اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۶۸۱۹۳
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

P۱۰ گرانترین گوشی سری P هوآوی خواهد بود

گفته می‌شود که گوشی هوآوی P۱۰ قیمتی بالاتر از تمامی گوشی‌های سری P خواهد داشت. این گوشی قرار است در کنگره جهانی موبایل در بارسلون معرفی شود.

وب سایت جی اس ام - حمید گنجی: گفته می‌شود که گوشی هوآوی P۱۰ قیمتی بالاتر از تمامی گوشی‌های سری P خواهد داشت. این گوشی قرار است در کنگره جهانی موبایل در بارسلون معرفی شود.
P10 گرانترین گوشی سری P هوآوی خواهد بود

همه ما کمپانی‌های چینی را با گوشی‌های ارزان قیمت‌شان می‌شناسیم. گوشی‌هایی که در عین قیمت پایین‌، از مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خوبی بهره‌ می‌برند. کمپانی‌های چینی از جمله شیاومی و هوآوی جزو کمپانی‌هایی هستند که با تکیه بر همین پتانسیل توانسته‌اند نامی برای خود دست و پا کنند و حجم زیادی از بازار کشورهای خاورمیانه و در حال توسعه را در اختیار بگیرند.
اما همانطور که می‌دانید کمپانی هوآوی قرار است در کنگره جهانی موبایل که تا حدود یک ماه دیگر در بارسلون برگزار می‌شود از جدیدترین عضو خانواده گوشی‌های سری P موسوم به P۱۰ رونمایی کند. گفته می‌شود که گوشی هوآوی P۱۰ قیمتی بالاتر از تمامی گوشی‌های سری P خواهد داشت.

هوآوی پی ۹ که یکسال از معرفی‌اش می‌گذرد، با قیمتی معادل ۵۹۹ دلار در نسخه ۳۲ گیگ و ۶۴۹ دلار در نسخه ۶۴ گیگ روانه بازار شد. اما از آنجایی که بعد از پی ۹، هوآوی از گوشی P۹ Plus نیز رونمایی کرد، احتمالا شاهد برچسب قیمت ۷۴۹ دلاری برای P۱۰ باشیم.
به نظر می‌رسد که هوآوی به مرور در حال دگردیسی به یک کمپانی لوکس ساز است و در حال فاصله گرفتن از تعریف رایج کمپانی‌های چینی‌ست. این کمپانی چندی پیش نیز مدلی موسوم به «پورشه دیزاین» را با قیمت ۱۳۹۵ دلار برای گوشی Mate ۹ عرضه کرد؛ در حالی که قیمت نمونه معمولی میت ۹ از ۶۹۹ دلار آغاز می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج