اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۹۷۲۵۶
۲ نظر
۵۰۱۴
۲ نظر
۵۰۱۴
پ

هر ۲ متهم پرونده «بنیتا» مسبب مرگ وی بوده‌اند

وکیل پرونده بنیتا در جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات متهمان گفت: بنابر ماده ۵۳۳ قانون مجازات اسلامی می‌توان گفت هر دو متهم مسببان رها کردن کودک و مرگ بنیتا بودند و هر دو می‌دانستند شرایط جسمی کودک به نحوی است که نیاز به مراقبت دارد.

خبرگزاری تسنیم: وکیل پرونده بنیتا در جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات متهمان گفت: بنابر ماده ۵۳۳ قانون مجازات اسلامی می‌توان گفت هر دو متهم مسببان رها کردن کودک و مرگ بنیتا بودند و هر دو می‌دانستند شرایط جسمی کودک به نحوی است که نیاز به مراقبت دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ جلسه محاکمه پرونده بنیتا صبح امروز در دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کشکولی برگزار شد.

در این جلسه جعفر کوشا؛ وکیل اولیای دم بنیتا برای هر دو متهم این پرونده درخواست قصاص کرد و گفت: متهم ردیف اول با عنایت به اینکه پدر بنیتا مانع سرقت شده بود اما وی را مورد ضرب و شتم قرار داده و نسبت به پدر بنیتا «شروع به قتل» کرده بود، عمل متهم ردیف اول پرونده به استناد بند «ب» ماده ۲۹۰ کشنده بود همچنین متهم ردیف دوم یکی از مسببان مرگ بنیتا است زیرا بنیتا را رها کرده و بدون آب و غذا و مراقبت از وی باعث مرگ او شده بود در صورتی که آگاه بود که داخل خودرو مسروقه کودک وجود دارد.

وی ادامه داد: بنابر ماده ۵۳۳ قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۱۳۹۲ می‌توان گفت هر دو متهم مسببان رها کردن کودک و مرگ بنیتا بودند و هر دو می‌دانستند شرایط جسمی کودک به نحوی است که نیاز به مراقبت دارد بنابراین برای هر دو متهم تقاضای قصاص از لحاظ قتل عمد دارم و در رابطه با سایر موارد تقاضای اشد مجازات را می‌کنم.

در ادامه قاضی کشکولی ریاست دادگاه خطاب به وکیل پرونده بنیتا اعلام کرد: با توجه به اینکه در قرار جلب به دادرسی و کیفر خواست نسبت به متهم ردیف دوم درباره قتل منع پیگرد صادر شده و این حکم در ۱۵ مرداد سال جاری به اولیای دم ابلاغ شده است، اولیای دم اظهار کرده‌اند که نسبت به کیفر خواست صادر شده اعتراضی ندارند.

در ادامه جعفر کوشا وکیل پرونده بنیتا اعلام کرد که کیفرخواست صادر شده فقط به پدر بنیتا ابلاغ شده و مادر بنیتا کیفرخواست را رویت نکرده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ع ش

      شنیدید میگن تخم مرغ دزد شتر دزد میشه.اگه هرکدوم از اینا آزاد بشن دفعه بعد آدم بزرگ رو باماشین خفت میکنن بمانداگه تجاوز به عنف نیاد راسته کارشون.دوتا حیوونن اعدام کنید درس عبرت شه

    • بدون نام

      وای چقدر کشو قوص میدین دو روز بعد نهایتا جلوی در خونه بنیتا اول له ولورده میکردین دستو پاشونو بسته بودین بعد هم دورشون بوته اتیش میزدین بعد اعدام درس عبرت در تاریخ می شد واسلام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج