۱۳۸۹۲۶۱
۱ نظر
۱۶۲
۱ نظر
۱۶۲
پ

رپورتاژ آگهی

آوندموبایل: مرکز خرید گوشی و لوازم جانبی

کارشناسان پشتیبانی فنی مرکز خرید آوندموبایل سعی دارند تا بتوانید برای خرید گوشی موبایل مناسب با استفاده شخصی‌تان، راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید و به بهترین نحو به خواست خود برسید. در این مطلب تمام آنچه در رابطه با خرید گوشی و لوازم جانبی از آوندموبایل باید بدانید را شرح داده‌ایم.

آوندموبایل: مرکز خرید گوشی و لوازم جانبی

بسیاری از کاربران ایرانی در هنگام خرید گوشی باید به یک سری فاکتور‌ها از جمله قیمت خرید، گارانتی اصالت کالا و همچنین راهنمایی درست جهت انتخاب بهترین گوشی توجه کنند. از همین رو کارشناسان پشتیبانی فنی مرکز خرید آوندموبایل سعی دارند تا بتوانید برای خرید گوشی موبایل مناسب با استفاده شخصی‌تان، راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید و به بهترین نحو به خواست خود برسید. در این مطلب تمام آنچه در رابطه با خرید گوشی و لوازم جانبی از آوندموبایل باید بدانید را شرح داده‌ایم.

خرید آنلاین گوشی از آوند موبایل

این روزها خرید آنلاین گوشی دردسر بسیار کمتری دارد و بسیاری از کاربران بخصوص در شهرستان‌ها برای راحتی بیشتر این گزینه را ترجیح می‌دهند. بنابراین امکان خرید گوشی و لوازم جانبی آن از طریق وب‌سایت آوندموبایل فراهم شده است. برای خرید اینترنتی از سایت آوندموبایل نیازی به ثبت نام نیست و می‌توان به صورت مهمان نیز فرایند خرید را انجام داد. با این حال، با ثبت نام در سایت، امکاناتی مانند پیگیری وضعیت سفارش، مشاهده سفارشات قبلی و … در اختیار شما قرار می‌گیرد و به همین دلیل، پیشنهاد می‌کنیم، پیش از خرید، در سایت ثبت نام کنید. با استفاده از امکان خرید اینترنتی گوشی می‌توانید مطمئن باشید کالا در سریع‌ترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید.

اما این تمام ماجرا نیست. با خرید هر نوع محصولی از فروشگاه آوندموبایل از مزیت‌های دیگری همچون دریافت خدمات پس از فروش، ضمانت 7 روزه اصالت کالا، خرید اقساطی، قیمت‌گذاری منصفانه و دریافت کالا به صورت حضوری، بهره خواهید برد. لازم به ذکر است چه در صورت خرید و چه قبل از آن، می‌توانید 24 ساعت شبانه‌روز و 7 روز هفته با کارشناسان آوند موبایل در واتس‌اپ یا اینستاگرام تماس بگیرید تا به صورت رایگان در انتخاب محصول مورد نظرتان شما را راهنمایی کنند.

خرید لوازم جانبی موبایل 

آوندموبایل: مرکز خرید گوشی و لوازم جانبی

آوند موبایل آنگونه که از نامش انتظار می‌رود تنها در حوزه موبایل فعالیت نمی‌کند. با توجه به نیاز اساسی کاربران به استفاده از هندزفری های بی‌سیم و اسمارت واچ‌های متناسب با برند گوشی‌شان، تعداد بیشماری از کاربران به دنبال خرید این نوع محصولات هستند که باید گفت آوند موبایل بهترین مرکز خرید لوازم جانبی موبایل به شمار می‌رود.

تمامی برندهای معتبر حوزه موبایل و لوازم جانبی در وب‌سایت آوندموبایل نیز عرضه می‌شوند. هر نامی که تا به حال به گوشتان خورده در فهرست موجودی وب‌سایت آوند موبایل وجود دارد. هدفون‌های بلوتوثی و ساعت‌های هوشمند اپل، سامسونگ، شیائومی، هواوی، امیزفیت و ... همراه با قیمت باورنکردنی‌شان را می‌توانید از آوندموبایل خریداری کنید. چه ساعت‌های هوشمند و چه هدفون های بلوتوثی، همگی از مراجع معتبر تهیه شده و شما می‌توانید بنا به سلیقه و نیاز خود، از میان کالاهای گوناگون، محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید.

آوند موبایل یکی از کامل‌ترین فروشگاه‌های لوازم هوشمند در ایران است. موجودی همیشگی این کالاها شما را از گشت و گذار بیهوده در بازار با پای پیاده، مصون خواهد کرد. به علاوه کارشناسان فروشگاه آوندموبایل در هنگام خرید لوازم جانبی، هدفون و هندزفری، ساعت و مچ‌بندهای هوشمند، کنسول بازی و لوازم خانگی هوشمند نیز کنار شما خواهند بود. تمامی محصولات این فروشگاه را می‌توانید زیر نظر کارشناسان تیم پشتیبانی و با ضمانت هفت‌روزه کالا دریافت کنید.

گارانتی اصل بودن کالا

تمامی محصولات موجود در وب‌سایت آوندموبایل گارانتی اصالت کالا دارند. همچنین تمامی گوشی‌های هوشمند با گارانتی 18ماهه شرکتی و کد رجیستری عرضه می‌شوند. تمامی لوازم جانبی موجود، همگی گارانتی هفت‌روزه اصالت و سلامت فیزیکی دارند. آوند موبایل با ارائه گارانتی هفت‌روزه به خریدار اطمینان می‌دهد در صورت هرگونه مغایرت کالای دریافتی امکان بازگشت آن و پس گرفتن وجه پرداختی را داشته باشد.

با وجود این قابلیت شما به عنوان خریدار می‌توانید مواردی از جمله عدم هم‌خوانی اطلاعات، اصل نبودن کالا برخلاف ادعای آوندموبایل و کاستی در متعلقات موجود در کالا را طی هفت روز شناسایی و به کارشناسان تیم پشتیبانی گزارش دهید. کارشناسان آوندموبایل در اسرع وقت به این مشکل رسیدگی کرده و در صورت صحت موارد، محصول جایگزین یا مبلغ آن را خدمت شما عودت خواهند داد.

مشاوره قبل از خرید و خدمات پس از فروش

آوندموبایل: مرکز خرید گوشی و لوازم جانبی

بهره‌مندی از راهنمایی یک فرد مطلع در حوزه تکنولوژی و گوشی‌های هوشمند، هنگام خرید گوشی و مشاهده لیست قیمت گوشی کمک زیادی به انتخاب بهترین و مناسب‌ترین آن با توجه به نیاز و علاقه کاربر، خواهد کرد.  کارشناسان آوندموبایل در تمامی ساعات روز، پیام‌های شما را به صورت تلفنی یا در واتس‌اپ و اینستاگرام دریافت کرده و به سرعت پاسخ می‌دهند. همچنین به طور رایگان و بدون هیچ توقعی هنگام خرید محصول مورد نظر خود، همراه شما خواهند بود. مهم نیست از کجا خرید می‌کنید، مهم این است که خریدتان با آگاهی کامل انجام شود.

تیم پشتیبانی آوند موبایل نه تنها قبل از خرید گوشی همراهتان خواهد بود تا با توجه به بودجه و نیازتان بهترین خرید را داشته باشید، بلکه بعد از این تجربه لذت‌بخش نیز همراه شما می‌ماند تا به هرگونه سوالی از جانب شمای خریدار پاسخ دهد. برای مثال با خرید محصولی از دسته لوازم خانگی شیائومی، شما در استفاده هرچه بهتر آن محصول قدم به قدم راهنمایی خواهند کرد. یا تصور کنید بعد از چند سال یک گوشی جدید با رابط کاربری متفاوت خریداری کرده‌اید و بخواهید از قابلیت‌های بی‌شماری که ممکن است از چشمتان پنهان مانده باشد، سر در بیاورید، کارشناسان ما در این خصوص نیز شما را راهنمایی خواهند کرد.

علاوه بر این‌ها در صورتی که کالای دریافتی با کالای درخواستی مغایرت داشته باشد، می‌توانید با آنها تماس بگیرید تا به مشکلتان رسیدگی کرده و آن را برطرف کنند. تیم پشتیبانی آوندموبایل در تمامی ساعات روز، پیام‌های شما را به‌صورت تلفنی یا در واتس‌اپ و اینستاگرام دریافت کرده و به‌سرعت پاسخ می‌دهد. ما پس از خرید نیز در کنار شما هستیم؛ کافی است با شماره تلفن‌های ما تماس بگیرید یا در واتس‌اپ پیام بدهید.

امکان دریافت کالا به‌صورت مراجعه حضوری

آوند موبایل علاوه بر ارائه خدمات غیر حضوری و امکان ارسال کالا با پیک و پست پیشتاز، امکان دریافت کالا در محل شرکت را نیز در اختیار خریداران قرار داده است. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا با ثبت سفارش در وب‌سایت آوندموبایل، کالا را در محل شرکت تحویل گرفته و هزینه آن را همان جا پرداخت کنید. به عبارت دیگر، این امکان سریع‌ترین زمان ممکن برای تحویل و امن‌ترین روش پرداخت را برای خریدار رقم خواهد زد.

شما می‌توانید با ثبت سفارش در وب‌سایت آوندموبایل، کالا را در محل شرکت تحویل گرفته و هزینه آن را پرداخت کنید. اگر در این زمینه نیاز به اطلاعات بیشتر دارید به راهنمای خرید وب‌سایت آوند موبایل سر بزنید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین جلیلی

      خیلی خوب شرح دادهشده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج