اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۶۵۰۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اندروید، ناامن‌ترین سیستم‌عامل موبایل است

از بین ۲۵۹ تهدید امنیتی شناخته شده در فصل سوم سال جاری میلادی، ۲۵۲ مورد مربوط به سیستم‌عامل اندروید و ۷ مورد مربوط به سیستم‌عامل سیمبین می‌شدند.

خبرگزاری فارس: به گزارش سلولار - نیوز، این طور که مرکز F-Secure در گزارش جدید خود با نام "گزارش تهدیدهای موبایلی" برای ماه‌های ژوئیه تا سپتامبر ۲۰۱۳ اعلام کرده است، گفته می‌شود که در این دوره زمانی ۲۵۹ خانواد جدید از تهدیدهای موبایلی شناسایی شده‌اند.

از بین این تهدیدهای امنیتی ۲۵۲ مورد مربوط به سیستم‌عامل اندروید و ۷ مورد مربوط به سیستم‌عامل سیمبین می‌شدند. این رقم نسبت به ۲۰۵ خانواده تهدیدهای امنیتی موبایلی که در فصل دوم سال جاری میلادی شناسایی شد بیشتر است.

گفته می‌شود که به واسطه ابزارها و سیستم‌های سنجش امنیت در فروشگاه اینترنتی Google Play، در این مرکز که به عنوان فروشگاه اصلی مخصوص ابزارهای اندرویدی محسوب می‌شود تهدیدها و بدافزارهای امنیتی کمتری در آن دیده می‌شود.

"سین سولیوان"( Sean Sullivan) از مشاوران امنیتی آزمایشگاه F-Secure در این خصوص گفت: «به طور کلی باید توجه داشت که در خدمات برخی شرکت‌ها از جمله گوگل تمهیداتی اندیشیده‌ شده است که می‌تواند ایمنی کاربر را فراهم کند. به عنوان مثال، اگر شما حساب کاربری Gmail خود را پاک کنید، تمام اطلاعات شما نیز پاک می‌شود. اما در این ابزارهای کوچک، شما به درستی نمی‌دانید که از اطلاعات‌تان چه استفاده‌ای می‌شود. آیا شما می‌دانید که از اطلاعات شما در این ابزارهای موبایلی چه استفاده‌ای می‌شود؟ صاحبان این ابزارها اطلاعات شما را به شبکه‌های بازاریابی می‌فروشند».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج