اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۷۲۵۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مشتری دائمی کافی‌نت، سارق از آب درآمد!

ماموران اقدامات خود برای شناسایی متهم یا متهمان را آغاز کردند که در تحقیقات اولیه آنان مشخص شد، کلیه برداشت‌ها از طریق کافی‌نتی در استان مازندران است.

ایسنا: رییس پلیس فتای استان مازندران از دستگیری مشتری دائم یکی از کافی‌نت‌ها به اتهام برداشت غیرمجاز از حساب یکی دیگر از مشتریان کافی‌نت خبرداد.

سرهنگ احمدرضا رستمی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حسابش، ﻤﺄموران اقدامات خود برای شناسایی متهم یا متهمان را آغاز کردند که در تحقیقات اولیه آنان مشخص شد، کلیه برداشت‌ها از طریق کافی‌نتی در استان مازندران است.
رییس پلیس فتای استان مازندران ادامه داد: سرانجام پس از استعلام‌های صورت گرفته و بازبینی سیستم‌های رایانه‌ای این کافی‌نت مشخص شد متهم یکی از مشتریان دائم این کافی‌نت است و اقدام به فروش شارژ تلفن به قیمت نازل می‌کند که وی طی عملیاتی دستگیر شد و به مقر انتظامی منتقل شد.
رستمی با بیان اینکه متهم پس از رویت ادله و مستندات به بزه انتسابی معترف شد، گفت: وی در اعترافات خود به ماموران گفت که در هنگام آموزش نحوه خرید اینترنتی به شاکی در کافی‌نت، اقدام به سرقت اطلاعات وی کرده است.
وی با بیان اینکه یکی از مواردی که موجب تسهیل در ارتکاب جرائم مالی اینترنتی می‌شود ناآشنایی با اینترنت است، خاطرنشان‌کرد: هموطنان باید نکات امنیتی مربوط به اطلاعات حساب‌های خود را به دقت رعایت کنند و هرگز مشخصات و رمز حساب خود را در اختیار افراد غیر قرار ندهند و نیز به طور متوالی یا به محض خروج از کافی‌نت رمز عبور خود را تغییر داده و با یادگیری و آموزش کار با اینترنت و نحوه حفاظت از اطلاعات شخصی از سوءاستفاده افراد سودجو جلوگیری کنند.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج