اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۴۹۵۲۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

پایان آواربرداری ۵۰۰۰ واحد زلزله زده در کرمانشاه

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تاکنون کار آوار برداری بیش از ۵ هزار واحد زلزله زده در استان کرمانشاه انجام شده است.

خبرگزاری مهر: مهدیان معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امروز پنجشنبه در جلسه ستاد بحران شهرستان سرپل‌ذهاب که با حضور وزیر دفاع برگزار شد، اظهار داشت: اکنون ۹ استان کشور معین استان کرمانشاه هستند و در ۹ منطقه مستقر شدند، بر آورد خسارات تقریبا تمام شده و در آستانه و شروع بازسازی هستند.

وی گفت: تاکنون ۱۰۷ هزار و ۸۰۰ واحد را کارشناسی کردیم که از این تعداد ۳۸۴۹۴ واحد صد در صد تخریب شده و باید احداث شوند و از این تعداد ۲۸۸۱۰ واحد روستایی و ۹۸۴۸ واحد احداثی شهری است، بیش از ۵۳ هزار واحد تعمیری است.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیان کرد: این واحدها در ۱۵۹۴ روستا هستند و بیشترین خسارت مربوط به شهر سرپل ذهاب است. ۲۵۸ روستا بیش از ۵۰ درصد تخریبی دارند.

مهدیان با بیان اینکه تاکنون ۳۰ هزار واحد تشکیل پرونده دادند و در روستاها ۸۱۳ واحد پی کنی کردند، افزود: ۲۵۰۰ واحد تعمیری کار خود را شروع کردند.

وی افزود: ۱۱۴۰۰ واحد به بانک معرفی شدند و ۱۹۷۱ واحد موفق به عقد قرار داد با بانک شدند، به ۵۰۰۰ واحد نیز بلاعوض پرداخت شده و روزانه ۴۰۰ نفر به این تعداد افزوده می‌شود.

مهدیان با بیان اینکه به واحدهای احداثی شهری ۶ میلیون تومان، روستایی ۵ میلیون تومان داده می‌شود، گفت: تسهیلات احداثی شهری ۴۰ میلیون تومان و روستایی ۳۰ میلیون تومان است، واحدهای تعمیری ۱۲ میلیون تومان است.

وی اظهار داشت: تاکنون کار آواربرداری از بیش از ۵ هزار واحد انجام شده است، پروانه و نقشه و نظارت برای احداث واحد تا صد متر مجانی است و ما تامین می کنیم.

مهدیان با اشاره به مشکل کمبود مصالح در شهر سرپل ذهاب گفت: پول مصالح را دولت پرداخت میکند و تقاضای ما این است که عاملین در این راستا همکاری لازم را به عمل آوردند، همچنین سیمان برای واحدها رایگان است که توزیع می شود و تلاش میکنیم تا قبل از فصل گرما سقف واحدهای صد در صد تخریب شده، ساخته شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج