اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۳۴۵۷۶
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

جنایت بر سر چادر مسافرتی

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان از دستگیری فردی که جوانی ۲۹ ساله را به‌علت اختلاف مالی به قتل رسانده بود خبر داد.

خبرگزاری ایلنا: رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان از دستگیری فردی که جوانی ۲۹ ساله را به‌علت اختلاف مالی به قتل رسانده بود خبر داد.

سرهنگ «حسین اصلحی» در گفت‌وگویی اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر مفقودی جوانی ۲۹ ساله در شهرستان بندرعباس پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات گسترده و در پی دریافت جسدی مجهول‌الهویه در یکی از روستاهای اطراف شهرستان، مأموران با بررسی‌های لازم و اظهارات خانواده متوفی دریافتند که جسد متعلق به فرد مفقودی می‌باشد.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: با توجه به نظریه پزشکی قانونی و بررسی‌های فنی رد پای فردی در شهرستان رفسنجان شناسایی که مأموران با اخذ مجوز قضایی در بازرسی از منزل این فرد خودروی پراید و مدارک شناسایی مقتول را پیدا کردند.

سرهنگ اصلحی خاطرنشان کرد: این فرد اظهار داشت که خودرو و مدارک را یکی از دوستانم به‌صورت امانت در منزل ما نگهداری می‌کند که با دریافت اطلاعاتی از این فرد متهم اصلی به نام «ج - خ» در بندرعباس شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: متهم که ابتدا منکر همه چیز بود در مواجهه با ادله و مدارک پلیسی لب به اعتراف گشود و گفت مدتی قبل دو تخته چادر مسافرتی به مقتول فروختم که به‌علت عدم پرداخت پول آنها باهم درگیر شدیم و با چاقو ضرباتی به گردن و پهلوی وی وارد کردم.

متهم ادامه داد: پس از این‌که متوجه شدم مقتول به علت خونریزی زیاد فوت کرده است، جسد را با شاخ و برگ درختان اطراف پوشاندم و با خودرو وی به رفسنجان متواری شدم، در آنجا ماشین و مدارک را به‌عنوان امانت به یکی از دوستانم سپردم و به بندرعباس برگشتم.

سرهنگ اصلحی خاطرنشان کرد: متهم پس از اعتراف به قتل جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تشوییییییق.......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج