اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۱۷۵۶۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

«چارتار» در بهار با «برف»

کنسرت گروه موسیقی «چارتار»، بعد از دوری چند ماهه آنها از عرصه اجراهای زنده و آثار صوتی شان، در اردیبهشت ماه سال جاری بروی صحنه می رود و این در حالیست که این گروه با انتشار قطعه تازه ای با عنوان «برف»، فعالیت مجدد خود را مستحکم تر، از سر می گیرد.

وب سایت موسیقی ایرانیان: کنسرت گروه موسیقی «چارتار»، بعد از دوری چند ماهه آنها از عرصه اجراهای زنده و آثار صوتی شان، در اردیبهشت ماه سال جاری بروی صحنه می رود و این در حالیست که این گروه با انتشار قطعه تازه ای با عنوان «برف»، فعالیت مجدد خود را مستحکم تر، از سر می گیرد.
«چارتار» در بهار با «برف»

«چارتار»، از اولین هفته اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ یعنی ۷ اردیبهشت ماه، در «سالن وزارت کشور» به روی صحنه رفته و پس از آن طی دو تاریخ ۹ و ۱۰ این ماه نیز در شهر شیراز، با هواداران خود دیداری تازه خواهد کرد.

این گروه، روز پنجشنبه ۷ اردیبهشت ماه ضمن اجرای قطعات سابق خود، قطعه تازه «برف» را نیز تقدیم مخاطبان خواهد کرد. همچنین در روزهای شنبه و یکشنبه، ۹ و ۱۰ اردیبهشت‌ماه، در «تالار حافظ » شهر شیراز قرار است به اجرای کنسرت پرداخته و زمزمه هایی مبنی بر ادامه اجرای این گروه در شهرهای انزلی و جزیره کیش، تا پیش از آغاز ماه مبارک رمضان، به گوش می رسد.

قطعه «برف» اولین قطعه از سومین آلبوم گروه «چارتار» است با صدای «آرمان گرشاسبی» که آهنگسازی آن را «آرش فتحی» بر عهده داشته و ترانه سرای آن «احسان حائری» بوده است. آلبوم جدید این گروه همچنان مراحل ضبط و تولید را سپری می کند که تاریخ دقیق انتشار آن متعاقباَ اعلام خواهد شد.

شایان ذکر است که کنسرت گروه موسیقی «چارتار» در شهر شیراز، طی دو تاریخ ۹ و ۱۰ اردیبهشت و در ساعتهای ۱۸ و ۲۱ بروی صحنه خواهد رفت که علاقمندان حضور در این کنسرت ها می توانند جهت تهیه بلیت، به سامانه tik۸ مراجعه نمایند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج