اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۵۷۴۰۰
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

هشدار به ۳ عضو کابینه؛ جان مردم در خطر است

سخنگوی کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس،گفت:در صورت عدم توقف واردات محصولات تراریخته به کشور ،گزارشی در این راستا به دستگاه های نظارتی و شهروندن ارائه می دهیم.

خبرگزاری فارس: علی محمد شاعری درباره ورود محصولات تراریخته به کشور،گفت: ورود محصولات تراریخته به کشور هنوز پابرجا است و در صورت عدم توقف واردات تولیدات تراریخته به کشور ، بطور حتم کمیسیون کشاورزی مجلس به این موضوع ورود خواهد کرد.

نماینده مردم بهشهر ،نکا و گلوکاه در مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد:طبق برنامه ششم ، وزارتخانه های بهداشت ،کشاورزی و سازمان محیط زیست باید در زمینه وضعیت ورود محصولات تراریخته به کشور گزارش‌هایی به کمیسیون کشاورزی مجلس ارائه دهند.

وی ادامه داد:طبق گزارش‌هایی که در زمینه ورود محصولات تراریخته به دستمان رسیده است، مشخص شده که روند گذشته همچنان در این ارتباط اصلاح نشده است.

شاعری به خانه ملت تصریح کرد: هم اکنون محصولات تراریخته به طریق قانونی وارد کشور می شوند و کنترل لازم در مبادی ورودی و گمرکات در این زمینه انجام نمی شود.

نماینده مردم بهشهر ،نکا و گلوگاه در مجلس با بیان اینکه ورود محصولات تراریخته به کشور بدون رعایت موازین قانونی ممنوع است، ادامه داد:ما در قانون برنامه ششم دولت را مکلف کردیم تا وضعیت واردات محصولات تراریخته به کشور را کنترل کند و نمونه برداری و ارزیابی خطر در آن صورت بگیرد.

وی ادامه داد:به وزارتخانه های بهداشت، کشاورزی و سازمان محیط زیست، هشدار می دهم در قبال وضعیت محصولات تراریخته به وظیفه قانونی شان عمل کنند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس ،یادآورشد: محصولات تراریخته باید برای فروش در بازار کشور برچسب گذاری شوند تا حقوق شهروندان در این زمینه حفظ شود اما متاسفانه هیچ گونه برچسب گذاری بر روی محصولات تراریخته را در بازار شاهد نیستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جان کسی در خطر نیست. بیخود شایعه سازی نکنید. محصولات تراریخته بر مبنای علم ژنتیک و به منظور افزایش مقاومت به آفات یا تولید محصول بیشتر یا مقاومتر بهسازی شده اند و در تمام دنیا دانسته یا ندانسته مصرف میشوند .
      مردم ما به شکل با مزه ای جانشان به امواج رادیو و تلویزیون و فرستنده های موبایل و 3G و بلوتوث و وای فای و رادار های نظامی و هواشناسی و غیره بند است و مایکروفر منزلشان پرکاربردترین وسیله آشپزخانه است و قلیان و سیگار برایشان تفریحات سالم است و ماشین ۳۰ سال قبلشان را حاضر نیستند سرویس کنند تا معاینه فنی بگیرد و ترجیح میدهند با شیرینی و لبخند حل شود و هزاران مثل اینها.... و فقط فکر میکنند که سرطان و امراض دیگر فقط بخاطر پارازیت ماهواره و محصولات تراریخته است . سرتون از تو برف دربیارین . ماشاللا هزار ماشاللا همه جای زندگیمون ایراده چسبیدیم به بیخودتریناش. اصلیارو درست کن

    • بدون نام

      نماینده بهشهر و نکا و گلوگاه چرا نمیان به مردم بگن نصف بیشتر برنجایی که در شمال کشت میشه بخاطر مقاومت بیشتر و محصول نهایی بیشتر از انواع تراریخته است و در شالیزارهای سراسر کشور به وفور یافت میشود. در این مورد هم یه چیزی بگید فقط میگن از خارج نیارین که ما خودمون بکاریم و بفروشیم

    • بدون نام

      زمان احمدی فساد جون مردم تو خطر نبود لال بودید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج