اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۵۷۹۳۷
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

قربانی جدید اهانت در شبکه های اجتماعی!

"سحر جعفری جوزانی" بازیگر سینما و تلویزیون هم به جمع شاکیان شبکه های اجتماعی پیوست و در صفحه شخصی اش نوشت: «سلام دوستان من این صفحه رو باز کردم و تا به امروز با عشق وعلاقه جواب تک تک دوستان رو دادم ولی متاسفانه این فرهنگ هنوز اینجا جا نیفتاده.

ستاره نیوز: "سحر جعفری جوزانی" بازیگر سینما و تلویزیون هم به جمع شاکیان شبکه های اجتماعی پیوست و در صفحه شخصی اش نوشت: «سلام دوستان من این صفحه رو باز کردم و تا به امروز با عشق وعلاقه جواب تک تک دوستان رو دادم ولی متاسفانه این فرهنگ هنوز اینجا جا نیفتاده.

قربانی جدید اهانت در شبکه های اجتماعی!

با وجود اینکه خیلی از شما به من لطف دارین اما خیلی ها هم توهین میکنن و عده ای هم به اسم مردمی بودن به خودشون اجازه میدن هر سوالی و بپرسن و وظیفه ی من میدونن که جواب بدم. توقع خیلی از دوستان هم بالا رفته اگه یک بار پیامشون رو نبینم و پاسخ ندم ناراحت میشن، اگه فالوشون نکنم ناراحت میشن، خیلی ها میگن آدم داری که به ما جواب میده وووو.من متوجه شدم دوستان هنرمندی که جواب نمیدن دلیلش احتمالا پیش بینی همین اتفاقات هست. من همه ی شما رو دوست خطاب کردم اما همین دوستان یک روز به آدم میگن فرشته ی مهربون و روز بعد تبدیلت میکنن به دیو پلید.

من بدون علاقه و از روی تظاهر دوست ندارم کاری رو انجام بدم و دیگه این احساس رو ندارم و انگار وظیفه هست برای همین دیگه جواب تک تک دوستان رو نمیدم و هر کی دوست داره میتونه دیگه فالو نکنه. هر جا هستین موفق و سلامت باشین. سحر جعفری جوزانی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخه!دلم سوخت...

    • طغرل ایرادپرور

      خب بابا فرهنگشو نداریم دیگه. چقد دیگه باید ابروریزی بشه آخه؟

    • سرباز هیتلر

      واقعا برای اون دسته از افراد بی فرهنگ متاسفم ... دادگاه تفتیش عقاید نسخه اینترنتی ...

    • شادی

      بابا تو صفحه هر هنرمندی میریم همه میگن تو رو خدا فالو...تو رو خدا لایک....یابا چارتا کلیک بیشتر یا کم تر....از این فضاها استفاده درست کنیم حرف درست بزنیم عکس درست بذاریم لایک تونم بیشتر میشه...همش عکس و افه از خودمون و.. البته بعضی هنرمندا باب کردن این سبک عکسارو ....فضای مجازی ظاهری مجازی تایید مجازی...به چه کار میاد آخه.

    • بدون نام

      متاسفانه ما ایرانی ها اکثریتمون ادعای فرهنگ و تاریخ پر افتخاری رو داریم ولی در عمل در ساده ترین مناسبات رفتار زننده و مایوس کننده ای داریم در کشورهای دیگر چهره ها و افراد معروفشون رو به عرش میبرن و با استفاده از اونها کشور و فرهنگشون رو معرفی میکنند ولی ما چهره ها و نوابغمون رو ازرده و فراری و یا گوشه نشین میکنیم و هر کسی را هم که انتقاد میکتد به لجن میکشیم . از ماست که بر ماست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج