اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۱۶۷۸۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ضرب‌ الاجل مجلسی‌ ها برای پرونده رحیمی

رییس کمیسیون اصل نود با اعلام این خبر که به علت عدم پاسخگویی دادگستری پیوست سوم برای درخواست استعلام اسامی ۱۷۰ کاندیداهای مجلس هشتم مجلس که از محمدرضا رحیمی پول دریافت کرده‌اند، زده شده است، گفت: اگر دادگستری تا مهلت زمانی مقرر پاسخ مناسب را ارائه ندهد کمیسیون اصل نود از ابزار‌های قانونی خود برای دریافت پاسخ استعلام‌ها استفاده خواهد کرد.

خبرگزاری ایلنا: رییس کمیسیون اصل نود با اعلام این خبر که به علت عدم پاسخگویی دادگستری پیوست سوم برای درخواست استعلام اسامی ۱۷۰ کاندیداهای مجلس هشتم مجلس شورای اسلامی که از محمدرضا رحیمی پول دریافت کرده‌اند، زده شده است، گفت: اگر دادگستری تا مهلت زمانی مقرر پاسخ مناسب را ارائه ندهد کمیسیون اصل نود از ابزار‌های قانونی خود برای دریافت پاسخ استعلام‌ها استفاده خواهد کرد.

محمد علی پورمختار با انتقاد از عدم ارائه پاسخ استعلام از قوه قضاییه در این زمینه؛ تصریح کرد: تاکنون نسبت به پاسخ این استعلام‌ اقدامی انجام نشده و رییس دادگستری استان بر اساس وظیفه قانونی خود٬ هر چه زودتر باید پاسخ کمیسیون اصل نود را بدهد.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: امیدواریم دادگستری وظیفه قانونی خود رادر مورد پاسخ به استعلام‌ها انجام دهد، تا کمیسیون اصل نود مجبور نباشد مراحل بعدی کار را از طریق ابزار‌های قانونی به‌شکل دیگر دنبال و تعامل کمیسیون اصل نود با قوه قضاییه به‌شکل دیگر دنبال شود، چراکه مسئولان دادگستری مستحضر هستند که پاسخ درخواست استعلام کمیسیون اصل نود برای آنها لازم بوده و در قانون ضمانت اجرایی نیز برای آن پیش‌بینی شده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: هم اکنون پیوست سوم برای درخواست استعلام زده شده٬ و اگر تا این ضرب‌الاجل مشخص٬ پاسخی ارائه نشود٬ کمیسیون اصل نود اقدامات قانونی خود را انجام خواهد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج