اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۰۹۲۳۷
۱۱۵۲
۱۱۵۲
پ

وضعیت مسافران ناپدید شده در جنگل‌ عباس آباد

رییس جمعیت هلال احمر عباس آباد گفت : سه نفر از مسافران تهرانی که عصر روز گذشته -پنجشنبه- پس از ورود به جنگل "تیلا کنار" بخش سلمانشهر عباس شده گم شدند پس از ساعت ها جست و جو امروز پیدا شدند.

ایرنا: رییس جمعیت هلال احمر عباس آباد گفت : سه نفر از مسافران تهرانی که عصر روز گذشته -پنجشنبه- پس از ورود به جنگل "تیلا کنار" بخش سلمانشهر عباس شده گم شدند پس از ساعت ها جست و جو امروز پیدا شدند.

مهدی محسنی افزود : این افراد جوان حوالی ساعت ۲۰ دیروز به علت عدم آشنایی به مسیر و موقعیت منطقه در این عرصه جنگلی گم می شوند که طی تماس تلفنی و اطلاع از مرکز پیام جمعیت هلال احمر استان مازندران مبنی بر گم شدن این افراد موضوع برای یافتن و جست و جوی این مفقود شدگان در دستور کار قرار می گیرد.

وضعیت مسافران ناپدید شده در جنگل‌ عباس آباد

وی اظهار کرد : سرانجام با ارزیابی دقیق منطقه و کسب اطلاعات در باره مختصات محل مفقود شدن این افراد عملیات جست و جو با همراهی امداد گران، نیروهای هلال احمر و انتظامی برای یافتن این افراد انجام می گیرد که در نهایت پس از ۶ ساعت جست و جو آن ها را در جوار آبشار " جینگوم " جنگل تیلار کنار پیدا شدند و این سه جوان بدون هیچگونه مصدومیت به خانواده هایشان تحویل داده شدند.

عباس آباد با برخورداری از سه نقطه شهری شامل سلمانشهر، عباس آباد، کلارآباد و ۴۹ نقطه روستایی در غرب مازندران قرار دارد و به علت همسایگی با ساحل، جنگل های هیرکانی و نقاط دیدنی زیبا از دیرباز تاکنون خاستگاه میلیون ها مسافر و گردشگر به ویژه در ایام نوروز بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج