اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۴۸۷۷۸
۳۲ نظر
۵۰۱۷
۳۲ نظر
۵۰۱۷
پ

حکم اعدام قاتل «بنیتا» تایید شد

حکم اعدام قاتل بنیتا دختر هشت ماهه ربوده شده توسط سارقان خودرو در شعبه پانزدهم دیوان عالی کشور تایید و پرونده به دادگستری تهران ارجاع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: حکم اعدام قاتل بنیتا دختر هشت ماهه ربوده شده توسط سارقان خودرو در شعبه پانزدهم دیوان عالی کشور ابرام و پرونده به دادگستری تهران ارجاع شد.

چندی قبل رئیس کل دادگستری تهران گفته بود که متهم ردیف اول و دوم این پرونده به حکم اعتراض کرده‌اند و در نهایت پرونده با توجه به اعتراضات به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد.
حکم اعدام قاتل «بنیتا» تایید شد

لازم به ذکر است؛٢٩ تیرماه خبر گم شدن کودک هشت ماه به نام بنیتا و صدای لرزان مادری که از مردم تقاضای کمک می‌کرد در فضای مجازی دست به دست شد. هشت روز از این ماجرا گذشت در حالی که تلاش‌های پدر و مادر و اعضای فامیل و پلیس آگاهی بی نتیجه مانده بود، خبری تلخ مبنی بر فوت کودک هشت ماه در رسانه‌ها پیچید.

پس از اعلام موضوع به پلیس، ماموران پلیس آگاهی تهران در جریان تحقیقات متوجه رد پای دو سارق حرفه‌ای لوازم داخل خودرو شدند.

با شناسایی مخفیگاه یکی از این سارقان، او اعتراف کرد که خودرو و بچه در اختیار همدستش است. با دستگیری سارق دوم او در بازجویی‌ها منکر هرگونه سرقت شد تا اینکه پس از روبرو شدن با همدستش لب به اعتراف گشود.

سارق در بازجویی‌ها اعتراف کرد پس از سرقت خودرو از مشیریه به همراه کودک، آن را همان روز به یکی از خیابان‌های پاکدشت برده و پس از بالا کشیدن شیشه‌ها آن را ر‌ها کرده است.

ماموران بلافاصله به محل ر‌ها کردن خودرو در محله‌ای خلوت رفته و با جسد بنیتای هشت ماهه که به دلیل گرما، تشنگی و گرسنگی دچار جمود نعشی شده بود، روبرو شدند.

دادگاه متهمان پرونده بنیتا روزهای ۲۰ و ۲۲ شهریورماه به ریاست قاضی کشکولی برگزارشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی گلپا

      بی وجدانا وقتی متوجه شدید بچه داخل ماشین هسش جلوی ماشین برمی گردوندید البته این ماجرا برای خیلی از ماها تجربه شد که بچه کوچیک را داخل ماشین نگذاریم

    • عسل

      هر ۳ تاشون باید اعدام‌بشن

    • بدون نام

      خدایی حکمشون اعدام نیست بی ارزگی پدرو مادر بچه بود که این اتفاق افتاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        904- چطور به اینها جایزه بدیم برای این دزدی و جنایت

      • بدون نام

        بنده هم نظر شما رادارم بخدا قسم این بنده خداهارانمیشناسم ولی وژدان میگه این ها قاطل نیستن احمق ونادان بودن برای حماقت که نباید کسی را اعدام کرد.

      • بدون نام

        کاربر. 9/04 اعدام کارساز و پیشگیر نیست!! زلزله که تر و خشک نمیکنه، بنا به فرمایش سرکار برای یک نفر تصادفی سه نفر را اعدام نمیکنند، مطمئن باش زلزله همه را به کشتن می دهد، باعثش بی عدالتی و فزونه خواهی مردم است، بابا یک نفر بدبخت خواسته پول موادمخدر خودشو جور کنه، ناشی بوده، به کاهدان خورده، دیگه این همه دب دبه و کب کبه نمیخواد، اگر از اون اول بعد از یک هفته نام خدا را می آوردند الان یک بچه نپل موپل در راه داشتند، شاید هم بخاطر یارانه اش قطع شده اینقدر سمجی میکنند، زلزله داره همه را میکشد. خودتان را مشمول الذمه نکنید خداوند همه را به راه راست هدایت کند،

    • حسام

      من هر وقت یاد زجری که این طفل معصوم کشیده میوفتم جیگرم آتیش میگیره.بارها و بارها با خوندن خبرهای مربوط به بنیتا و امثال این فرشته معصوم اشک ریختم و بغض کردم.خدایا به فریاد برس.

    • بدون نام

      دل آدم کباب میشه با دیدن قیافه معصوم و مظلوم این دختر بچه بیگناه!!!!!خدایا چرا به یه همچین حیوونای کثیفی اجازه خلق شدن میدی؟؟؟!!!!!

    • بدون نام

      باید هر دوشون رو با شکنجه کشت نه با طناب دار و به راحتی تو چند دقیقه!!!!!

    • مرمر

      پس قاتل ستایش چی شد !؟

    • بدون نام

      باید این دو نفر اعدام شونند!!ولی آنهایی که مسبب معتاد شدن اینها شدن هم باید اعدام شونند!!اما آنهایی هم که مسبب قاچاقچی آنها هم که شدن باید اعدام شونند الا آخر،،،؛،؛تا هوای پاک داشته باشیم!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جناب کاربر خوب. 09/59 این فقط یک رویاست و نشدنی!! لااقل چیزی بگو گه بیست درصد نزدیک به حقیقت باشد، این آرزو سالهای نوری فاصله دارد، و نشدنی، بای

      • م س

        با شما موافقم

    • بدون نام

      عادلانه نیست لااقل ابد یا 15 سال بهشون میدادید چون اون قصد ونیت قبلی برا قتل رو نداشت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حکم کاملا عادلانه صادر شده .کاربر 9/4 دقیقه و 11/6 دقیقه چی فکر کردیدن اینطور قضاوت کردین .بی فکری پدر و مادر سر جای خودش
        بی وجدانی اونها را باید مدال داد حتی آنقدر بی وجدان بودند و و زشتی کارشان بی اهمیت که به خودش زحمت ندادند که سری به طفل بی دفاع بزند .حال باز فکر میکنید حکم صادره برای اونها زیاده است.

      • مهدی گلپا

        بدون نام عزیز خودتو ناراحت نکن همیشه کسانی هستند که مث ماهی هستند که خلاف جریان آب شنا می کنن

    • بدون نام

      قتل عمد نبوده به نظر من هم عادلانه نیست
      پدری که به بهانه معتاد بودن به بچه دو ساله چاقو میزنه باید فقط چون پدر بوده اعدام نشه ولی این مرد که خطا کرده نه جنایت باید اعدام بشه!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        صد البته همانطور که کاربر. 11/6 گفتند با اعدام این دزدهای ناشی که به کاهدان زده اند اعدام مگر این طفل معصوم را زنده میکند، من اگر بجای پدرومادر این طفل معصوم باشم گذشت میکنم چون غرض یا کینه ای در بین نبوده.،فقط این نشانه ناشی گری این دزد ها بوده است، میدانم که بعد از خواندن این متن ناسزا و حرف های ناجور میزنید، اما اما بنا فرمايشات امام اول شیعیان علی علیه السلام لذتی در عفو هست در انتقام نیست، و این مورد بخصوص ناشی گری و اتفاق بوده است طرف صحبتم با پدرومادر طفل معصوم بنیتا است، چند وقت دیگر دوباره صاحب طفلی مامانی و زیبا میشوند و دستشان بخون کسی آلوده نشده است، خداوند توفیق دهد،

    • بدون نام

      کاربرگرامی مرمرفکرمیکنم قاتل ستایش اعدام شد

    • بدون نام

      مجازات پدر و مادر بی خیال چی میشه؟؟؟؟
      دوباره حامله بشه ایندفعه تو کالسکه جا بزاره!!!!!!!!!

    • گندم مجیدی ...15ساله...پونک قزوین

      آتنا ،، ستایش ،، بنیتا،، ملیکا،، ابوالفضل ،، اهورا،،... به کدامین گناه؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!

      پاسخ ها

      • آق تقی 17 ساله قزوین

        گندم جان شما کاملاً درست میگی، پدر و مادر اینگونه اطفال معصوم سرنوشتی بهتر از این ندارتد چون فقط به فکر درست کردن بچه هستند و مرارت و مهارتهاي رشد و بزرگ شدن و سالم تحویل جامعه را ندارند شک ندارم شما ازدواج کنی یکی از بهترین الگوهای پرورشی کودک را بکار می گیری و هرگز اندوه اینچنینی نخواهی داشت، خداوند بزرگ خیر به صاحب شما بدهد، معلوم نیست کدام آدم خوشبخت شریک زندگی سرکار میشود، یک عالمه خیر برای آن خانه میبرید، شک ندارم از این کاربران دوست دارند همسایه شما باشند و از تجربه خوب شما استفاده کنند، من آق تقی هستم از دروغ و ریا متنفرم اما میدانم شما گذشت میکنی و از کینه و عداوت و نفرت به دور هستی، موفق باشید،

    • بدون نام

      راست میگی بچه ی مردم طفل معصوم روبرده شیشه روداده بالا عمدنبوده پس اسمش چی هست

    • بدون نام

      چرا حکم قاتل ستایش اجرا نمیشه؟...

    • بدون نام

      همه شدن قاضی بچه مردما کشته باید کشته شود فرض کنید که این بچه خودتان بود اون وقت هم اینطور قضاوت میکردی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قاتل بکسی میگن که دردعوا ویا بعمد قسط کشتن کسی رادارد نه اینکه این بنده خدا قسط آدم کشی نداشته اونم یک بچه معصوم البته پدر ومادر بچه هم حق دارن خدابشون صبر بده ولی یک کم فکر کننداین بابا اعتیاد داشته ازفقر وبدبختی دست باین کارزده قستش دزدی بوده نه آدم کشی.البته ماها نظر خودمان رامیگیم قاضی نیستیم . نظر خاصی نداریم وژدان میگه این بابا قاتل نیست.

    • بدون نام

      به نظرم حقش اعدام نیست چون قصد کشتن کودک رانداشته قصد ونیتش دزدی بوده وازروی نادانی بی عقلی وبی فکری باعث مرگ کودک شده وبه نظرم 50سال زندان عادلانه تربود.

    • همت

      اتفاقا اعدام خیلی هم خوبه تا باشد کسانی که فکر می کنند دزدی و تجاوز قتل همه از بی فکری پدر و مادره اخه چرا از نوک دماغتان انورتر را نمی بینید طرف بچه اش را برای لحظه ای که خواست درو ببنده تنها گذاشت اینطور نیست که فکر کنید گوشتو گذاشتن دم در گربه اومد و برد اون نامردا خیلی بی وجدان بودن که بچه ی مردم را برای یه پراید فکستنی به کشتن دادن اگر مادر باشی که به خونشون تشنه ای جای انها نیستین و درکش سخته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله نبایداعدام شودبلکه بایستی قصاص وبدرک واصل گردد.طفل بی گناه چقدرزجر
        کشیده است.

    • م س

      وقتی ماشینو دزدیدن پدر بنتیا فریاد میزد بچم تو ماشینه که توجهی نکردند. از طرفی مسافت زیادی طی کردند که صد درصد صندلیهای عقب هم یک دزد نگاه میکنه که مطمئنم بچه رو دیدند. و ارز همه مهم تر شیشه ماشین هم کشیدند بالا و فراز کردند. و باز از همه مهم اینکه چرا بچه را به کسی تحویل ندادند.
      خوب یعنی این قتل عمد نیست؟!!!!!!!!! نهایتا برفرض اگر هم دزدی کردند باید شیشه بالا بکشند و بچه معصوم تو گرما بکشند؟!!! بکشیدددددددد این آفت ها را. آتیش بزنید هم معتاد هم مواد فروش و هم تولید و...

    • Zzzzzz

      خدايي حكم عادلانه نيس واقعابه خاطربچه هم كه بوده ماشين رابابچه رهاكردن ورفان نه اينكه قصدكشتن داشته باشن خداياخودت به جوانان مملكتمان رحم كن

    • بهار

      من موندم شما ها چی فکر میکنید اخه از معتاد بیمار چه توقعی هست که فکرش کار کنه پدر بچه هم مقصر بوده اوباید فکر میکرد ساید ماشین راه افتاد خورد دیوار جایی بچه رونذاره توماشین خوب پدر بچه سالم بوده فکرش کا ر نکرده اونموقعه چه انتظاری از یه معتاد دارید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج