۱۳۸۳۰۹۰
۲۱۹۵
۲۱۹۵
پ

رپورتاژ آگهی

کافه دنج و شیک در سعادت آباد

پذیرایی حرفه‌ای با پرسنل کاربلد این کافه به شما کمک می‌کند تا قرارهای عاشقانه خود را به بهترین شکل ممکن برگزار کنید. حتی اگر قصد دارید با چاشنی سورپرایز، حال و هوای دیدار خود را متفاوت کنید هم می‌توانید روی همکاری کارکنان این کافه حساب ویژه‌ای باز کنید. با هماهنگی قبلی امکان رزرو میز، اجرای دکوراسیون با تم اختصاصی مانند تولد، سالگرد ازدواج و ... در این کافه فراهم است.

هر فردی این نیاز را احساس می‌کند که گاهی اوقات لازم است برای ساعتی هم که شده از زندگی روزمره فاصله بگیرد. به‌همین دلیل آشنایی با جایی که این حس آرامش را به شما منتقل کند، خیلی مهم است. انتخاب اولی خیلی از افراد، کافه‌ها هستند. فرهنگ کافه نشینی در ایران ما با آرامش و قرار همراه بوده است. خیلی از افراد معمولا برای گپ و گفت با دوستان و آشنایان و گذران ساعتی خوش به کافه‌ها می‌روند. اگر در اطراف منطقه سعادت آباد به‌دنبال کافه‌ای دنج و لوکس هستید، حتما این مطلب را تا پایان دنبال کنید. در ادامه شما را با بهترین کافه این منطقه از غرب تهران آشنا خواهیم کرد. 

کافه دنج و شیک در سعادت آباد

ارکیده، کافه‌ای دنج و لوکس در سعادت آباد تهران

ارکیده یکی از معروف‌ترین برندهای صنعت رستوران‌داری در ایران است. برندی که با بیش از 66 سال سابقه، امروز بالاترین سطح کیفیت خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. خبر خوب برای عاشقان کافه گردی اینکه رستوران کافه ارکیده در تمام شعب خود، فضایی اختصاصی برای کافه در نظر گرفته است. آنچه باعث شده تا ارکیده سعادت آباد را به‌عنوان یک کافه دنج در منطقه غرب تهران معرفی کنیم، چند نکته مهم در رابطه با این کافه است که در ادامه به‌مرور آن‌ها می‌پردازیم.

فضایی بزرگ و دلنشین در کافه ارکیده

یکی از مشکلات بسیاری از کافه‌ها در سطح شهر تهران، فضای کوچک آن‌هاست. این موضوع باعث می‌شود تا تراکم میزها در فضای کافه زیاد باشد. در نتیجه هم حریم خصوصی مهمانان خیلی رعایت نمی‌شود و هم همهمه و شلوغی زیاد، آرامش را از محیط کافه می‌گیرد. 

کافه دنج و شیک در سعادت آباد

کافه ارکیده سعادت آباد این مشکل را به‌خوبی برطرف کرده است. رستوران کافه ارکیده سعادت آباد در دو طبقه بنا شده است. کافه در طبقه دوم این مجموعه قرار دارد. فضای بزرگ آن باعث شده تا میزها با فاصله مناسب از یکدیگر قرار بگیرند. از آن گذشته باید به سقف بلند کافه ارکیده سعادت آباد هم اشاره کنیم که با آسمان مجازی به‌زیباترین شکل ممکن در آمده و فضایی دلنشین را فراهم آورده است.

آیتم‌های متنوع منوی کافه ارکیده

عاشق قهوه هستید یا آیس کافی را دوست دارید؟ نظرتان درباره نوشیدنی‌های گرم مانند هات چاکلت، دمنوش‌های خوش عطر و انواع چای چیست؟ منوی کافه ارکیده شعبه سعادت آباد برای هر سلیقه و ذائقه‌ای، انتخاب‌های درجه یکی را به ارمغان می‌آورد. علاوه بر نوشیدنی‌های گرم، باید به سردنوش‌های خوشمزه مانند ماکتیل، آب میوه طبیعی، اسموتی و نوشیدنی‌های سنتی هیجان انگیز هم اشاره کنیم.

گزینه‌های خاص و منحصربه‌فردی هم پیش روی عاشقان بستنی و شیک وجود دارند. انواع کیک پخت روز به‌همراه وافل، باقلوا و کنافه نیز برای سفارش در کنار نوشیدنی‌ در کافه ارکیده سعادت آباد مهیا شده‌اند.

کافه دنج و شیک در سعادت آباد

اگر برای سرو غذا هم به کافه ارکیده می‌روید، باید بدانید که غذاهای فرنگی درجه یک در کنار سالادهای متنوع و اختصاصی پیش روی شما قرار دارند. سالادهای اسپشیال، چوپان، سزار با مرغ گریل یا سوخاری، سالاد با استیک گوشت یا مرغ را به‌همراه سالادهای فصل و رژیمی می‌توانید در کنار غذا یا به‌عنوان یک وعده کامل سفارش دهید. تمام غذاها با دستور پخت اختصاصی آشپزخانه ارکیده از مواد اولیه درجه یک و تازه تهیه می‌شوند.

اجرای موسیقی زنده با پیانو

اجرای موسیقی زنده با پیانو در ساعاتی از روز، در برنامه کاری کافه ارکیده سعادت آباد قرار دارد. گوش دادن به یک موسیقی آرامش بخش، در کنار نوشیدن یک نوشیدنی درجه یک گوشه دنج رویایی را برای شما به ارمغان می‌آورد. جایی که می‌توانید به‌دور از همه دغدغه‌ها و مشغله‌های روزمره در آن ساعاتی را در نهایت آرامش سپری کنید.

فضایی اختصاصی سیگار و قلیان

یکی دیگر از مشکلات جدی در بسیاری از کافه‌ها مصرف سیگار و قلیان است. طبیعی است کسانی که اهل مصرف سیگار و قلیان نیستند، از حضور در فضایی که با دود آن‌ها آکنده شده است، صرف نظر می‌کنند. علاوه بر آن دوست‌داران قلیان هم همواره به‌دنبال کافه‌هایی هستند که در این زمینه سرویس‌دهی می‌کنند.

فضای بزرگ کافه ارکیده سعادت آباد موجب شده تا امکان در نظر گرفته فضای Smoking Area فراهم شود. بنابراین هم علاقه‌مندان به سیگار و قلیان و هم سایر عزیزانی که از میانه‌ای با دود ندارند، می‌توانند ارکیده را برای دورهمی‌های خود انتخاب کنند و از آن لذت ببرند.

میزبانی از قرارهای عاشقانه با اجرای تم اختصاصی

کافه ارکیده انتخاب عالی برای قرارهای عاشقانه است. پذیرایی حرفه‌ای با پرسنل کاربلد این کافه به شما کمک می‌کند تا قرارهای عاشقانه خود را به بهترین شکل ممکن برگزار کنید. حتی اگر قصد دارید با چاشنی سورپرایز، حال و هوای دیدار خود را متفاوت کنید هم می‌توانید روی همکاری کارکنان کافه ارکیده حساب ویژه‌ای باز کنید. با هماهنگی قبلی امکان رزرو میز، اجرای دکوراسیون با تم اختصاصی مانند تولد، سالگرد ازدواج و ... در کافه ارکیده سعادت آباد فراهم است

کافه دنج و شیک در سعادت آباد

پارکینگ اختصاصی ارکیده سعادت آباد

اگر قرار باشد برای رفتن به یک کافه بیش از زمانی که در آن صرف می‌کنید، به‌دنبال جای پارک برای خودروتان باشید، خیلی از حضور در کافه لذت نخواهید برد. این چالش جدی است که بسیاری از کافه‌ها در سطح تهران به‌خصوص منطقه سعادت آباد با آن روبه‌رو هستند. در کافه ارکیده برای این چالش هم راه‌حل مناسبی پیش‌بینی شده است. شما می‌توانید خودروتان را با خاطری آسوده در پارکینگ اختصاصی و رایگان ارکیده سعادت آباد قرار دهید و از حضور در محیط کافه نهایت لذت را ببرید.

راهنمای رزرو کافه ارکیده سعادت آباد

کافه ارکیده سعادت آباد در میدان کاج، ابتدای خیابان علامه شمالی و نبش خیابان اقبال ملی قرار دارد. ساعت کاری این مجموع نیز همه روزه از ساعت 12 تا 24 است. اگر قصد دارید که قبل از حضور در کافه، میز اختصاصی رزرو کنید، می‌توانید با شماره 02179397 تماس بگیرید. همچنین کارشناسان کافه ارکیده برای هماهنگی لازم در خصوص برگزاری جشن‌ها و دورهمی‌ها نیز پاسخ‌گوی مهمانان هستند. کافیست یکبار حضور در کافه دنج و لوکس ارکیده سعادت آباد را تجربه کنید. اگر اهل کافه گردی باشید، قطعا ارکیده سعادت آباد را بالاتر از هر کافه دیگری برای قرارهای عاشقانه و کاری خود انتخاب خواهید کرد.  

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج