اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۵۲۳۴
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

آقای دوربینی:جلو می‌ روم که مرا نشان‌ دهند!

اخبار تمام تشییع جنازه افراد معروف را پیگیری می کنم و معمولا در مقابل صف تشییع جنازه قرار می دهم تا تصویرم را نشان دهند.

کافه سینما : آقای دوربینی گویا امروز به آرزوی دوران نوجوانی خود رسیده است و از شهرت خود در رسانه های بین المللی سخن می گوید: «تصویرم را نه تنها در رسانه های داخلی بلکه در برنامه های ماهواره ای هم نشان می دهند و از لقب آقای دوربینی لذت می برم. این لقب را اولین بار کامران نجف زاده برای من انتخاب کرد که از او ممنونم»

حسین نمازی معروف به آقای دوربینی ۵۴ ساله ساکن خیابان میرعماد تهران در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها حضور پیدا کرد..

آقای دوربینی:جلو می‌ روم که مرا نشان‌ دهند!

حسین نمازی از علاقه شدید خود نسبت به دوربین گفت: این علاقه ذاتی است و یک لذت وصف نشدنی دارد. شما تا در این حرفه حضور پیدا نکنی نمی توانی لذت این کار را درک کنی. از بچگی دوست داشتم انسان معروفی شوم و دلم می خواست تصویرم از تلویزیون پخش شود و در جامعه مطرح شوم.

من این کار را از قبل انقلاب شروع کردم. در مسجد ارگ نشسته بودم ، وقتی به منزل رفتم و تصویر خود را از تلویزبون دیدم علاقمند شدم و اینگونه پا به این عرصه گذاشتم!

*چگونه زاویه دوربین ها رو می دونی که همیشه به صورت تمام رخ در قاب تلویزیونی ظاهر میشی؟

خب اون یک کلاس مخصوصی دارد که شما باید بیایید و در کلاس های من حاضر شوید و با یک مصاحبه نمی شود. چون از قبل انقلاب در این حرفه هستم زاویه دوربین ها رو میشناسم و هر شب هم می نشینم و تا دیروقت منتظر می مانم تا تصویر خود را از تلویزیون ببینم.

حسین نمازی از زندگی شخصی اش هم برای ما گفت و جالب آنکه در زمانی جوانی وقتی در دوران نامزدی و عقد بوده است به عشق اینکه در تهران حاضر باشد (چون سوژه های تلویزیونی در تهران بیشتر از شهرستان هاست) حاضر به ازدواج نشده و تا بحال مجرد مانده است.

حسین نمازی که بسیار خوش صحبت و خوش برخورد بود صحبت های خود را با طنز ادامه می دهد و می گوید: «چندین نسل از صداوسیما بازنشسته شده اند اما من همچنان در در حرفه ام مشغول به کار هستم و فعلا قصد بازنشستگی ندارم.»

نمازی از سانسور برخی تصویرهایش توسط کارگردان ها می گوید: «گاهی آنقدر مقابل دوربین ها حاضر می شوم که کارگردان ها مجبور می شوند یک تصویر را چند بار بگیرند اما در نهایت کسی حریف من نمی شود چون می دانم در لحظاتی مقابل دوربین حاضر شوم که نتوانند تصویرم را سانسور کنند.»

اما آقای دوربینی خود را پایه ثابت تشییع جنازه ها می داند و می گوید اخبار تمام تشییع جنازه افراد معروف را پیگیری می کنم و معمولا درجلو صف تشییع جنازه قرار می دهم تا تصویرم را نشان دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بنده خدا

      دلم براش میسوزه.خیلی ترحم برانگیزه.اوحتما باید به یه روانشناس مراجعه کنه.به زور ببرینش.

    • علی اصغر خشکباری

      آقای دوربینی نمیدونم چرا باورم نمیشه که همه چیز به این سادگی و راحتی که شما میگید نیست. یچیزی هست توی چشمات که نمیتونم بخونمش.به نظرم قضیه فقط واسه جلوی دوربین رفتن و معروف شدن نیست.نظر شما چیه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه سوال ایشون خرج زندکیشونو از کجا میارن

    • محمدرضا

      من همیشه تو مراسما دنبالش میگردم و وقتی پیداش میکنم میگه اوناهاش آقای دوربینی :)) تو نماز جمعه ها که پایه ثابته یه بارم کامران نجف زاده باش مصاحبه کرد ازش قول گرفت دیگه نیاد ولی ... :))

    • ارمین

      من خوشم که توخوووشی ولی خداییش اخرشی ایشالا همیشه شاد باشی و خندون و همیشه با ارزوت برسی

    • سیاوش

      حالا مثلا روزی صددفعه هم توی تلویزیون نشانت دهند ، چی بهت می رسه؟
      کسی بهت یک کاسه آش بابت این کارت می دهد.

    • zahra3324

      منم باورم نمیشه این اقای دوربینی ی چیزی پشت پرده داره .

    • نرگس

      ای بابا آقای سیاوش خب بنده خدا اینجوری خوشحاله آش چیه؟؟؟ وقتی دلت خوشه حتی به بی معنی ترین چیز از نظر من و شما خوشبختی.....همین از تمام جهان کافیه.....

    • momo fard

      انصافا کارش چیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج