اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۱۰۶۴۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

«دیزل» و حضور مجدد در قالب درخت!

وین دیزل تنومند و سرشناس نه تنها فیلم موفق «بازگشت قفس زاندر» را طی دو ماه اخیر روی پرده سینماهای جهان داشته و قسمت هشتم سری فیلم های پرفروش «سریع و خشمگین» هم با بازی او در اواخر فروردین ماه عرضه خواهد شد،‌ در تدارک حضور مجدد در قسمت دوم فیلم کمیک بوکی «نگهبانان کهکشان» هم هست.

روزنامه بانی فیلم: وین دیزل تنومند و سرشناس نه تنها فیلم موفق «بازگشت قفس زاندر» را طی دو ماه اخیر روی پرده سینماهای جهان داشته و قسمت هشتم سری فیلم های پرفروش «سریع و خشمگین» هم با بازی او در اواخر فروردین ماه عرضه خواهد شد،‌ در تدارک حضور مجدد در قسمت دوم فیلم کمیک بوکی «نگهبانان کهکشان» هم هست.
«دیزل» و حضور مجدد در قالب درخت!
با این حال او در این فیلم حضور فیزیکی ندارد و در تکرار کار ابتکاری اش در قسمت نخست این فیلم یک بار دیگر به جای کاراکتری که او را «بچه گروت» می نامند، صحبت خواهد کرد. این فیلم که اینک مراحل کامل سازی خود را پس از اتمام فیلمبرداری می گذراند و تابستان امسال اکران می شود، آن قدر مورد رضایت دیزل قرار دارد که وی تصریح کرده است می کوشد با بیرون کشیدن کاراکتر گروت از درون شخصیت ها و بافت قصه این فیلم های دوگانه، یک فیلم مستقل را نیز برای آن بسازد و آن هم برای موجودی که بیشتر شبیه به یک درخت است تا آدم یا حیوان!

با این حال اقتدار دیزل ۴۹ ساله را نه در این پروژه بلکه در هشت گانه «سریع و خشمگین» بجویید که در آن چنان صاحب نفوذ شده که یکی از سرمایه گذاران و تهیه کنندگان اصلی این فرانچیز هم به حساب می آید و حتی در امر انتخاب بازیگران جدید این مجموعه فیلم ها و همچنین حذف احتمالی نفرات قبلی حرف او تاثیر زیادی دارد. وین دیزل که از اواخر دهه ۱۹۹۰ وارد عالم بازیگری فیلم و سینما شد و در کارهایی همچون «قبل از این که بفهمی، مُرده ای» برای نامدارانی مثل سیدنی لومت پا به صحنه گذاشت، از آن پس جای پای وسیعتری در فیلم های اکشن و پر برخورد پیدا کرد و همان جا ماندنی شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج