اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۰۷۵۶۵
۷ نظر
۱۸۴۳
۷ نظر
۱۸۴۳
پ

خبر فوری وزیر راه برای بازار مسکن

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برنامه‌ریزی برای کاهش ناترازی عرضه و تقاضا در بخش حمل‌ونقل، گفت: امسال با تزریق سرمایه مردمی ساخت مسکن سرعت بیشتری می‌گیرد.

خبرآنلاین: وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برنامه‌ریزی برای کاهش ناترازی عرضه و تقاضا در بخش حمل‌ونقل، گفت: امسال با تزریق سرمایه مردمی ساخت مسکن سرعت بیشتری می‌گیرد.

خبر فوری وزیر راه برای بازار مسکن

مهرداد بذرپاش با اشاره به این‌که مشارکت مردم در ساخت مسکن یک راهبرد اصلی در این حوزه است، اظهار کرد: متوسط زمان ساخت مسکن با مداخله بیشتر دولت بیش از ۳ سال طول می‌کشد که در مسکن مهر این زمان تا بیش از ۱۱ سال نیز طول کشید، در حالی که با استفاده از روش مشارکت مردم این زمان را به حدود یک سال و نیم رساندیم.

وی افزود: با کوتاه شدن زمان ساخت، با توجه بر کم‌تر شدن آثار تورم در این حوزه، هزینه پروژه‌ها نیز کاهش می‌یابد و از جمله آثار حضور مردم در میدان ساخت مسکن این است که کیفیت نیز افزایش می‌یابد.

وی با بیان این‌که ساخت حدود ۲.۵ میلیون واحد مسکونی سال گذشته آغاز شد که امسال با تزریق سرمایه مردمی ساخت مسکن سرعت بیشتری می‌گیرد، تصریح کرد: راهبرد ما ورود بخش خصوصی و عمومی به فرآیند ساخت است. دولت اموری مثل تامین زمین، خدمات زیربنایی، تسهیلات بانکی و ... را فراهم می‌کند تا ساخت با سلیقه مردم انجام شود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این‌که در بخش حمل‌ونقل اصلی‌ترین دستور کار سال ۱۴۰۳ توسعه ناوگان و نوسازی ناوگان در همه بخش‌های حمل ونقل است تا بتوانیم ناترازی عرضه و تقاضا را کاهش دهیم، گفت: در صنعت ریلی، واگذاری حوزه بار به بخش خصوصی و عمومی و شرکت‌های صاحب بار در دستور کار راه آهن قرار گرفته است. در حوزه مسافری نیز مجوزهای لازم برای شرکت‌های فعال در این حوزه از سوی وزارت راه و شهرسازی صادر می‌شود تا ناوگان حمل‌ونقل مسافری با استفاده از سرمایه بخش خصوصی توسعه یابد.

وی با اشاره به رشد بیش از ۵۵ درصدی ترانزیت در سال گذشته یادآور شد: ترانزیت به عنوان یک ثروت ملی باید به اندازه نفت درآمدزایی کند و این رقم با توسعه سخت افزاری و نرم افزای، در توافقات با کشورهای همسایه و منطقه که در حال انجام است، افزایش خواهد یافت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      غیر از حرف هیچی بلد نیستین

    • ناشناس

      وزیران نظر ندین سنگینترین خرابی راهها با شما بودجش صرف کجاها میشه وزیر اقتصاد کهاقتصاد رو ورشکست کرد رفت وزیر رفاه همه را محتاج و درمانده کرد وزیر کار توسعه و پرورش بیکاری اینها بابت چی حقوق میگیرند

    • ناشناس

      سرمایه مردمی
      خخخخخخ

    • ناشناس

      مردم بدبخت پولشو ن کجا بوده. دولت باید هزینه کنه نه مردم

    • ناشناس

      پس سالی یک میلیون وعده مسکن چی شد؟!؟!؟!؟!

    • مهدی محمددوست

      مسکن به اندازه ی همه ی ایرانیا ساخته شده ، اما دست محتکرین وبلااستفاده وخالی مانده ، وقتی ثروت وفرصت ناعادلانه توزیع میشه ، نتیجش همین میشه

    • ناشناس

      چرت گفته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج