۱۴۱۶۵۹۶
۱۳۶
۱۳۶
پ

رپورتاژ آگهی

تجربه خوابی عمیق و بدون استرس با تشک ام بی ام پلاس خوشخواب

. وجود الیافت نقره در تار و پود پارچه آن نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. این محصول منحصر به فرد با داشتن این ماده معدنی‌ کانال‌های ارتباطی شما را تقویت کرده و با به تعادل رساندن بدنتان استرس را از شما دور می‌کند. نتیجه استفاده مداوم از تشک ام بی ام پلاس با روکش نقره، شادابی و نشاط پس از بیدار شدن است. در ادامه جرئیات بیشتری را درباره این تشک ذکر می‌کنیم.

برند خوشخواب، از جمله سازندگانی است که تنوع بالایی را از لحاظ عرضه انواع کالای خواب به خود اختصاص می‌دهد. تشک ام بی ام پلاس یکی از تولیدات لوکس این مجموعه‌ است‌. وجود الیافت نقره در تار و پود پارچه آن نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. این محصول منحصر به فرد با داشتن این ماده معدنی‌ کانال‌های ارتباطی شما را تقویت کرده و با به تعادل رساندن بدنتان استرس را از شما دور می‌کند. نتیجه استفاده مداوم از تشک ام بی ام پلاس با روکش نقره، شادابی و نشاط پس از بیدار شدن است. در ادامه جرئیات بیشتری را درباره این تشک ذکر می‌کنیم

تجربه خوابی عمیق و بدون استرس با تشک ام بی ام پلاس خوشخواب

معرفی کامل تشک ام بی ام پلاس

تشک ام بی ام پلاس خوشخواب محصولی شناخته از برند خوشخواب است‌. این کالا از اسفنج اچ آر و فنر پاکتی ساخته شده است‌. بخاطر وجود این دو مشخصه، این تشک به راحتی حرکت فرد را در حین خواب جذب کرده و از ایجاد تکان‌های اضافه جلوگیری می‌کند. همچنین به آسانی شکل بدن را به خود می‌گیرد و سر، گردن، ستون فقرات و غیره را در جایگاه مناسبی قرار می‌دهد. زمانی که اعضای بدن شما در حین خواب در جایگاه درستی قرار داشته باشند، دردهای بدنی شما کم می‌شود. در نتیجه می‌توانید خواب راحت‌تری داشته باشید.

جنس پارچه رویه این تشک بسیار نرم و لطیف است. به همین خاطر در هنگام تماس پوست با آن احساس بدی را ایجاد نمی‌کند. اسکلت این نوع کالای خواب به صورت فنری منفصل تعبیه شده است. هر دو سمت تشک از فنرهای میکرو و اسفنج مموری فوم پر شده است. این تشک بیش از 30 سانت ارتفاع دارد. با این وجود سیستم تهویه آن به گونه‌ای طراحی شده است که رطوبت و دما را تنظیم کند و شخص در هنگام خواب با تعریق بدن خود مواجه نشود.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که گرم بودن سطح تشک در حین خواب برایتان آزار دهنده است، تشک ام بی ام پلاس بهترین گزینه برای شماست. چرا که رویه آن از پارچه سی کولر ساخته شده است. این پارچه با بافت خاصی که دارد گردش هوا را در تشک حفظ کرده و سطح آن را خنک نگه می‌دارد. این ویژگی بخصوص در فصل‌های گرم سال به شما در داشتن خوابی راحت کمک می‌کند. این محصول درجه سفتی نرمالی دارد. یعنی برای استفاده عموم افراد مناسب است‌‌. اگر تشک خیلی نرم و فنری باشد تکان‌های اضافه آن آزار دهنده است. اگر هم کاملا طبی باشد سطح آن سفت است و هر کسی نمی‌تواند به راحتی از آن استفاده کند. 

تجربه خوابی عمیق و بدون استرس با تشک ام بی ام پلاس خوشخواب

استفاده از تشک ام بی پلاس و تاثیر آن در کاهش استرس

تشک ام بی ام پلاس با استفاده از فناوری‌های نوینی ساخته شده است. یکی از بارزترین آنها تکنولوژی بایو ریتمیک است. در این حالت سنگ‌های معدنی با کمک فناوری نانو در ساختار تشک جای گرفته‌اند‌. به همین خاطر است که در زمان خواب بدن شما تعادل را تجربه می‌کند‌. با ادامه این روند استرس شما کاهش یافته و درصد آرامش‌تان بیشتر می‌شود.

راهنمای خرید تشک ام بی ام پلاس خوشخواب

این نمونه از تشک خوشخواب محدودیت خاصی را برای استفاده مصرف کنندگان خود ایجاد نمی‌کند. تشک ام بی ام پلاس در هر دو مدل یک نفره و دو نفره تولید می‌شود‌. عمر مفید بالایی دارد و درجه نرمی آن متوسط است. این‌ها همه ویژگی‌های همه پسندی هستند که هر خریداری به دنبال آنهاست. در خرید این محصول به شکل ظاهری، خدمات پس از فروش و برند سازنده آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. چرا که ممکن است کالای مشابه دیگری را با این عنوان به شما بفروشند.

انتخاب دقیق واحد عرضه کننده نیز بسیار مهم است. شما باید فروشنده‌‌ی مشتری مداری را انتخاب کنید که رضایت مشتری را اولویت قرار دهد. تنها در این صورت است که کالاهای با کیفیت با بهای کمی به فروش می‌رسند.

کلام پایانی

تشک ام بی ام پلاس خوشخواب با استفاده از اسکلت فنری منفصل ساخته شده است. رویه این تشک بسیار نرم بوده و بیش از 35 سانت ارتفاع دارد. با وجود این ابعاد سیستم تهویه این کالای خواب بسیار اصولی کار شده است. به گونه‌ای که سطح پارچه آن خنک است و باعث تعریق نمی‌شود. بهره گیری از سنگ‌های معدنی با کمک تکنولوژی نانو از جمله خصوصیات این تشک است‌. با وجود این اقلام بدن شما در حین خواب تعادل را احساس می‌کند و اضطراب‌تان تا حد قابل توجهی کاهش می‌یابد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج