adexo3
۴۵۰۷۴۹
۱۱ نظر
۵۰۰۵
۱۱ نظر
۵۰۰۵
پ

سروری: هیچ چیز سر جای خود نیست

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه هیچ چیز سر جای خود نیست و دولت به‌جای موضع اپوزیسیونی در قبال پدیده گورخوابی باید پاسخگو باشد، گفت: عدم پاسخگویی در این زمینه باعث یأس و ناامیدی مردم شده است.

خبرگزاری فارس: پرویز سروری دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به اظهارات رئیس‌جمهور درباره گورخوابی و احساس ناراحتی دولت از این موضوع اظهار داشت: تقریباً هیچ چیزی در جای خودش نیست، مردم به دولت رأی دادند تا قدرت و ثروت کشور را در دست بگیرد و معضلات جامعه را حل کند.

سروری با تأکید بر اینکه دولت باید در قبال معضلات اجتماعی این‌گونه پاسخگو باشد، یادآور شد: وقتی دولت جای اپوزیسیون می‌نشیند، معلوم نیست چه کسی باید پاسخگو باشد. سوال ما این است که مردم برای چه قدرت را به دست دولت می‌دهند و زمانی که یک عده گورخواب شده‌اند چه کسی باید پاسخگو باشد.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه این رویکردها باعث ناامیدی مردم می‌شود در حالی که امید آنها دولت و قوه مجریه است، افزود: دولت وعده داده بود تا در جهت رفع محرومیت‌ها اقدام کند و ۱۰۰ روزه رونق را برگرداند و رکود را از بین ببرد، اما هنوز این‌گونه نشده است.

وی با اشاره به توقف مسکن مهر از سوی دولت ادامه داد: وقتی مردم کار و درآمد و حتی سرپناه ندارند و به آنها نگاه بالا به پایین وجود دارد، باید چکار کنند، طبیعی است که این روند پدیده گورخوابی را به‌وجود می‌آورد و ادامه هم خواهد داشت.

سروری تصریح کرد: پدیده نامأنوس گورخوابی موضوعی است که دولت باید در قبال آن پاسخگو باشد نه اینکه جای مدعی و پاسخگو عوض شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا در دولت قبلی به آنها رسیدگی نکردن چرا دودولت این همه اختلاس کر دن هیچ کس صداقت درامی آمد

    • بدون نام

      لطف کنید آقای مسوول سزو ساملن بدهید به هموطنانی که از فقر گور خواب شده 50 درصد مسکن های مهر خالی است هنوز فروش نرفته مگه این ها چند خانواده هستند حالا شما صد واحد از آپارتمانها که بیرون از شهر تهران است در اختیار این بندگان خدا بگذارند. دولتهای جمهوری اسلامی تاکنون به خیلی از کشورهای همسایه میلیاردها دلار کمک کرده است. به هموطنان خودمان نمی توانید کمک کنید.

    • آرش

      خب اگر همه چیز و همه کس سر جای خودشون بودن که وضعیت اینجوری نمیشد

    • نا آشنا

      تا کی از هر موضوعی فقط قصد سوء استفاده دارید خجالت بکشید مگر همه مشکلات را دولت به وجود اورده که انتظار دارید حل کند و ما مردم می بینیم به اندازه توان سعی می شود ولی از طرفی گروهی به جای کمک به دولت دارند به مردم هم خیانت می کنند و این از ما مردم پوشیده نیست .ایا سیاست غلط گذشته دنیا را با ما دشمن نکرده بود و قرار نبود بسیاری فدای این سیاست غلط شوند با ان همه تحریم و تهدید ما مردم بخوبی همه چیز را درک می کنیم

    • بدون نام

      دقیقا درسته مثلا جای شما در شورای شهر تهران نیست در انتخابات بعدی خواهید دید که مردم به شما رای نخواهند داد

    • بدون نام

      اگر هر چیز سر جای خود بود که شما الان تو منزل بیکار بودی.

    • بدون نام

      دولت محترم جیب ما را نزنه،،، کمکش پیشکش،،،،

    • بدون نام

      خیلی وقته چنین رویه ای شکل گرفته، ،،، آنهایی که باید پاسخگو باشند درمقام سؤال کننده اند و دست پیش گرفته اند که ......

    • بدون نام

      برادرعزیز هیچکس پاسخگونیست ،دولت دکترروحانی ازبدو کارش فقط و فقط شعارمی دهدکه تورم بالای چهل درصدرابه تک رقمی رسانده!چگونه برای ماملموس باشد؟!درحالی که همه چیز گران وگرانترشده است!به خدای واحدقسم کمرمابازنشسته هازیربار این همه گرانی شکسته،حامل های انرژی،آب،برق،گاز،نان،مایحتاج روزمره چندبرابرشده،بازهم دکترروحانی رادوست دارم کمک کندازاین وضعیت اسفبار اندکی رهاشویم.

    • ایرانی

      قربان دهنت برم شیر مرد مردم هم از دولت میخواهد ولی متاسفانه دولت از منشور بحث می کند واز معوقه واز باخت وبرد و......

    • نظر

      روحانی تا الان تلاش کرده مشکل رو حل کنه..ولی این کشور قدرت تقسیم شده وحدود چهل درصد قدرت کشوردست روحانی هسته همین باعث بی نظمی میشه ونمیشه کارها رو سریعتر به جلو برد..ودراخر گرانی مشکل اصلی کشور هست درمورد همه چیز صحبت میشه الا گرانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج