اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۱۶۳۸۱
۶۴۰
۶۴۰
پ

زمان تعیین رئیس مجلس مشخص شد

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه برای مرحله دوم انتخابات مجلس برنامه داریم، از تشکیل فراکسیون حزب متبوعش در مجلس آینده خبر داد.

ایرنا: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه برای مرحله دوم انتخابات مجلس برنامه داریم، از تشکیل فراکسیون حزب متبوعش در مجلس آینده خبر داد.

زمان تعیین رئیس مجلس مشخص شد

اسدالله بادامچیان عصر یکشنبه در نشست منتخبین دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حزب موتلفه اسلامی که با عنوان اولویت‌های مجلس تحول و تکامل در موسسه فرهنگی شهدای موتلفه برگزار شد با بیان اینکه ما در انتخاب رئیس مجلس دخالت نمی‌کنیم، گفت: انتخاب رئیس مجلس بر عهده نمایندگان هر دوره است که نمایندگان این دوره در ۷ خرداد تعیین می‌کنند رئیس مجلس چه کسی باشد.

وی با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس، افزود: در این مرحله تلاش می‌کنیم نامزد‌های اصلح را راهی مجلس دوازدهم کنیم از این رو برنامه داریم.

دبیرکل حزب موتلفه به رویکرد تحول و تکامل از سوی حزب موتلفه اشاره و اظهار کرد: نماینده مجلس نماینده کل نظام است و وجهه خاص دارد. حزب موتلفه بر پایه مردمی بودن و تکلیف مداری همه توان خود را در جهت تکامل و تحول در گام دوم انقلاب اسلامی ـ در جهت آسایش کامل و رفاه مردم بکار می‌گیرد ـ تا مشکلات اقتصادی و فرهنگی و سیاسی رفع شود.

بادامچیان با اعلام اینکه با تشکیل مجلس جدید، فراکسیون موتلفه با تفاهم و همفکری و همکاری و ساختار متناسب فعالیت خود را شروع می‌کند، گفت: فراکسیون ما به نمایندگان حزب در مجلس دوازدهم کمک خواهد کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج