اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۳۷۲۲۱
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

دمشق: آمریکا مسؤول فاجعه انسانی الرکبان است

وزارت خارجه سوریه با درخواست از آوارگان سوری در اردوگاه الرکبان برای بازگشت به خانه‌های‌شان تاکید کرد که اشغالگری آمریکا دلیل فاجعه انسانی آوارگان سوری در این اردوگاه است.

خبرگزاری ایسنا: وزارت خارجه سوریه با درخواست از آوارگان سوری در اردوگاه الرکبان برای بازگشت به خانه‌های‌شان تاکید کرد که اشغالگری آمریکا دلیل فاجعه انسانی آوارگان سوری در این اردوگاه است.

یک منبع در وزارت خارجه سوریه به خبرگزاری سانا گفت: سوریه بار‌ها در اظهارات و سخنرانی‌های مقامات خود اعلام کرده است که از بازگشت تمامی آوارگان و پناهندگان سوری به شهر و دیارشان استقبال می‌کند و به همین منظور دولت آماده است تا تمامی مسؤولیت‌های خود برای فراهم کردن شرایط بازگشت امن و با عزت شهروندانش را بر عهده بگیرد.

وی افزود: سوریه توجه ویژه‌ای به به اوضاع بحرانی آوارگان سوری از جمله زنان، کودکان و افراد مسن و ناتوان در اردوگاه الرکبان دارد که توسط آمریکا اشغال شده است. آوارگان در این اردوگاه با انواع تحقیر و قحطی و گرسنگی مواجه می‌شوند.

این منبع در ادامه تصریح کرد: سوریه بار دیگر بر موضع خود در قبال وضعیت آوارگان در اردوگاه الرکبان تأکید می‌کند و آمریکا را مسؤول اصلی فاجعه انسانی شهروندان سوری در این اردوگاه می‌داند. آمریکا به واسطه ادوات تروریستی خود و با اعمال زور و تهدید مانع از این می‌شود که آوارگان این اردوگاه را علی‌رغم وجود گذرگاه‌های امن ترک کنند.

منبع مذکور ادامه داد: از آوارگان سوری ساکن در اردوگاه الرکبان می‌خواهیم به خانه و کاشانه خود بازگردند و دولت تمامی تسهیلات لازم را در اختیار آن‌ها خواهد گذاشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دونالد ترامپ

      خیلی ابلهید اگه برگردید ب دام همین خونخوار

    • ناظر

      خدا آمریکا رو از بین ببره که به همه ی مردم در جهان ظلم میکنه مثل فلسطین، سوریه، ایران، اندونزی، افغانستان، لبنان، روسیه و ترکیه و..... و شرش رو از زمین کم کنه

      پاسخ ها

      • دونالد ترامپ

        ببند بابا جیره

      • دونالد ترامپ

        ببند بابا جیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج