تدارک دیده می‌شوند که می‌توانند لحظات خوشی را برای گردشگران رقم بزنند.

همه آنچه باید قبل از خرید تور اروپا تابستان بدانید

تور اسپانیا یکی از تورهایی است نسبت به سایر تورهای اروپایی طرفدارارن بیشتری دارد. اگرچه خرید تورهای اروپایی به سهولت امکان‌پذیر است اما گاهی با رعایت برخی از نکات کوچک پیش از خرید تورهای اروپایی می‌توان تا حد قابل توجهی در هزینه تورهای اروپایی صرفه‌جویی کرد.

از مهم‌ترین اقدامات جهت کاهش هزینه‌های سفر به اسپانیا، به عنوان یکی از تورهای کشورهای اروپایی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. این موارد عبارتند از:

  • انتخاب زمان سفر

تور اروپا معمولا در تمامی فصول برگزار می‌شود اما در فصول بهار و تابستان ازدحام بیشتری دارد؛ همین میزان استقبال از تور اروپا سبب شده است که قیمت تور اروپا بالاتر برود. در حالی که تور اروپا در فصل‌های پاییز و زمستان به شدت کاهش پیدا می‌کند. چراکه در این ایام میزان تقاضا نسبت به خرید تور کمتر است و به همین جهت تورهای مسافرتی نیز با هزینه‌های کمتری برگزار می‌شوند. این کاهش هزینه‌ها را در مواردی همچون، قیمت بلیط، قیمت هتل‌ها و حتی مراکز خرید می‌تواند مشاهده کرد.

  • انتخاب تور مناسب

انتخاب تور مناسب نیز یکی از راهکارهای کاهش هزینه‌ها است. به عنوان مثال، برخی از تورهای اروپا، شامل شهرها و جاذبه‌های گردشگری بیشتری می‌شوند. به همین جهت قیمت بالاتری دارند اما برخی دیگر تعداد مکان‌های گردشگری کمتری را پوشش می‌دهند و ارزان‌تر هستند.

  • انتخاب رستوران‌های محلی

مسلما یکی از هزینه‌های اصلی در تور اروپا، هزینه غذا و رستوران است. معمولا رستوران‌های لاکچری اروپا و رستوران‌های بین‌المللی بسیار گران هستند. درحالی که معمولا رستوران‌های محلی اروپا قیمت مناسب‌تری دارند. از این رو با جایگزینی رستوران‌های محلی به جای رستوران‌های بین‌المللی و لوکس، می‌توان هزینه سفر با تور اروپا را کاهش داد.

همچنین رستوران‌های ساحلی هم معمولا قیمت بالایی دارند و بهتر است برای صرف غذا انتخاب نشوند.

راهکارهایی برای سفر ارزان به اسپانیا

  • انتخاب هتل

هزینه‌های هتل در تور اروپا، یکی از اصلی‌ترین عوامل تاثیرگذار در هزینه‌های سفر به اروپا است. هر چقدر هتل و محل اقامت لوکس‌تر و دارای ستاره‌های بیشتری باشد مسلما قیمت بالاتری نیز دارد. از این رو پیش از خرید تور اروپا بهتر است تورهایی را رزرو و خریداری کنید که هتل‌هایی با قیمت مناسب‌تری دارند.

  • استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی

یکی دیگر از مواردی که به کمک آن می‌توان هزینه سفر با تور اروپا را کاهش داد، استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی به جای ماشین‌های مسافربری شخصی است. معمولا در سفر به کشورهای اروپایی می‌توان کارت‌های حمل‌ونقل 24 ساعته، 3 روزه و حتی هفتگی را تهیه و در طول سفر برای گشت‌وگذار از آن‌ها استفاده کرد. چراکه هزینه استفاده از این کارت‌ها نسبت به هزینه خرید بلیط‌های مجزا بسیار کم‌تر است.

البته گاها برخی از مسیرها نیز خیلی طولانی نیستند و به راحتی می‌توان فاصله مبدا تا مقصد را پیاده‌روی و در هزینه رفت‌وآمد صرفه‌جویی کنید.

  • هزینه اینترنت و تماس‌های تلفنی

یکی دیگر از هزینه‌هایی که معمولا گردشگران در سفر با تور اروپا با آن مواجه می‌شوند هزینه مکالمات تلفنی و اینترنت است. برای صرفه‌جویی در این هزینه‌ها بهتر است که حتما سیم کارت گردشگری تهیه شود. همچنین می‌توان به جای تماس‌های تلفنی از تماس‌های اینترنتی با اپلیکیشن‌های رایگان استفاده شود.

  • خرید بلیط مکان‌های گردشکری به صورت آنلاین

یکی دیگر از ترفندهایی که با آن می‌توان هزینه تورهای اروپایی را کاهش داد، خرید آنلاین بلیط‌ مکان‌های گردشگری است. چراکه معمولا در خریدهای آنلاین تخفیف‌های ویژه‌ای لحاظ می‌شوند. درحالیکه خرید حضوری بلیط معمولا این تخفیفات را نخواهند داشت.

  • انتخاب مراکز خرید

معمولا در تور اروپا، یکی از اصلی‌ترین هزینه‌های غیر قابل پیش‌بینی گردشگران، خرید از فروشگاه‌های کشورهای اروپایی است. از این رو بهتر است پیش از سفر لیست برخی از مراکز خرید با قیمت‌های مناسب‌تر را تهیه کنید خریدی مقرون‌بصرفه داشته باشید. یکی دیگر از ترفندهای خرید ارزان سفر در انتهای فصول مختلف، قبل از کریسمس و زمان بلک فرایدی است؛ در این زمان‌ها فروشگاه‌ها و حتی برندهای لوکس تخفیفات بسیار خوبی را برای اجناس خود در نظر می‌گیرند و شما می‌توانید با پرداخت هزینه کمتر یک خرید عالی داشته باشید.

قیمت تور اسپانیا

شاید جالب باشد که بدانید قیمت تور اسپانیا در حال حاضر نسبت به سایر تورهای اروپایی بسیار مناسب‌تر است. البته قیمت تور اسپانیا به عوامل متعددی بستگی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تکی و یا ترکیبی بودن تور اشاره کرد. همچنین مدت اقامت و جاذبه‌های گردشگری تدارک دیده شده برای تور اسپانیا نیز تا حد قابل توجهی در قیمت تور اسپانیا تاثیر دارند.

ناگفته نماند که انتخاب زمان سفر به اسپانیا نیز می‌تواند در قیمت تور اسپانیا تاثیر داشته باشد. چراکه معمولا قیمت تور اسپانیا در ایام تعطیلات نوروزی و یا تابستان‌ها و تعطیلات افزایش قیمت دارد، درحالی که در برخی از فصول همچون زمستان و پاییز، کاهش قیمت تور اسپانیا حتی تا 50 درصد هم وجود دارد.

لازم به ذکر است که قیمت تور اسپانیا در موارد گفته شده ممکن است کمتر شود اما برخی از هزینه‌ها همچون تهیه ویزا، بیمه مسافرتی و وثایق بانکی برای سفر به اسپانیا و سایر کشورهای اروپایی معمولا در تمام ایام سال یکسان هستند و در قیمت تور اسپانیا و سایر کشورها تاثیری نخواهند داشت.

 سخن پایانی

سفر با کیفیت و با هزینه مناسب به کشورهایی مانند اسپانیا ممکن است دغدغه بسیاری از گردشگران باشد؛ از این رو سعی کردیم راه‌هایی را برای کاهش هزینه‌های سفرتان به اسپانیا پیشنهاد بدهیم. اگر می‌خواهید سفرتان هزینه کمتری داشته باشد ابتدا قیمت تور اسپانیا را در فصول سرد سال بررسی کنید. سپس هتل‌هایی را انتخاب کنید که هزینه اقامتشان کمتر باشد. در مراحل بعدی می‌توانید با انتخاب رستوران‌های ارزان‌تر، انتخاب وسایل حمل‌ونقل عمومی و خرید کردن در زمان‌هایی که فروشگاه‌ها تخفیف دارند هزینه تور اروپای خود را کاهش دهید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج