اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۵۵۹۸۲
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

گلايه‌هاي سجاد افشاريان

سجاد افشاريان كه اين روزها تهيه‌كننده تئاترهاي كارگردانان جوان را برعهده دارد به ايلنا گفت: انگيزه براي تهيه‌كنندگي را از دست داده‌ام چون هيچ مسوول و مديري حمايت نكرد؛ مديران ما دچار خطاهاي بزرگ و استراتژيك هستند!

روزنامه اعتماد: سجاد افشاريان كه اين روزها تهيه‌كننده تئاترهاي كارگردانان جوان را برعهده دارد به ايلنا گفت: انگيزه براي تهيه‌كنندگي را از دست داده‌ام چون هيچ مسوول و مديري حمايت نكرد؛ مديران ما دچار خطاهاي بزرگ و استراتژيك هستند! وقتي كاري را به سالني مي‌برم به جاي اينكه از من بپرسند چه متني و چه گروهي هستيد، مي‌گويند بازيگران چه كساني هستند؟ وقتي آنها دنبال اين هستند كه چهره‌ها در سالن‌شان اجرا بروند، ديگر فاتحه تئاتر خوانده است.
گلايه‌هاي سجاد افشاريان

او اين روزها در نمايش «شرقي غمگين» به عنوان نويسنده و بازيگر حضور دارد، درباره اينكه كارگردان‌هاي جوان براي كار به سراغ او مي‌آيند، گفت: بي‌شمار مي‌آيند و كارها را مي‌خوانم و مي‌بينم اما ماجرا اين است كه اگر بخواهم همه آنها را تهيه كنم ديگر در سال به هيچ كاري از خودم نمي‌رسم. از آن طرف همان طور كه گفتم نه تنها يك ريال از فروش اين آثار را برنمي‌دارم بلكه نمايش‌هايي هست كه متضرر هم مي‌شويم و هيچ‌كس نيست كه حواسش باشد كه بگويد دمت گرم كه اين حمايت‌ها را انجام مي‌دهي! ولي ديگر ما حواس‌مان هست كه ديگر تو متضرر نشوي. الان پروژه‌هاي آماده‌اي به عنوان تهيه‌كننده دارم، اما سالن ندارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج