اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۰۵۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

در مجتمع قضایی شهید محلاتی چه می‌گذرد؟

زن سوم شوهرم را به دام کراک انداخت!

همسرم توسط همسر سومش به دام اعتیاد افتاد و الان یک مصرف کننده کراک است و با ذلت زندگی می‌کند. بیشترین دلیلی که خواستم بچه‌هایم در کنار من باشند، اعتیاد همسرم بود.

در راهروهای دادگاه خانواده مجتمع قضایی شهید محلاتی ازدحام مردم و افرادی که برگه های دادخواست به دست گرفته اند، به چشم می خورند. خانمی بعد از اتمام کار رسیدگی، از پله های دادگاه پایین می آید. از او درباره علت ححضورش می پرسم، او می گوید: ۸سال است که از همسرم جدا شده ام، دارای ۲ فرزند هستم؛ دخترم۱۸سال و پسرم ۱۳ساله است. حضانت دخترم را بعد از جدایی گرفتم، اما پسرم از سه سال گذشته با توافق و رضایت دوطرف در کنار من زندگی می کند.

وی درباره دادخواست خود بعد از ۸ سال جدایی می گوید: سال گذشته از سوی دادگاه نفقه ای برای فرزندانم تعیین شد که مبلغ آن ماهانه ۴۰۰ هزار تومان بود، اما تا کنون هیچ مبلغی از طرف ایشان برای تامین هزینه های ۲ فرزندم پرداخت نشده است. من تاکنون به تنهایی بار مالی خانواده ۳ نفره‌مان را به دوش کشیده ام، اما امروز مراجعه کرده ام تا قانون هرگونه که می تواند برای من تعیین تکلیف کند.

این خانم درباره دلیل جدایی از همسرش گفت: همسرم بعد از ازدواج با من، دوبار ازدواج مجدد کرد که من علت این کار را دوستان ناباب و بوالهوسی او می دانم. این خصوصیت تنوع طلبی او باعث شده که پس از گذشت ۸ سال جدایی از من و بعد از دوبار ازدواج مجدد، این تنوع طلبی ادامه یابد و باز هم دست به این کار بزند.

س. الف در ادامه گفت: همسرم در ازدواج سومش توسط همسر سوم خود به دام اعتیاد افتاد و الان یک مصرف کننده کراک است و با ذلت زندگی می کند و بیشترین دلیلی که خواستم بچه هایم در کنار من باشند، اعتیاد او بود.

وی درباره توانایی مالی همسرش در پرداخت نفقه گفت: توانایی مالی ندارد، اما قانون او را مکلف کرده است که نفقه را پرداخت کند. همانطور که تاکنون همه هزینه های فرزندان‌مان بر دوش من بوده است، به طور قطع او نیز باید در این امر شریک باشد.

منبع: برنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

زن سوم شوهرم را به دام کراک انداخت!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج