اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۹۲۴۲۴
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

تقدیر ویژه جنبش عدالتخواه از مهران مدیری

جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه‌ای ضمن تقدیر از مهران مدیری کارگردان مجموعه تلویزیونی طنز «در حاشیه» اعلام کرد: یکی از دردآورترین و بیمارترین بخش‌های مدیریتی کشور، نظام سلامت بوده است.

خبرگزاری فارس: جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه‌ای ضمن تقدیر از مهران مدیری کارگردان مجموعه تلویزیونی طنز « حاشیه» اعلام کرد: یکی از دردآورترین و بیمارترین بخش‌های مدیریتی کشور، نظام سلامت بوده است، مطمئنا فشارهای جریان سرمایه داری بر شما، برای سانسور حقایق سند افتخار بزرگی است.

جنبش عدالتخواه دانشجویی در این نامه خطاب به مدیری نوشت: طی سال‌های متمادی یکی از دردآورترین و بیمارترین بخش‌های مدیریتی کشور، نظام سلامت بوده است. بخشی که هر روز و هر سال بیشتر در حلقوم جریان سرمایه داری و پول پرستی فرو می‌رود تا از قبل بیماری مردم و رنج آنها کیسه‌های عده‌ای قلیل را روز به روز از ثروت‌های کثیف سرشار کنند.

بخشی که به بهانه طرح‌های تحول فقط و فقط سرازیر کردن پول را به جیب پزشکان تضمین کرده است. تخلفات جامعه پزشکی و بی عدالتی گسترده در بخش سلامت چنان رو به گسترش است که مردم را از اصلاح وضع موجود نا امید ساخته است. این روزها پخش سریال طنز شما که به مشکلات و حقایق جامعه ی بیمارِ پزشکی! می پردازد، مایه مسرت و شادی مردم گشته است.

جنبش عدالتخواه دانشجویی در خاتمه خطاب به مدیری نوشت: از حضرتعالی به خاطر ساخت این مجموعه تقدیر و تشکر به عمل می‌کنیم. مطمئنا فشارهای بی‌حد و حصر جریان سرمایه داری بر شما، برای سانسور حقایق در این مجموعه طنز، سند افتخار بزرگی برای خدمت شما به مردم کشورتان است؛ مردمی که شما را از خودشان و در جبهه خودشان احساس می‌کنند. از خداوند متعال موفقیت روزافزون شما را خواستاریم.

به امید ظهور عدالت گستر گیتی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      آفرین
      من هم به آقای مدیری دست مریزاد می گویم.
      استوار به راهتان ادامه دهید.

    • محمد

      آفرین
      من هم به آقای مدیری دست مریزاد می گویم.
      استوار به راهتان ادامه دهید.

    • راحله

      سلام
      درسته که بین پزشکها آدمهای باوجدان هم پیدا میشن اما متاسفانه پزشک بی مسولیت و بی تعهد هم کم نداریم. 8 سال پیش یک دکتر کودکان در تبریز زردی بدو تولد پسر مرا با وجود چند جلسه معاینه تشخیص نداد و ما به ناچار با بدشدن حال نوزاد او را در بیمارستان کودکان بستری کردیم و علیرغم تعویض فوری خون که کلی تاپیرات بد جسمی و روحی روی بچه و ما گذاشت 20 درصد شنوایی پسرم آسیب دید و هنوز هم که هنوز است درگیر درمان و کنترل این مشکل هستیم. بگذریم از این که بچه به دلیل شوک وارده از تعویض خون 6 ماه تمام نخوابید و من و پدرش را پیر کرد.

    • توحید

      با سلام من یک دانشجوی پزشکی هستم. به عنوان کسیکه در متن مسایل و مشکلات نظام سلامت هستم باید ذکر کنم که پخش سریال مذکور در این زمان به هیچ وجه درست و اخلاقی نمیباشد. سیستم بهداشت و درمان با اجرای طرح سلامت که سطح توقع جامعه را از نظام سلامت بسیار بالا برده و کادر درمانی با افزایش چند برابری متفاضیان روبرو هستند در حالیکه حق الزحمه آنها هیچ تغییری نداشته و فقط از روی دلسوزی و رضای خداوند در حال انجام وظیفه هستند به شدت تحت فشار میباشد و پخش این سریال در مقطع کنونی مصداق بارز نمک خوردن و نمکدان شکستن است. شاید پخش سریال فوق در زمانی دیگر به اینصورت باعث اعتراض پزشکان نمیشد. در آخر باید ذکر کنم اینگونه اقدامات باعث دلسردی کادر درمان شده ونتیجه آن محدود شدن خدمات به حد قانونی و نه انسانی می شود. با تشکر

    • کارمند دولت

      هفته پیش یک آقایی از آشناهای ما در یک بیمارستان دولتی به علت عدم تشخیص درست دکترها در کشف مشکل و اینکه مرحوم به یک عفونت ساده ریه دچار شده فوت کرد!!! به همین راحتی... باز پزشکان ما بگن:
      نَه، مااااااا ؟!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج