adexo3
۵۴۷۹۸۴
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

رد لایحه بازگشایی مدارس در کمیسیون آموزش

کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز خود به رد لایحه بازگشایی مدارس رای داد.

خبرگزاری ایسنا: کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز خود به رد لایحه بازگشایی مدارس رای داد.

میرحمایت میرزاده در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بررسی لایحه بازگشایی مدارس در جلسه کمیسیون آموزش اظهار کرد: این لایحه با حضور معاونین وزیر آموزش و پرورش مورد بررسی قرار گرفت وآنچه در این لایحه مدنظر قرار گرفته بود در این راستا بوده که در سراسر کشور اول مهر زمان بازگشایی مدارس نباشد و با توجه به شرایط منطقه ای آغاز سال تحصیلی انجام شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش افزود: مباحثی مانند آلودگی هوا، نوع محتوای کتب درسی، برگزاری امتحانات نهایی که در سراسر کشور یکسان است و همچنین زمان کنکور و یا نقل و انتقالات معلمان از موضوعاتی بود که در این جلسه مورد رسیدگی قرار گرفت و نهایتا برداشت اعضای کمیسیون در این بود که این مسئله کار کارشناسی قوی نیاز دارد لذا با رای اکثریت لایحه مذکور رد شد.

وی تصریح کرد: بنابراین کمیسیون آموزش گزارش مربوطه را در اختیار هیأت رئیسه می‌گذارد و تصمیم با هیأت رئیسه مجلس است که آیا در صحن علنی مطرح شود یا خیر.

میرزاده همچنین اظهار کرد: مقرر شد با توجه به اینکه امسال در سال اول اجرای برنامه ششم قرار داریم و همچنین بودجه ۹۶ هم مواردی در خصوص مباحث علمی، آموزشی و تحقیقاتی مورد توجه قرار داده است نامه ای به وزارتخانه‌های علوم، بهداشت و درمان و آموزش و پرورش و همچنین معاونت علمی ریاست جمهوری ارسال شود بر این مبنا که چگونه می‌خواهند این موارد قانونی را اجرایی کنند و همچنین کمیته‌های پنجگانه کمیسیون در این خصوص با وزارتخانه ها جلساتی را ترتیب دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ولی در کل سیستم امورشی احتیاج به یه انقلاب بزرگ دارد
      یک نفر که دیپلم میگیره باید اطلاعات عمومی زبان انگلیسی و عربی رو بتونه راحت مکالمه کنه. باید کمکهای اولیه بلد باشه. اصول اولیه پرستاری و اطلاعات مورد نیاز در مورد بدن انسان را بلد باشد. باید جغرافیا و تاریخ ایران را بدونه. باید موسیقی و نواختن یک یا چند ساز را بلد باشد. دروسی مثل فیزیک و شیمی و مثلثات و جبر و دروس به درد نخور باید حذف بشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج